Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Beren in Yosemite

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Boompje
Amerika-newbie

Beren in Yosemite

Bericht door Boompje »

Bij deze dan de groeten uit Amerika. Ondertussen zijn we aangekomen in Lone Pine, waar het lekker warm begint te worden.
Voor de liefhebbers van wildlife: de beren in Yosemite zijn op dit moment goed te zien. Na ons verblijf in Camp Curry begon ik te twijfelen of ze er wel echt zouden zijn, maar na ons vertrek naar de camping North Pines niet meer. Tip: kijk of je een plekje achteraan bij de rivier kunt krijgen, dan kun je vanuit je bedje naar de overstekende beren kijken!
Niet alleen daar hebben we beren gezien, later vandaag ook tegenover Camp Curry in een boom, en boven bij de Tioga Pass een moeder met jong.
Foto's zien? http://www.van-t-zand.nl
Silent Dream
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Bericht door Silent Dream »

Wat een fantastische foto's!
Dat lijkt me zo geweldig, om beren tegen te komen. Het is ook echt iets waar ik stiekem heel erg op hoop wanneer ik in Yosemity NP ben.

Zijn er nog meer tips om ze te zien? Bepaalde tijden oid? Ik gok vrij vroeg in de ochtend, of niet?

Je blog is ook erg leuk trouwens :)
Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Lauren
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lauren »

Hoi, wij hebben een paar dagen geleden ook een beer gezien in Yosemite. We hadden eigenlijk de moed al opgegeven en kwamen van onze hike naar Vernal Falls teruglopen naar de parkeerplaats en toen zagen we een beer!! Op de parkeerplaats, heel sloom liep hij/zij langs de auto's. Mijn zoon er nog achter aan om foto's te maken. Geweldig!!!! Het was wel in de namiddag en de beste kans is met dusk en dawn.

Groet, Lauren
aspers
Amerikafan

Bericht door aspers »

Hoe was de iPhone? :wink: Meteen meegenomen? :D
Hannibal
Amerika-newbie

Bericht door Hannibal »

aspers schreef:Hoe was de iPhone? :wink: Meteen meegenomen? :D
Haha nee helaas hebben we er nog weinig aan in NL, aangezien dat ding alleen nog met Edge overweg kan en geen UMTS aan boord heeft.
Californië en Zuidwest USA 2007
http://www.van-t-zand.nl
horekaatje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door horekaatje »

o wat gaaf die beren, ik ben wel jaloers hoor, toen wij er waren in mei hebben we er gaan een gezien. En ik had er wel heel erg op gehoopt!
Maar goed dat geeft ons weer een reden om nog eens terug te gaan!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer