Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vandaag opent Starbucks in Schiphol!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
CountryWes
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door CountryWes »

JWusa schreef:ik moet julie teleurstellen had vandaag geen tijd om langs te gaan :(

Morgen nog een keer proberen.....mijn allereerste bakkie starbucks :wink: ik wil aanraders :P
ik weet niet of ze er pound cake hebben? lekker bij een bakkie leut :lol:
Shorty
Amerika-ontdekker

Bericht door Shorty »

OOOOOOHH, dat is erg matig!! Ik dacht nog wel ff met een europese vlucht van een Starbucks te kunnen genieten... :(
Nouja mijn verslaving is al zo erg, dat ik alleen naar een vakantiebestemming mét Starbucks ga....seriously...hoe erg is dat??:oops:

Ik hoop echt dat er zo snel mogelijk in de grote steden ( en elders) meerdere fillialen worden geopend.

aanraders bij Starbucks:
- Frappuchino's (als je van de mix milkshake/koude koffie houdt) Tis erg lekker
- Een (caramel) Macchiato. Of andere smaak, als je toch voor iets warms gaat

Maar je MOET wel something on the side nemen, zoals een cheescake, of een brownie of een chocolate chip cookie... :doublethumb:

oh..waarom heb ik geen zomerbaantje op Schiphol..... :roll:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Prettige verrassing tijdens onze vakantie in Griekenland: in Athene vonden we ook een Subway én een Starbucks! Lekker lekker, we zijn er twee keer geweest.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Is het al iemand gelukt om naar Starbucks te gaan, zonder door de douane (dus zonder boarding pass) te gaan?
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door stijnec »

als dit zou lukken is er iets serieus mis met de beveiliging op schiphol
daydreamy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door daydreamy »

Shorty schreef: Nouja mijn verslaving is al zo erg, dat ik alleen naar een vakantiebestemming mét Starbucks ga....seriously...hoe erg is dat??:oops:
Ik heb zo'n beetje dezelfde verslaving ;)
gelukkig zijn USA, UK en Ierland mijn favoriete vakantielanden, die hebben volop Starbucks in de grotere steden :lol:
2006 = Zuidwesten (CA-NV-AZ)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Toen wij op 5 juli midden in de nacht op Schiphol zaten was zo'n beetje alles dicht, maar Starbucks was open :)

Dus ik heb genoten van een chocolate chip Frappuchino met banaan. Erg lekker. Ook erg duur trouwens, voor een kleine betaalde ik maar liefst 5 euro :shock:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wat belachelijk duur zeg!
jor
Amerika-ontdekker

Bericht door jor »

Kun je ook bij een Starbucks in Amerika terecht voor een ontbijt. Daarmee bedoel ik een broodje gezond of iets dergelijks, of kun je er alleen maar zoetigheden kopen?
benchen
Amerikafan

Bericht door benchen »

jor schreef:Kun je ook bij een Starbucks in Amerika terecht voor een ontbijt. Daarmee bedoel ik een broodje gezond of iets dergelijks, of kun je er alleen maar zoetigheden kopen?
Broodje gezond niet direct, wel de typische muffins, bagels, ...
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

nog iets op schiphol.

(fok.nl)

Vanaf woensdag kun je zelfs een paar minuten voor je het vliegtuig pakt nog bijten in een lekkere rookworst. De Hema opent dan de deuren van een klein filiaal op onze nationale luchthaven.

Shopping Centre Schiphol Plaza, de winkeliersvereniging op Schiphol, zegt blij te zijn met de komst van het oer-Hollandse warenhuis. Er zijn meer dan driehonderd Hema's verspreid over de Benelux en Duitsland.
Shorty
Amerika-ontdekker

Bericht door Shorty »

Ik was vorige week in Parijs, eigenlijk om te shoppen, maar vooral voor mijn halfjaarlijkse Starbucks shot.
Ik heb die banana chocolate Frappuchino thingie ook gehad. Wow!! die was lekker, maar ik heb nog iets lethals ontdekt .....de carrot cakes!!
De frappie Venti was in Parijs €5,40. Dus ja Schiphol is zeker duur als ze voor een kleine €5 vragen..

Over het ontbijten in Starbucks:
Ze hadden ook gewoon like een soort van gezonde broodjes en fruit..en ze hebben ook juice. Dus als je wilt ontbijten, dan zou dat wel kunnen.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Aha! Dan ga ik ein-de-lijk eens die beroemde rookworst kunnen eten! Ik hoor die Nederlanders daar maar over 'stoeffen', maar de Hema hier in België heeft geen rookworst.
Maar euh, is die dan al klaargemaakt? Of kan je die in z'n verpakking meenemen op reis (naar Amerika)? Ik dacht namelijk dat je die worst thuis nog warm moest maken...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

kastelke schreef:Aha! Dan ga ik ein-de-lijk eens die beroemde rookworst kunnen eten! Ik hoor die Nederlanders daar maar over 'stoeffen', maar de Hema hier in België heeft geen rookworst.
Maar euh, is die dan al klaargemaakt? Of kan je die in z'n verpakking meenemen op reis (naar Amerika)? Ik dacht namelijk dat je die worst thuis nog warm moest maken...
In de winkels worden die worsten warm gehouden in grote ketels met heet water. Op Schiphol zullen ze ook wel zoiets doen denk ik.
Raar eigenlijk dat de Hema in België geen worst heeft. Een Hema zonder worst is geen Hema vind ik!
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

Aïda schreef:
kastelke schreef:Aha! Dan ga ik ein-de-lijk eens die beroemde rookworst kunnen eten! Ik hoor die Nederlanders daar maar over 'stoeffen', maar de Hema hier in België heeft geen rookworst.
In de winkels worden die worsten warm gehouden in grote ketels met heet water. Op Schiphol zullen ze ook wel zoiets doen denk ik.
Raar eigenlijk dat de Hema in België geen worst heeft. Een Hema zonder worst is geen Hema vind ik!
Snap al die ophef toch niet over hema worst... koop is bij de slager een goede rookworst zou ik zeggen....
can't wait to travel again.....
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

ndekker schreef:
Snap al die ophef toch niet over hema worst... koop is bij de slager een goede rookworst zou ik zeggen....
Het is jammer dat de echte goeie slager aan het uitsterven is. Wij eten zomer en winter dingen als zuurkool etc. 's Winters inderdaad het vaakst met worst van de slager. Maar voor onze slager moeten we helemaal naar Weesp dus daar komen we niet elke week. Maar de slager maakt zijn worsten niet het hele jaar door dus 's zomers is het worst van de Hema.
Maar ja, nu gaan we wel erg offtopic.
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Ik kom er niet helemaal uit waar precies de Starbucks zich bevindt.
Lounge 1? Kan ik er dan zonder grenzen te overschrijden komen als ik met de KLM naar SFO vlieg?
Of moet ik wachten tot na aankomst. Er is een Starbucks 1 blok van ons hotel.

In maart in Londen was onze eerste stop na aankomst een caramel macchiatto bij Starbucks.....Mmmmm
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

thebes schreef:Ik kom er niet helemaal uit waar precies de Starbucks zich bevindt.
Lounge 1? Kan ik er dan zonder grenzen te overschrijden komen als ik met de KLM naar SFO vlieg?
Of moet ik wachten tot na aankomst. Er is een Starbucks 1 blok van ons hotel.
In dit topic is precies beschreven waar het zich bevindt. Je kunt er niet zomaar heen heb ik begrepen.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Jammer, maar ik ga er ook geen conflict met de marechaussee voor riskeren....dan wacht ik wel tot SFO. Hotel verkennen -> douchen -> Starbucks Geary St -> Borders bookstore Union Sq.
Ideaal begin van de vakantie :D
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Binnenkort ook een Starbucks op Schiphol Plaza, t.o. de Burger King en naast Per Tutti (op de plek van Yam Yam). Dus voor iedereeen toegangelijk.

Sinds kort trouwens ook (heel iets anders) een Hemafiliaal en AH to go op Plaza.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer