Uiteindelijk hebben we volgende route in gedachten.
31/08 : Brussel - LAX (aankomst in de avond)
01/09 : LA (Hollywood, Beverly Hills, Venice beach,... beetje rond rijden)
02/09 : LA (Bezoek Universal Studio's)
03/09 : LA - Las Vegas
04/09 : Las Vegas
05/09 : Las Vegas - Bryce canyon
--> vroeg vertrekken zodat we onderweg ook nog halve dag Zion kunnen bezoeken
06/09 : Bryce - Grand Cayon
07/09 : Grand Canyon -> Richting Joshua Tree
08/09 : Verder Richting Joshua Tree
09/09 : Joshua Tree -> San Diego
10/09 : San Diego (Sea World)
11/09 : San Diego (Zoo, shopping, Mexico?)
12/09 : San Diego - LA
13/09 : LA
14/09 : Terug naar huis (s'morgens vroeg)
We zullen 4 nachten een hotel boeken, 1ste en laatste nacht, dicht bij LAX en de 2 nachten in Las Vegas liggen ook al vast in het LUXOR.
Verder willen we geen overnachtigen vastleggen. We zijn dus volledig flexibel na Las Vegas.
Blijven we nacht langer in de buurt van Bryce / Grand Canyon of is dit wel voldoende om de sfeer eens op te snuiven... Rijden we in 1 keer naar Joshua tree of bouwen we ergens onderweg een stop in... Dit zijn dingen die we ter plaatse volledig vrij kunnen kiezen.
Zijn we uiteindelijk maar 1 dag in San Diego of raken we er zelfs niet omdat we terplaatste beslissen dat we echt meer tijd in de nationale parken moeten doorbrengen dan is dit ook een optie. Als we maar op 13 september terug in LA zijn om op 14 september terug te vliegen...
Dit is een formule die ik nog niet echt ben tegen gekomen. Ik heb de indruk dat iedereen hier echt wel van dag tot dag zijn trip wil vast leggen. Vinden jullie dit absoluut noodzakelijk?
Is onze manier af te raden? (zoja waarom?)

Ik ben wel benieuwd naar de reacties en sta nog open voor alle advies die je ons kunt geven.
Dimitri