BuckeyeRed schreef:Tsja, wat moet ik daar nu van zeggen, van die route.... jullie weten zo ook wel dat Ohio duidelijk afwezig is.
Top, weer een fijn vooruitzicht, veel (voor-)plezier!
Tegen die tijd ben jij toch wel ergens anders heen verhuisd? We doen ook nog oostkust in 2008, maar weer is Ohio dan net uit de richting. Ga maar gewoon ergens in New England wonen of zo
Even serieus, dat is precies waarom Ohio vaak wordt overgeslagen. Het ligt overal net te ver vanaf, er zijn geen echt spectaculaire historische parken enzovoort om er toch even heen te gaan en als men er komt is het onderweg naar elders, zonder te stoppen over de interstate. Dat geldt voor buitenlandse toeristen, maar ook Amerikanen.
Ik zou zelf ook nooit zeggen, als ik elders in de VS woonde, 'goh ik wil dit jaar wel naar Ohio op vakantie'. Maar voor natuurliefhebbers zijn hier echt prachtgebieden, nou ja je hebt wat foto's gezien, het is hier echt mooi. Hmm misschien moet ik maar eens solliciteren bij het Ohio tourism bureau ofzo...
Even serieus, dat is precies waarom Ohio vaak wordt overgeslagen. Het ligt overal net te ver vanaf, er zijn geen echt spectaculaire historische parken enzovoort om er toch even heen te gaan en als men er komt is het onderweg naar elders, zonder te stoppen over de interstate. Dat geldt voor buitenlandse toeristen, maar ook Amerikanen.
Ik zou zelf ook nooit zeggen, als ik elders in de VS woonde, 'goh ik wil dit jaar wel naar Ohio op vakantie'. Maar voor natuurliefhebbers zijn hier echt prachtgebieden, nou ja je hebt wat foto's gezien, het is hier echt mooi. Hmm misschien moet ik maar eens solliciteren bij het Ohio tourism bureau ofzo...
Ik ben al 3 keer in Ohio geweest, maar niet voor de natuur. Ohio heeft in elk geval geweldige pretparken, en ik hoop er zeker nog eens te komen in de toekomst!
Trouwens, ik vind Cleveland ook een heel leuke stad! Ik heb er leuke herinneringen aan, ik heb er namelijk 3 weken vertoefd (alles bij elkaar).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Ik ben blij te lezen dat jullie mogelijk nog wat aan mijn tips zullen hebben. Gezien dat jullie in het weekend in Denver aankomen, moet je beslist even aankloppen. Wij kunnen dan wel wat tijd vrijmaken om te helpen bij het verkennen van de stad.
Loek schreef:Ik ben blij te lezen dat jullie mogelijk nog wat aan mijn tips zullen hebben. Gezien dat jullie in het weekend in Denver aankomen, moet je beslist even aankloppen. Wij kunnen dan wel wat tijd vrijmaken om te helpen bij het verkennen van de stad.
Loek schreef:Ik ben blij te lezen dat jullie mogelijk nog wat aan mijn tips zullen hebben. Gezien dat jullie in het weekend in Denver aankomen, moet je beslist even aankloppen. Wij kunnen dan wel wat tijd vrijmaken om te helpen bij het verkennen van de stad.
It's a date Loek! Zet maar in de agenda
Dan hoef je de camper ook niet in te leveren, plek zat op het erf in Aurora
Mooi route. Met de camper reizen is natuurlijk ook HEERLIJK!! Heb het ook 2 x gedaan. Ben benieuwd wat je in het najaar van 2008 wil gaan doen! Veel plezier met de verdere planning en hoop dat Albert helemaal hersteld.
Corry schreef:Mooi route. Met de camper reizen is natuurlijk ook HEERLIJK!! Heb het ook 2 x gedaan. Ben benieuwd wat je in het najaar van 2008 wil gaan doen! Veel plezier met de verdere planning en hoop dat Albert helemaal hersteld.
Dank je Corry! Albert heeft een chronische pijnaandoening, kapot zenuwstelsel als gevolg van een ongeluk met chemische stoffen. Herstellen zal hij nooit, maar we hopen dat de pijn draagbaar zal worden.
Als je goed naar ons schema kijkt, zie je veel dagen dat het wat rustiger kan, vooral na lange reisdagen. Die concessie moeten we doen, maar aan de andere kant bevalt mij dat ook prima hoor. Het is toch vakantie, ik vind een keer een goed boek lezen of een extra dutje doen ook geen ramp!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.