Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hans Klok

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wat mij vorige maand opviel in Vegas was dat er zoveel reclame voor de show van Hans Klok en Pamela Anderson te zien is. Overal zie je aanplakbiljetten en er rijden ontzettend veel taxi's rond met reclame voor zijn show.

Ik hoorde dat hij als promotie- en reclamestunt alle taxidrivers van Las Vegas had uitgenodigd om zijn show gratis bij te wonen. Je kan ervan op aan dat de taxichauffeurs zeker de show van Hans Klok bij hun klanten zal aanbevelen. Een hele slimme manier van campagne voeren.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

hekkie schreef:Wat mij vorige maand opviel in Vegas was dat er zoveel reclame voor de show van Hans Klok en Pamela Anderson te zien is. Overal zie je aanplakbiljetten en er rijden ontzettend veel taxi's rond met reclame voor zijn show.

Ik hoorde dat hij als promotie- en reclamestunt alle taxidrivers van Las Vegas had uitgenodigd om zijn show gratis bij te wonen. Je kan ervan op aan dat de taxichauffeurs zeker de show van Hans Klok bij hun klanten zal aanbevelen. Een hele slimme manier van campagne voeren.

Marjan
Misschien moeten ze ook alle trucks gaan beplakken, worden dan goocheltrucks :D
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

a4plus schreef: Volgens mij tovert hij gewoon de zaal vol :D
a4plus schreef: Misschien moeten ze ook alle trucks gaan beplakken, worden dan goocheltrucks :D
Leuke woordspelingen heb jij Hans...... :hilarious:

:lol: :lol: :lol:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hans Klok blijft langer in Las Vegas shows geven en Pamela tekent bij.

AMSTERDAM - Hans Klok blijft langer dan drie maanden in Las Vegas. En het aantal shows wordt de komende maanden opgevoerd tot tien per week. Sexbom Pamela Anderson, die in eerste instantie tot eind volgende maand in de show te zien zou zijn, tekent voor drie maanden bij voor de shows van de Nederlander. In ieder geval tot Kerstmis zal de actrice te zien zijn als de assistent van de Nederlandse illusionist.

Lees verder dit artikel van de Telegraaf.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

a4plus schreef:Misschien moeten ze ook alle trucks gaan beplakken, worden dan goocheltrucks :D
Hij heeft in ieder geval al een goocheldoos:

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

hekkie schreef:Wat mij vorige maand opviel in Vegas was dat er zoveel reclame voor de show van Hans Klok en Pamela Anderson te zien is. Overal zie je aanplakbiljetten en er rijden ontzettend veel taxi's rond met reclame voor zijn show.

Marjan
Wij hebben eind mei bijna geen reclame gezien in Las Vegas, wel een heel groot billboard in LA.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

mirdj schreef:

Marjan
Wij hebben eind mei bijna geen reclame gezien in Las Vegas, wel een heel groot billboard in LA.
Wij wel. Het stond overal groot aangeplakt en ook op de bussen van Deuce hingen grote aanplakbiljetten. Ook reden er reclame-autootjes rond met aanplakbiljetten, zodoende hadden wij de indruk dat de show erg populair en succesvol was.....
Wat Marjan schreef kan ik alleen maar beamen

Marja
Fan of the U.S.A.
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Misschien komt dat doordat Carmen vervangen werd door Pamela, dat speelde toen precies in die periode.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Njit schreef:
a4plus schreef:Misschien moeten ze ook alle trucks gaan beplakken, worden dan goocheltrucks :D
Hij heeft in ieder geval al een goocheldoos:

Afbeelding

:D :shock:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

a4plus schreef: :D :shock:
Afbeelding oke... ik zou zelf niet zo trots zijn op die foto :wink:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

lelie schreef:
Als ik 40 zou zijn en er nog zo uit zou zien als vrouw.. (hoewel, tis wel nep)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

lelie schreef:

Weet niet in welke club Klok nu staat, maar lijkt meer een stripclub van Tupperware, gezien de plastic onderdelen aan Miss Pamela :shock:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

En ik weet dat ik geen recht van spreken heb als inmiddels de 40-gepasseerde vrouw. Bij mij lubbert alles, maar mijn badpakken passen wel! Nou voor haar nog een waar niet alles half uit hangt!
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Er zijn genoeg vrouwen die er zo uit zien als Pamela, maar heel weinig die het zo goed weten te verkopen. Niks mis mee.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

t probleem met "vrouwen zoals Pamela" is dat ze denken dat ze, omdat ze een goed figuur hebben, zich ook nog kunnen kleden als een 20-jarige.
Ik vind niks zo erg als vrouwen in te jonge, blote of strakke kleding en dan met zo'n 'oude kop' erboven....brr. Denk dat ze er 10 keerleuker uit zouden zien in kleding die meer bij hun leeftijd past (en dat hoeft echt niet tuttig te zijn!)

maar nu dwalen wel af.... :)
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Joke schreef:Er zijn genoeg vrouwen die er zo uit zien als Pamela, maar heel weinig die het zo goed weten te verkopen. Niks mis mee.

Ben gek op mooie vrouwen, ook oudere :shock: maar ze ziet er erg goedkoop uit, combinatie badpak en naaldhakken, zelfs voor de Strip van Las Vegas kan je meer stijl verwachten voor je dure kaartje.
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Als veel mannen niet op "dat soort" vrouwen zou vallen, zouden de strip clubs niet vol zitten.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Joke schreef:Als veel mannen niet op "dat soort" vrouwen zou vallen, zouden de strip clubs niet vol zitten.

Schijnbaar, maar wat kost een kaartje van Klok? en wat voor een stripclub? en in de stripclub zie je meer en jonger vlees :oops:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Ik denk dat alle mannen naar Pamela kijken en dan kan Hans stiekem een konijn in zijn hoge hoed proppen. Hans schijnt trouwens in Nederland homo te zijn en in Las Vegas hetero, ook een aparte truuk :D
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hans schijnt trouwens in Nederland homo te zijn en in Las Vegas hetero, ook een aparte truuk
Ach, 's lands wijs, 's lands eer toch? Beetje aanpassen ... ik ken mensen in de States die denken dat we hier allemaal óf de hele dag wiet roken óf homo zijn óf ouwe mensen spuitjes geven. Ja ja ..

Gelukkig is ook daar niet iedereen hetzelfde!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer