Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Online hotel boeken via booking.com

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Liesje68
Amerika-ontdekker

Online hotel boeken via booking.com

Bericht door Liesje68 »

Hallo

Heeft er iemand al ervaring mee met het online boeken van hotels via de website van booking.com?

Ik was aan het 'googlen' om te zien of ik ons hotel goedkoper kon boeken via een andere website (dan het hotel) en deze is tot nu toe het goedkoopste. Het verschil is een 100 dollar. Is toch al de moeite hé?

Nu vraag ik mij af of dit wel veilig is? Aanvaarden de hotels dat zonder probleem? Hoe komt het eigenlijk dat die zo'n goedkope prijzen kunnen hanteren?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Vele groetjes!
Liesje68
Amerika-ontdekker

Bericht door Liesje68 »

Oh ja, ik ben nog iets vergeten te vermelden.

Op booking.com geven ze de 'normale' prijs voor uw verblijf en hun prijs. Deze 'normale' prijs klopt totaal niet. Was echt overdreven veel... Volgens hen is de normale prijs 846,90 dollar en zij bieden het aan 342,48 dollar.
De prijs via de website van het hotel is 443,12 dollar...
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Liesje, ik heb geen ervaring met Booking.com, mogelijk anderen hier wel.

Maar ik berijp wel dat booking.com een prijs als 'normaal' kan vermelden, terwijl jij een andere prijs hebt. Komt vaak voor hoor. Als ik tijdens een vakantie in het hotel kijk naar de prijs die zij standaard vermelden (vaakt te vinden op of aan de deur van je kamer), dan is dat nog nooit de prijs geweest die ik betaalde, zelfs al had ik geen 'speciale' prijs. Die prijzen die zij afficheren zijn vaak een heel stuk duurder dan wat Jan-met-de-Pet moet betalen. En dat zal de prijs zijn die Booking.com zal hanteren.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
orlandotina
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door orlandotina »

Ik heb al regelmatig geboekt via booking.com. De prijzen kloppen en het is een betrouwbaar en erg bekend bedrijf. Bij ons is er nog nooit iets mis meegegaan, dus ik zou alleen maar blij zijn wanneer ik die prijzen zag als ik jou was.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Binnen Europa hebben wij al regelmatig gebruik gemaakt van Booking.com. Nooit problemen gehad, altijd prima geregeld.
Liesje68
Amerika-ontdekker

Bedankt!

Bericht door Liesje68 »

Hallo iedereen

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb mijn hotel via booking.com geboekt. :D

Wat ik wel eerst niet gezien had is dat bij de prijzen de taxen niet inbegrepen zijn. Ik heb dit dan eens uitgerekend en het is toch nog 50 dollar goedkoper. Da's toch al iets hé :) Daarmee kan ik al eens gaan eten ofzo :lol:

Vele groetjes!
els70
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door els70 »

Wanneer ik via het web zoek voor een optie bij expedia of een ander reisburo,komen men hotel-en vliegtuigkosten me veel duurder uit.
Dan dat ik hetzelfde hotel afzonderlijk zou boeken via booking.com en men vliegtuig tickets rechtstreeks via de site van een vliegtuigmaatschappij. Maar wat ik me afvraag,hoe zit het dan met de reisverzekering. Bij expedia kan ik die er bijnemen. Dit kan ik niet via booking en de vliegtuigmaatschappij.
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Heb dit jaar diverse keren een kamer geboekt via booking.com en moet zeggen dat ze vaak erg scherpe prijzen hebben. Nog nooit problemen gehad en zeker een aanrader!

Hoe het in Amerika zit weet ik echter niet. Heb tot nu toe alleen hotels in europa geboekt, maar zie er weinig problemen in..
Liesje68
Amerika-ontdekker

Bericht door Liesje68 »

Hey els70

Als je uw hotel via de site van het hotel boekt, moet je eens kijken naar hun "cancellation policy". Meestal kan je tot 1 dag voor aankomst uw kamer annuleren.

Wat de reisverzekering betreft. Ik denk wel dat je bij ethias een reisverzekering kan nemen.
Hier kan je alvast meer informatie vinden:
http://www.ethias.be/nl/stc/ETIF024/Par ... e_tijd.htm

En er zullen nog zeker andere maatschappijen zijn die dit aanbieden...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer