Ik denk dat er bij mij nu een 2 achter mag staanlelie schreef: Phillybilly -1-

Vriendjelief is zelf een jaar op highschool geweest en ik denk dat hij het erg leuk vindt om mee te gaan
Ik denk dat er bij mij nu een 2 achter mag staanlelie schreef: Phillybilly -1-
Betaal mijn benzine en ik kom je overal ophalen... In Style...jvinch schreef:Ik vlieg meestal op Brussel of Dusseldorf. Mag dat ook?Coyote schreef: Ja, die halen wij toch van Schiphol op??![]()
![]()
Roland
Ik moet even aan het belgisch wennen maar ik gok dat je bedoeld waar deze plaats vind? Vorig jaar was het in Beesd. Maar over het algemeen wordt er volgens mij geprobeerd om het redelijk centraal te houden.Romien schreef:Waar gaat de meeting meestal door?
En wat is de algemene leeftijd van de meeting-gangers ongeveer?
De afgelopen drie keer dat er een meeting is gehouden lag de leeftijd tussen de 17 en 60 jaar.Romien schreef:Waar gaat de meeting meestal door?
En wat is de algemene leeftijd van de meeting-gangers ongeveer?
Dit schreef Annie:Sandy schreef:Is de organisatie groep al definitief dan?nieuwenoord schreef:Dat is nog niet bekend, de organisatie is bezig met het zoeken naar een geschikte locatie en we weten wellicht binnenkort precies waar en wanneer de meeting zal zijn.
Het organisatieteam voor de meeting 2007 is compleet.
Het bestaat uit: Monique (Nieuwenoord), Albert (Albertje Kretiek Himself), Frederique, Jikke, Rob en Annie.
De datum voor onze eerste samenkomst moet nog afgesproken worden tzt horen jullie meer van ons.
Esmée bedankt voor je aanbod we houden je in gedachten, als er nog hand en span diensten te verrichten zijn.
Ook Jan Gijs bedankt, we zullen tzt weer een beroep op je doen voor het maken van de badges.
lelie schreef:
Op dit moment hebben al 83 mensen gezegd te willen komen.
Even voor het overzicht:
Anouschka -2-
Bbuurt -1-
Antonia -1-
Sandy -2-
Coyote -1-
Jerbia -2-
Njit -2-
Lelie -1-
Vana -2-
Gypsygirl1 -2-
Nieuwenoord -2-
Phillybilly -2-
GPJ73 -1-
Jasmino -2-
Mack -2-?
Marjol -2-?
Michelly -2-
Wendyjol -2-
JGK -2-
Martin en Marianne -2-
Hamakide -1-
Markro -1-
Paula58 -2-
Karinita -2-
CaroLine -2-
Souraia -1-
Nonaj -1-
Loek -1-?
Henny,41 -2-
Rene.jager -1-
Thebes -2-
Noa -2-
Frederique -2-
Jikke -2-
Eaglelgae -2-
Bert&Hanny -2-
Henriétte -2-
Pete.Z-1-
totoka -2-
Bjorn -2-
Rob & Annie -2-
Hekkie -2-
Jvinch -1-?
Ess -2-
Iris_1982 -2-
Corry -2-
Esmee -2-
Skuye -2-
Ik heb even een vraagteken achter je naam gezet als je nog niet precies weet of je alleen komt of met z'n tweetjes.