Job, wat een leuke foto's!! Ik krijg al weer helemaal zin om terug te gaan naar Michigan. Jammer genoeg heb ik nog niet de tijd gehad om het westen iets meer te bekijken. Tot nu toe alleen de UP en rondom Detroit. Maar je foto's hebben er echt voor gezorgd dat ik m'n vriend ga verplichten om richting Grand Rapids te rijden.
Ook erg leuk om te horen dat het goed gaat tussen jou en Mallory, en dat er zelfs al plannen zijn voor een eventuele verhuizing
Leuk te lezen dat je het naar je zin hebt gehad in de States. Jammer dat de reis niet volgens het boekje verliep, maar ja, het zorgt in ieder geval voor extra avontuurlijke verhalen. Zelf heb ik ook diverse malen zulke extreme vertragingen en toestanden gehad.
Terwijl jij daar in het hoge noorden zat te blauwbekken, liep ik in North Carolina in m'n blote bast te voetballen in de eerste week van januari. Wat een verschillen in het weer! Ik ben zelf sinds 12/1 weer terug in ons kikkerlandje na twee en een halve week in de USA.
ik ben ondertussen weer terug in Nederland. De terugreis verliep voorspoedig met een kwartiertje vertraging in de vlucht van Grand Rapids naar Cincinnati vanwege te weinig ruimte in de overhead compartments en dichte mist, maar de aansluiting verliep naadloos.
Eenmaal van Schiphol terug met de trein naar huis... was er een stroomstoring tussen R'dam en Dordrecht maar ik was al weer in NL dus het was niet erg.
Nu enigzins bijgekomen van de jetlag ben ik bezig met foto's die nog niet online staan. Ik ben bezig er een wat overzichtelijkere site van te maken met meer commentaar, dus aub nog even geduld.
Hallo alle
Job en ik hadden geen tijd zien veel-- het Michiganmeer, de stad van Holland, de Jehova's Witness, mijn vrienden... veel tijd de weg had te veel sneeuw drijven.
Maar ik denk dat hij zal komen in mei, toen wij kannen drijven aan Mackinac Eiland en het SleepingBear Duinen...
Sorry, elk woord komt van de woordenboek
Mi español es tan mucho mejor que mi linguaholanda, maar ik zal leren!
Wauw, heel goed!!! Jouw Nederlands uit het woordenboek (your Dutch from a dictionary) is goed te begrijpen (is easily understandable).
Mijn man heeft ook van mij Nederlands geleerd (my husband also learned Dutch from me) en spreekt nu best goed (and speaks quite well now).
Dus ga zo door! (So keep up the good work!)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.