Van woensdag 10 oktober tot woensdag 18 oktober zit ik een weekje in New York voor werk en vakantie....... Nu is jullie 2007-lijst nog completer.
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
Stan schreef:Van woensdag 10 oktober tot woensdag 18 oktober zit ik een weekje in New York voor werk en vakantie....... Nu is jullie 2007-lijst nog completer.
Hallo Stan,
Als je de gegevens over je trip in dit topic plaatst, zullen wij je toevoegen aan het rijtje.
Dank voor de tip! Heb mijn gegevens inmiddels ingevuld.
Groet,
Stan
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
Kingswood schreef:Wie en met hoeveel personen: Wouter, alleen
Hoeveelste keer: 2e keer
Wanneer: half november, voor onbepaalde tijd maar minimaal 9 maanden
Waarheen: North Miami
Airline: Onbekend
Vliegroute heenreis: Onbekend
Vliegroute terugreis: N.V.T
Vervoer: Auto kopen
Overnachting: Condo huren
Globale route: N.V.T
Kingswood,
Graag alleen invullen als alle gegevens bekend zijn. Ik zal het bericht nog enkele dagen laten staan om je de gelegenheid te geven e.e.a. aan te vullen. Na zondag verwijder ik het.
Wij zijn van 1 t/m 22 juni naar Colorado en Utah geweest. Mijn koffer is nog steeds niet terug... Einddatum van de vakantie van mijn koffer is helaas onbekend.
Sonnie1983 schreef:Wie en met hoeveel personen: 2 volwassenen, Sonja en Michael Hoeveelste keer: de 2e Wanneer: september 2008 Waarheen: Texas, New Mexico en waarschijnlijk nog 1 of 2 dagen Las Vegas Airline: Waarschijnlijk United Vliegroute heenreis: Amsterdam - Houston Vliegroute terugreis: Las Vegas - Amsterdam Vervoer: Huurauto Overnachting: Motel/hotel Globale route: Nog uit aan het zoeken
Note Mod: Sonny1983, graag alleen invullen als alle gegevens bekend zijn. Bericht zal nog tot zondag blijven staan om de gegevens aan te vullen, daarna verwijder ik 'm.
Allereerst wil ik via deze weg iedereen bedanken voor de vele tips op het AA forum. Ook wij willen een liveverslag proberen bij te houden op het volgende adres: http://fringswereld.punt.nl
@mod.: je mag deze link aan het befaamde lijstje toevoegen. Ik heb ook een route. Als je die wil plaatsen hoor ik graag hoe. Vond het veel te leuk om zelf in elkaar te knutselen
Gypsygirl1 schreef:Ons reisverslag ga ik live bijhouden op het volgende weblog: http://ingridencor.web-log.nl
Misschien kan het toegevoegd worden aan de lijst?
Hoi Ingrid,
De link naar je liveverslag staat nu in het rijtje....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.