Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwenoord goes USA 2008

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Nieuwenoord goes USA 2008

Bericht door nieuwenoord »

:lol: Yes, geboekt: we gaan van 22 mei tot en met 23 juni weer naar Amerika! Zowel vluchten als camper zijn vastgelegd!

Note (3 januari 2008): de route zoals tot nu toe bedacht:
Bijlagen
Route 2008.JPG
Route 2008.JPG (103.41 KiB) 1903 keer bekeken
Totale route 2008 versie januari.JPG
Totale route 2008 versie januari.JPG (95.4 KiB) 1899 keer bekeken
Laatst gewijzigd door nieuwenoord op 03 jan 2008, 15:34, 3 keer totaal gewijzigd.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Mooie route, Monique!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

:doublethumb: Dat is een goed vooruitzicht. Gefeliciteerd! Kunnen jullie daar al vast weer naar uitzien.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Leukvooruitzicht, veel plezier met de voorpret :)
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Wauw hey! De officiele voorpret kan beginnen! Gefeliciteerd!
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

Tsja, wat moet ik daar nu van zeggen, van die route.... jullie weten zo ook wel dat Ohio duidelijk afwezig is. ;) :lol:

Top, weer een fijn vooruitzicht, veel (voor-)plezier!
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

BuckeyeRed schreef:Tsja, wat moet ik daar nu van zeggen, van die route.... jullie weten zo ook wel dat Ohio duidelijk afwezig is. ;) :lol:

Top, weer een fijn vooruitzicht, veel (voor-)plezier!
Tegen die tijd ben jij toch wel ergens anders heen verhuisd? We doen ook nog oostkust in 2008, maar weer is Ohio dan net uit de richting. Ga maar gewoon ergens in New England wonen of zo :P
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Dat klinkt goed zeg !
Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen en het aftellen :wink: !
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

:lol: :lol:

Even serieus, dat is precies waarom Ohio vaak wordt overgeslagen. Het ligt overal net te ver vanaf, er zijn geen echt spectaculaire historische parken enzovoort om er toch even heen te gaan en als men er komt is het onderweg naar elders, zonder te stoppen over de interstate. Dat geldt voor buitenlandse toeristen, maar ook Amerikanen.
Ik zou zelf ook nooit zeggen, als ik elders in de VS woonde, 'goh ik wil dit jaar wel naar Ohio op vakantie'. Maar voor natuurliefhebbers zijn hier echt prachtgebieden, nou ja je hebt wat foto's gezien, het is hier echt mooi. Hmm misschien moet ik maar eens solliciteren bij het Ohio tourism bureau ofzo... :lol:
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

BuckeyeRed schreef::lol: :lol:

Even serieus, dat is precies waarom Ohio vaak wordt overgeslagen. Het ligt overal net te ver vanaf, er zijn geen echt spectaculaire historische parken enzovoort om er toch even heen te gaan en als men er komt is het onderweg naar elders, zonder te stoppen over de interstate. Dat geldt voor buitenlandse toeristen, maar ook Amerikanen.
Ik zou zelf ook nooit zeggen, als ik elders in de VS woonde, 'goh ik wil dit jaar wel naar Ohio op vakantie'. Maar voor natuurliefhebbers zijn hier echt prachtgebieden, nou ja je hebt wat foto's gezien, het is hier echt mooi. Hmm misschien moet ik maar eens solliciteren bij het Ohio tourism bureau ofzo... :lol:
Ik ben al 3 keer in Ohio geweest, maar niet voor de natuur. Ohio heeft in elk geval geweldige pretparken, en ik hoop er zeker nog eens te komen in de toekomst!

Trouwens, ik vind Cleveland ook een heel leuke stad! Ik heb er leuke herinneringen aan, ik heb er namelijk 3 weken vertoefd (alles bij elkaar).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Nieuwenoord goes USA voor 2008 geboekt (deel 1)

Bericht door hekkie »

nieuwenoord schreef::lol: Yes, geboekt: we gaan van 22 mei tot en met 23 juni weer naar Amerika! Zowel vluchten als camper zijn vastgelegd!

Het hele plan staat online op onze site!
Monique,

Ik vind het een hele mooie bijzondere route die je in elkaar geflanst hebt. Hier kun je hele leuke dingen mee doen en zien.

Succes met de fine tuning..... :wink:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik ben blij te lezen dat jullie mogelijk nog wat aan mijn tips zullen hebben. Gezien dat jullie in het weekend in Denver aankomen, moet je beslist even aankloppen. Wij kunnen dan wel wat tijd vrijmaken om te helpen bij het verkennen van de stad.
:)
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Wat een ontzettend fijn vooruitzicht!!! Geniet lekker van het plannen!
onze blog - Bouwmanfamily
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Loek schreef:Ik ben blij te lezen dat jullie mogelijk nog wat aan mijn tips zullen hebben. Gezien dat jullie in het weekend in Denver aankomen, moet je beslist even aankloppen. Wij kunnen dan wel wat tijd vrijmaken om te helpen bij het verkennen van de stad.
It's a date Loek! Zet maar in de agenda :lol:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

nieuwenoord schreef:
Loek schreef:Ik ben blij te lezen dat jullie mogelijk nog wat aan mijn tips zullen hebben. Gezien dat jullie in het weekend in Denver aankomen, moet je beslist even aankloppen. Wij kunnen dan wel wat tijd vrijmaken om te helpen bij het verkennen van de stad.
It's a date Loek! Zet maar in de agenda :lol:
Dan hoef je de camper ook niet in te leveren, plek zat op het erf in Aurora :lol:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Een auto is in de stad ook weleens lekker :lol: Gaan we gewoon lekker met de auto naar Loek en Gepke.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Mooi route. Met de camper reizen is natuurlijk ook HEERLIJK!! Heb het ook 2 x gedaan. Ben benieuwd wat je in het najaar van 2008 wil gaan doen! Veel plezier met de verdere planning en hoop dat Albert helemaal hersteld. :D
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Corry schreef:Mooi route. Met de camper reizen is natuurlijk ook HEERLIJK!! Heb het ook 2 x gedaan. Ben benieuwd wat je in het najaar van 2008 wil gaan doen! Veel plezier met de verdere planning en hoop dat Albert helemaal hersteld. :D
Dank je Corry! Albert heeft een chronische pijnaandoening, kapot zenuwstelsel als gevolg van een ongeluk met chemische stoffen. Herstellen zal hij nooit, maar we hopen dat de pijn draagbaar zal worden.

Als je goed naar ons schema kijkt, zie je veel dagen dat het wat rustiger kan, vooral na lange reisdagen. Die concessie moeten we doen, maar aan de andere kant bevalt mij dat ook prima hoor. Het is toch vakantie, ik vind een keer een goed boek lezen of een extra dutje doen ook geen ramp!
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Ziet er geweldig uit. Mooi vooruitzicht zo'n lange vakantie :lol:
Esmée
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Alvast de groetjes aan mijn schoonouders :lol: