wanneer je in Amerika komt dan krijg je meer omdat je daar je euro als het ware verkoopt. haal je in nederland dollars dan koop je ze.
je hebt dan ook een lage koers en een hoge koers bij het omwisselen, dit verschilt echt heel weinig maar bij grotere bedragen let je er wel degelijk op
Gewoon je geld in de VS uit de ATM pinnen, dan heb je nergens last van.
Coyote schreef:Met een reisje naar Amerika in oktober in het vooruitzicht, kan de koers mij niet hoog genoeg zijn.
Kan ik weer lekker veel inkopen (kleding, cd's, dvd's).
Roland
Op dit moment zakt de Dollar nog, de grens van 1.38 is bijna bereikt en tot nu toe lees ik alleen maar dat dit doorzet. Dus wie weet eerdaags 1.40, beter.
Het is makkelijk om wat klein geld te hebben als je in Amerika land, bijvoorbeeld voor tolwegen (o.a. Orlando) fooi kruier. Dollars kan je soms ook op Marktplaats kopen, ik heb mijn Euro's naar verhuizing Texas aan een Texaan verkocht
sabero schreef:kan ik hier op schiphol zeg maar 200$ halen? Dan de rest via de pin of cc in amerika?
Ik geloof zelfs dat de ABN AMRO op Schiphol een geldautomaat heeft die dollars geeft. Voor de eerste dag of paar dagen, kan het handig zijn alvast wat dollars bij je te hebben.
sabero schreef:kan ik hier op schiphol zeg maar 200$ halen? Dan de rest via de pin of cc in amerika?
Ik geloof zelfs dat de ABN AMRO op Schiphol een geldautomaat heeft die dollars geeft. Voor de eerste dag of paar dagen, kan het handig zijn alvast wat dollars bij je te hebben.
Roland
Klopt staat dicht bij de G pier waar veel van ded vluchten naar Amerika vertrekken
Coyote schreef:
Roland
Klopt staat dicht bij de G pier waar veel van ded vluchten naar Amerika vertrekken
Ben benieuwd naar de koers die ze geven. Inmiddels de Euro naar 1.38 en benzine prijzen zakken, goed dagje
De ABN op Schiphol is echter niet echt goedkoop hoor. Toen ik nog op Schiphol werkte hield ik die koers in de gaten en dat was altijd onvoordelig. Ik zeg het maar even...... :sorry:
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.