Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

cd's kopen in amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
claver
Amerika-ontdekker
Contacteer:

cd's kopen in amerika

Bericht door claver »

Ik ga volgende maand een paar weken naar de westkust. Ik heb begrepen dat muziek kopen in Amerika een stuk goedkoper is dan in Nederland. Weet iemand daar iets meer over te vertellen? Of heeft iemand tips over fijne platenwinkels in LA en SF?

Want zo ja: dan neem ik een extra grote lege koffer mee:)
the world according to claver: http://www.claver.nu
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bij het warenhuis Target heb ik al vaak goedkope cd's gevonden. Dit waren cd's die dan nog niet zo lang uit waren.

Roland 8)
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Nielzzz
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Nielzzz »

Bij Media Play vind ik bijna altijd alles... Echter niet de goedkoopste winkel...
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Als je iemand in Amerika kent, moet je die lid maken van BMG Music... 12 cd's voor de prijs van 1. Wel een beetje beperkte selectie, trouwens.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Natuurlijk, dat is hoe ze het zo goedkoop houden ;). Hetzelfde geldt voor de boeken aanbiedingen, die ook zo zijn. Er zijn een aantal aantrekkelijke boeken en de rest is spul, dat je niet wilt lezen. Maar het blijven aantrekkelijke aanbiedingen, hoe dan ook.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
muffles
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door muffles »

Target is inderdaad goed.. Sam Goodies is een beetje als onze Free Record shop. Maar het is een kwestie van rondkijken en ook in supermarkten. Sommige hebben een cd afdeling en ik heb daar cds gevonden van nieuwe artiesten voor 10 dollar. Nieuwe artiesten worden veel gepromoot daar en je kunt enkele juweeltjes ertussen vinden.
Vanuit nederland kun je ook bestellen via Amazon.com. Inclusief verzenden is het nog altijd goedkoper dan hier kopen in de winkel. Ik doe dat al jaren :)
Bekijk mijn persoonlijke
website op
http://www.muffles-online.com.
'Personal art, games & fun!'
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer