Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
op Maui
op Maui
ik ga begin september 2 weken naar Maui en nou wil ik buiten het bekijken van de mooie natuur daar ook nog andere leuke dingen doen.
zijn er mensen hier die nog wat leuke tips voor me hebben??
Alvast bedankt
-Alex
zijn er mensen hier die nog wat leuke tips voor me hebben??
Alvast bedankt
-Alex
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Haleakala National Park moet je zeker bezoeken. Eindpunt is boven de wolken. Je kunt daar met je auto naartoe rijden. Absoluut een bezoekje waard. De kustlijn is prachtig, maar Maui is vooral een eiland om lekker tot rust te komen.
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Vergeet de weg naar Hana niet en de Seven Sacred Pools. Prachtig!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht