Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
cd's kopen in amerika
- claver
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
cd's kopen in amerika
Ik ga volgende maand een paar weken naar de westkust. Ik heb begrepen dat muziek kopen in Amerika een stuk goedkoper is dan in Nederland. Weet iemand daar iets meer over te vertellen? Of heeft iemand tips over fijne platenwinkels in LA en SF?
Want zo ja: dan neem ik een extra grote lege koffer mee:)
Want zo ja: dan neem ik een extra grote lege koffer mee:)
the world according to claver: http://www.claver.nu
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Natuurlijk, dat is hoe ze het zo goedkoop houden
. Hetzelfde geldt voor de boeken aanbiedingen, die ook zo zijn. Er zijn een aantal aantrekkelijke boeken en de rest is spul, dat je niet wilt lezen. Maar het blijven aantrekkelijke aanbiedingen, hoe dan ook.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Target is inderdaad goed.. Sam Goodies is een beetje als onze Free Record shop. Maar het is een kwestie van rondkijken en ook in supermarkten. Sommige hebben een cd afdeling en ik heb daar cds gevonden van nieuwe artiesten voor 10 dollar. Nieuwe artiesten worden veel gepromoot daar en je kunt enkele juweeltjes ertussen vinden.
Vanuit nederland kun je ook bestellen via Amazon.com. Inclusief verzenden is het nog altijd goedkoper dan hier kopen in de winkel. Ik doe dat al jaren
Vanuit nederland kun je ook bestellen via Amazon.com. Inclusief verzenden is het nog altijd goedkoper dan hier kopen in de winkel. Ik doe dat al jaren

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 16290 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-
- 18 Reacties