Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wie spaart er ook quarters?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
De munten die ik nog nodig heb in mijn verzamelmap zijn de munten uit North dakota ,en South Dakota.
Ik weet niet of Montana al in omloop is.
Verder heb ik de hele serie nog tot nu toe,en wil ook wel gaan proberen de serie rond te krijgen met de twee uitvoeringen de P en D serie maar dat heeft geen haast en komt wel een keer.
Ik vind het wel mooi als ik zo de map door kijk en alle munten zo zie.
Jammer dat er aan de linkerkant nog weinig zit maar goed dat is over twee jaar ook klaar hoop ik.
Groetjes Erika
Verder heb ik de hele serie nog tot nu toe,en wil ook wel gaan proberen de serie rond te krijgen met de twee uitvoeringen de P en D serie maar dat heeft geen haast en komt wel een keer.
Ik vind het wel mooi als ik zo de map door kijk en alle munten zo zie.
Jammer dat er aan de linkerkant nog weinig zit maar goed dat is over twee jaar ook klaar hoop ik.
Groetjes Erika
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Erika,Erika schreef:De munten die ik nog nodig heb in mijn verzamelmap zijn de munten uit North dakota ,en South Dakota.
Montana wordt uitgebracht in 2007, dus dit jaar. Op deze site kun je het State quarters programma vinden, zowel wanneer de munten worden/zijn uitgegeven en verdere relevante informatie.
Als ik eind juni terugkom uit Amerika, zal ik zoveel mogelijk Statequarters meenemen. Wellicht is er dan ook wat voor jou bij.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Hoi Marjan, je maakt me jaloers door alweer die kant op te gaan.
Kan ik niet stiekum in de koffer kruipen want wij moeten nog wachten tot september helaas voor we weer naar de quaters kunnen gaan snuffelen.
maar gaan nog wel naar het concert van Celine Dion in Las Vegas.
Heb jij al besloten er nog naar toe te gaan?
Groetjes Erika
Kan ik niet stiekum in de koffer kruipen want wij moeten nog wachten tot september helaas voor we weer naar de quaters kunnen gaan snuffelen.
maar gaan nog wel naar het concert van Celine Dion in Las Vegas.
Heb jij al besloten er nog naar toe te gaan?
Groetjes Erika
Tijdens mijn vakantie een mooie map gekocht waar ik al mijn quarters in kwijt kan.
Alle tot nu toe (Idaho was de laatste) uitgegeven quarters zitten er in.

Nog 7 te gaan.
Alle tot nu toe (Idaho was de laatste) uitgegeven quarters zitten er in.

Nog 7 te gaan.
http://community.webshots.com/user/ikkedus2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga vandaag ook even zo een map kopen voor mijn zwager. Toen hij een aantal weken geleden hier was, is hij ook aan het sparen geslagen, alleen weet hij niet dat er zo een mooie map bestaat!
onze blog - Bouwmanfamily
GOODNESS!!! Dacht dat alleen mijn echtgenoot die "tic" had. Bij hem is het zo erg dat als we naar de "laundromat" gaan hij $5.- biljetten in zo'n wisselaar stopt om vervolgens nauwgezet die kwartjes met een lijstje te vergelijken.
Jullie begrijpen het al IK doe hier niet aan mee.
Er staan hier zelfs Lincoln memorial cents mapjes, "Gewone" lincoln cents - ook nog van verschillende jaren-. Helemaal gek is hij.
Maar ja er zijn er dus nog meer..........................
Jullie begrijpen het al IK doe hier niet aan mee.
Er staan hier zelfs Lincoln memorial cents mapjes, "Gewone" lincoln cents - ook nog van verschillende jaren-. Helemaal gek is hij.
Maar ja er zijn er dus nog meer..........................

- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
OOOOH wat een mooie map! Die wil ik ook hebben!
Ik kwam er bij toeval achter vorige maand van de quarters en ik heb er helaas maar 22 in drie weken bij elkaar gekregen.
Maar wel die van Delaware en die van New York. Zoiezo bij alle staten waar we de afgelopen weken waren.
Hoe kan ik die map kopen vanuit Nederland?
Ik heb helaas alle dubbele die ik had wel gewoon uitgegeven, aangezien ik het portomonneetje met klein geld in mijn beheer had deze vakantie.
Louise
Ik kwam er bij toeval achter vorige maand van de quarters en ik heb er helaas maar 22 in drie weken bij elkaar gekregen.
Maar wel die van Delaware en die van New York. Zoiezo bij alle staten waar we de afgelopen weken waren.
Hoe kan ik die map kopen vanuit Nederland?
Ik heb helaas alle dubbele die ik had wel gewoon uitgegeven, aangezien ik het portomonneetje met klein geld in mijn beheer had deze vakantie.
Louise
Re: wie spaart er ook quarters?
Hee! Ik heb die map toevallig vandaag in de buurt van Seattle gekocht. Hij is echt handig. Ik zie dat 'ikke dus' nog een aantal kwartjes moet. Ik heb hier de kwartjes van Arizona, Utah en Wyoming voor je liggen als je die wilt? Ik hoor het nog wel! Groetjesss
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Hee, wat een leuke topic! Toevallig gaf mijn schoonmoeder ons in Mei 2 van deze mappen mee, die ze voor de kinderen heeft bijgehouden. Ik mis in de ene map alleen Iowa, en verder bij beide natuurlijk de laatste 4 ( 2008) munten Arizona, New Mexico, Alasca en Hawaï, maar die heeft niemand nog (toch?)
Is iedereen nu inmiddels al compleet? (voorlaatste bericht is immers al een jaar geleden
)
Groeten, Ilse
Is iedereen nu inmiddels al compleet? (voorlaatste bericht is immers al een jaar geleden

Groeten, Ilse
-
- Amerikafan
- Partner van: MamaEva
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik wist ook niet dat het bestond. Wel gaaf dat dat er iets. Heb ook direct mijn overgebleven Quarters door gekeken. Had er eentje bij zitten uit Connecticut. Hopen dat ik volgend jaar er een aantal bij kan krijgen. Of iemand moet ze tegen gewone Quarters willen ruilen 

2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
- buur
- Amerikakenner
In 2009 zullen er ook quarters voor DC en de 5 bewoonde territoriën uitgegeven worden:
http://www.usmint.gov/mint_programs/DCAndTerritories/
Dus nog 6 meer te sparen!
http://www.usmint.gov/mint_programs/DCAndTerritories/
Dus nog 6 meer te sparen!

Groetjes, Thomas.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Voor diegene die nog een map zoeken; http://www.rotterdammer.net/product_inf ... s_id=28560
Hij is dus ook in nederland te koop.
Hij is dus ook in nederland te koop.
De quarters van Oklahoma en New Mexico zijn al uit. Vandaag heb ik deze erbij gekregen. Alaska komt 23 Augustus uit en Hawaii 4 November. Als iemand nog kwartjes nodig heeft moet hij het nu zeggen want ik ben nu in Amerika en kan ze meenemen! Wel snel zijn want ik vertrek zaterdag
. Groetjesss

- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Als je Iowa toevallig in handen krijgt hou ik me warm aanbevolen, die mis ik nl nog. En Oklahoma en new mexico dus.Alvast bedankt voor de moeite ( ook als het niet lukt
) Fijne vakantie nog!
Groetjes, Ilse

Groetjes, Ilse
Laatst gewijzigd door butterfly op 15 aug 2008, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik heb gekeken wat wij deze keer aan quarters hebben. Ik heb de volgende:
Tennessee (D)*
Rhode Island (D)*
Virginia (P)
Oregon (P)
Vermont (D)
Ohio (D)*
*inmiddels vergeven
Als iemand van de spaarders nog één of meerdere van bovenstaande quarters mist, hoor ik 't wel.
Tennessee (D)*
Rhode Island (D)*
Virginia (P)
Oregon (P)
Vermont (D)
Ohio (D)*
*inmiddels vergeven
Als iemand van de spaarders nog één of meerdere van bovenstaande quarters mist, hoor ik 't wel.
Laatst gewijzigd door jerbia op 23 okt 2008, 12:49, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik ben eigenlijk net begonnen met sparen. Krijg er aankomende woensdag 16 bij. Maar zou er nog wel een paar kunnen gebruiken voor de verzameling.thes01 schreef:De quarters van Oklahoma en New Mexico zijn al uit. Vandaag heb ik deze erbij gekregen. Alaska komt 23 Augustus uit en Hawaii 4 November. Als iemand nog kwartjes nodig heeft moet hij het nu zeggen want ik ben nu in Amerika en kan ze meenemen! Wel snel zijn want ik vertrek zaterdag. Groetjesss

De volgende heb na woensdag:
- Connecticut (P)
- Kentucky
- California
- Montana
- Virginia
- Oregon
- New York
- Wyoming
- Florida
- Maryland
- Vermont
- Wisconsin
- North Carolina
- New Hameshire
- Texas
- South Carolina
Dus als je er nog toevallig tegen komt houd ik me aanbevolen. Fijne vakantie nog.