2/ Los Angeles, we logeren in Orchid Suites en ik las hier en daar al dat je je best kan verplaatsen per metro? Ik wil maar vragen wat eigenlijk het eerste is dat je best kan gaan bekijken (hebben maar 1 dagje hier...)
en of we dat dan met de wagen moeten doen of met de metro. Kodak Theatre wil ik wel zien, Sunset Bld,... ik weet niet wat voor 1 dag een aanrader is? Alleszins, heel vroeg opstaan is geen moeite

3/ San Diego... we hebben geen gratis parking aan ons hotel, dus zullen we op de straat of ergens een parking in de buurt betalend moeten parkeren. We zullen hier 2 volle dagen verblijven en dus heb ik een Old Town Trolley Pass besteld voor de 2 volle dagen. Weet iemand of je deze pass alleen kan gaan "innen" aan de Old Town Market of kan je het ook aan een opstapplaats in Gaslamp Quarter? (daar slapen we nl...)
4/Heeft iemand enig idee of Universal druk bezocht gaat zijn einde september? Ik bedoel hiermee, we zouden 's ochtends van San Diego vertrekken naar LA en ik vroeg me af of het te laat zou worden om dan nog het park te bezoeken? (stel nu dat je pas arriveert om 10u in de ochtend...)
5/Stomme vraag waarschijnlijk... maar Horseshoe Bend... waar kan dit het beste inpassen op onze route?
13 do Zion National Park - Bryce National Park
14 vrij Bryce NP-Escalante (Calf Cr. Falls)-Page (Glen Canyon Dam)
15 zat Page - Monument Valley - Page
16 zon Page (Antelope C) - Grand C.
17 ma Grand Canyon - Williams
Er zullen waarschijnlijk nog een HOOP vragen volgen nu dat de reis in zicht komt, maar hopelijk kunnen jullie me hier al een beetje mee op weg helpen

Bedankt!
Ellen