ik weet niet of ze er pound cake hebben? lekker bij een bakkie leutJWusa schreef:ik moet julie teleurstellen had vandaag geen tijd om langs te gaan![]()
Morgen nog een keer proberen.....mijn allereerste bakkie starbucksik wil aanraders

Ik heb zo'n beetje dezelfde verslavingShorty schreef: Nouja mijn verslaving is al zo erg, dat ik alleen naar een vakantiebestemming mét Starbucks ga....seriously...hoe erg is dat??:oops:
In de winkels worden die worsten warm gehouden in grote ketels met heet water. Op Schiphol zullen ze ook wel zoiets doen denk ik.kastelke schreef:Aha! Dan ga ik ein-de-lijk eens die beroemde rookworst kunnen eten! Ik hoor die Nederlanders daar maar over 'stoeffen', maar de Hema hier in België heeft geen rookworst.
Maar euh, is die dan al klaargemaakt? Of kan je die in z'n verpakking meenemen op reis (naar Amerika)? Ik dacht namelijk dat je die worst thuis nog warm moest maken...
Snap al die ophef toch niet over hema worst... koop is bij de slager een goede rookworst zou ik zeggen....Aïda schreef:In de winkels worden die worsten warm gehouden in grote ketels met heet water. Op Schiphol zullen ze ook wel zoiets doen denk ik.kastelke schreef:Aha! Dan ga ik ein-de-lijk eens die beroemde rookworst kunnen eten! Ik hoor die Nederlanders daar maar over 'stoeffen', maar de Hema hier in België heeft geen rookworst.
Maar euh, is die dan al klaargemaakt? Of kan je die in z'n verpakking meenemen op reis (naar Amerika)? Ik dacht namelijk dat je die worst thuis nog warm moest maken...
Raar eigenlijk dat de Hema in België geen worst heeft. Een Hema zonder worst is geen Hema vind ik!
Het is jammer dat de echte goeie slager aan het uitsterven is. Wij eten zomer en winter dingen als zuurkool etc. 's Winters inderdaad het vaakst met worst van de slager. Maar voor onze slager moeten we helemaal naar Weesp dus daar komen we niet elke week. Maar de slager maakt zijn worsten niet het hele jaar door dus 's zomers is het worst van de Hema.ndekker schreef:
Snap al die ophef toch niet over hema worst... koop is bij de slager een goede rookworst zou ik zeggen....
In dit topic is precies beschreven waar het zich bevindt. Je kunt er niet zomaar heen heb ik begrepen.thebes schreef:Ik kom er niet helemaal uit waar precies de Starbucks zich bevindt.
Lounge 1? Kan ik er dan zonder grenzen te overschrijden komen als ik met de KLM naar SFO vlieg?
Of moet ik wachten tot na aankomst. Er is een Starbucks 1 blok van ons hotel.