Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hans Klok
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wat mij vorige maand opviel in Vegas was dat er zoveel reclame voor de show van Hans Klok en Pamela Anderson te zien is. Overal zie je aanplakbiljetten en er rijden ontzettend veel taxi's rond met reclame voor zijn show.
Ik hoorde dat hij als promotie- en reclamestunt alle taxidrivers van Las Vegas had uitgenodigd om zijn show gratis bij te wonen. Je kan ervan op aan dat de taxichauffeurs zeker de show van Hans Klok bij hun klanten zal aanbevelen. Een hele slimme manier van campagne voeren.
Marjan
Ik hoorde dat hij als promotie- en reclamestunt alle taxidrivers van Las Vegas had uitgenodigd om zijn show gratis bij te wonen. Je kan ervan op aan dat de taxichauffeurs zeker de show van Hans Klok bij hun klanten zal aanbevelen. Een hele slimme manier van campagne voeren.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Misschien moeten ze ook alle trucks gaan beplakken, worden dan goocheltruckshekkie schreef:Wat mij vorige maand opviel in Vegas was dat er zoveel reclame voor de show van Hans Klok en Pamela Anderson te zien is. Overal zie je aanplakbiljetten en er rijden ontzettend veel taxi's rond met reclame voor zijn show.
Marjan

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hans Klok blijft langer in Las Vegas shows geven en Pamela tekent bij.
AMSTERDAM - Hans Klok blijft langer dan drie maanden in Las Vegas. En het aantal shows wordt de komende maanden opgevoerd tot tien per week. Sexbom Pamela Anderson, die in eerste instantie tot eind volgende maand in de show te zien zou zijn, tekent voor drie maanden bij voor de shows van de Nederlander. In ieder geval tot Kerstmis zal de actrice te zien zijn als de assistent van de Nederlandse illusionist.
Lees verder dit artikel van de Telegraaf.
AMSTERDAM - Hans Klok blijft langer dan drie maanden in Las Vegas. En het aantal shows wordt de komende maanden opgevoerd tot tien per week. Sexbom Pamela Anderson, die in eerste instantie tot eind volgende maand in de show te zien zou zijn, tekent voor drie maanden bij voor de shows van de Nederlander. In ieder geval tot Kerstmis zal de actrice te zien zijn als de assistent van de Nederlandse illusionist.
Lees verder dit artikel van de Telegraaf.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hij heeft in ieder geval al een goocheldoos:a4plus schreef:Misschien moeten ze ook alle trucks gaan beplakken, worden dan goocheltrucks

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben eind mei bijna geen reclame gezien in Las Vegas, wel een heel groot billboard in LA.hekkie schreef:Wat mij vorige maand opviel in Vegas was dat er zoveel reclame voor de show van Hans Klok en Pamela Anderson te zien is. Overal zie je aanplakbiljetten en er rijden ontzettend veel taxi's rond met reclame voor zijn show.
Marjan
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij wel. Het stond overal groot aangeplakt en ook op de bussen van Deuce hingen grote aanplakbiljetten. Ook reden er reclame-autootjes rond met aanplakbiljetten, zodoende hadden wij de indruk dat de show erg populair en succesvol was.....mirdj schreef:Wij hebben eind mei bijna geen reclame gezien in Las Vegas, wel een heel groot billboard in LA.hekkie schreef:Wat mij vorige maand opviel in Vegas was dat er zoveel reclame voor de show van Hans Klok en Pamela Anderson te zien is. Overal zie je aanplakbiljetten en er rijden ontzettend veel taxi's rond met reclame voor zijn show.
Marjan
Wat Marjan schreef kan ik alleen maar beamen
Marja
Fan of the U.S.A.
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien komt dat doordat Carmen vervangen werd door Pamela, dat speelde toen precies in die periode.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Als ik 40 zou zijn en er nog zo uit zou zien als vrouw.. (hoewel, tis wel nep)lelie schreef:a4plus schreef:![]()
oke... ik zou zelf niet zo trots zijn op die foto
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
t probleem met "vrouwen zoals Pamela" is dat ze denken dat ze, omdat ze een goed figuur hebben, zich ook nog kunnen kleden als een 20-jarige.
Ik vind niks zo erg als vrouwen in te jonge, blote of strakke kleding en dan met zo'n 'oude kop' erboven....brr. Denk dat ze er 10 keerleuker uit zouden zien in kleding die meer bij hun leeftijd past (en dat hoeft echt niet tuttig te zijn!)
maar nu dwalen wel af....
Ik vind niks zo erg als vrouwen in te jonge, blote of strakke kleding en dan met zo'n 'oude kop' erboven....brr. Denk dat ze er 10 keerleuker uit zouden zien in kleding die meer bij hun leeftijd past (en dat hoeft echt niet tuttig te zijn!)
maar nu dwalen wel af....

Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Joke schreef:Er zijn genoeg vrouwen die er zo uit zien als Pamela, maar heel weinig die het zo goed weten te verkopen. Niks mis mee.
Ben gek op mooie vrouwen, ook oudere

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Ach, 's lands wijs, 's lands eer toch? Beetje aanpassen ... ik ken mensen in de States die denken dat we hier allemaal óf de hele dag wiet roken óf homo zijn óf ouwe mensen spuitjes geven. Ja ja ..Hans schijnt trouwens in Nederland homo te zijn en in Las Vegas hetero, ook een aparte truuk
Gelukkig is ook daar niet iedereen hetzelfde!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 969 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcopstal