Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Film die je niet moet zien, voordat je naar Amerika gaat

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Ik heb hem nog niet gezien, wil hem overigens wel graag zien. Room 1408 van Stephen King lijkt me overigens ook erg goed!

En ach, inderdaad maar niet over nadenken als je binnenkort op vakantie gaat........
onze blog - Bouwmanfamily
enthusiast
Amerikafan

Bericht door enthusiast »

vanavond op Veronica (geloof ik) ook een gezellige familiefilm ter voorbereiding op de a.s. vakantie ( :shock: ): Cabin fever.
Shorty
Amerika-ontdekker

Bericht door Shorty »

1408 was echt een matige film!
Maar the hills have eyes, geeft me toch echt een creepy gevoel
Hoosier
Amerikafan

Bericht door Hoosier »

Niet echt een film, maar meer een documentaire, maar heeft iemand "Sicko" van Michael Moore gezien? Gaat over het Amerikaanse zorgstelsel

Ik weet dat Michael Moore niet echt de meest objectieve en eerlijke documentaire maker is (understatement), maar echt lekker is die film ook niet om te kijken voor je naar de VS gaat. Helemaal niet als je, net als ik, over 10 dagen 1,5 tot 2 jaar naar de VS gaat!
Kombat
Amerika-ontdekker

Bericht door Kombat »

Volgens mij heet de film 'vacancy' hier Motel maar ik kan me vergissen.
Ik zag vandaag een trailer op mtv nl en het leek heel erg op die screenshot van de topicstarter.
Hij komt dus ook redelijk snel naar europa, meestal scheelt het een maand of vier.

Wel een beetje heel erg een Hostel rip-off, met dat gemartel etc ook Saw trekjes
Autogek!
Shorty
Amerika-ontdekker

Bericht door Shorty »

Nee ik heb het gisteravond gezien.
Ik was erg nieuwsgierig geworden...de titel is gewoon Vacany!
Het was zeker geen slechte film...alleen het einde..... :?
Wennie
Amerika-ontdekker

Bericht door Wennie »

Een must see movie vond ik toch wel RV met Robin Williams.
Vacancy was erg goed :D
Afbeelding
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Wennie schreef:Een must see movie vond ik toch wel RV met Robin Williams.
:D
Die vond ik ook erg leuk!

Breakdown kun je liever ook niet kijken vlak voordat je op een trip naar het Zuidwesten gaat...

Wanneer Jeff (Kurt Russell) en zijn vrouw Amy (Kathleen Quinlan) verhuizen van Boston naar San Diego, stranden zij met autopech in de woestijn. Een trucker schiet hen te hulp en biedt Amy een lift naar het dichtstbijzijnde restaurant om een monteur te bellen. Als Jeff de auto toch zelf weer aan de praat krijgt, rijdt hij naar het restaurant om zijn vrouw op te halen. Wanneer blijkt dat zij daar nooit is aangekomen, begint de ontredderde Jeff een wanhopige zoektocht naar zijn vrouw en ontdekt dat hij een pion is in een smerig complot.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

boeffie schreef:
Wennie schreef:Een must see movie vond ik toch wel RV met Robin Williams.
:D
Die vond ik ook erg leuk!

Breakdown kun je liever ook niet kijken vlak voordat je op een trip naar het Zuidwesten gaat...

Wanneer Jeff (Kurt Russell) en zijn vrouw Amy (Kathleen Quinlan) verhuizen van Boston naar San Diego, stranden zij met autopech in de woestijn. Een trucker schiet hen te hulp en biedt Amy een lift naar het dichtstbijzijnde restaurant om een monteur te bellen. Als Jeff de auto toch zelf weer aan de praat krijgt, rijdt hij naar het restaurant om zijn vrouw op te halen. Wanneer blijkt dat zij daar nooit is aangekomen, begint de ontredderde Jeff een wanhopige zoektocht naar zijn vrouw en ontdekt dat hij een pion is in een smerig complot.

Stond gisteren toevallig met iemand te praten op de camping over de film RV. Hij zelf heeft een RV van 42 foot bij zich, dus een touringcar ( voor foto's zie ons blog http://hollandranch.blogspot.com/ Hier in Amerika heb je geen groot rijbewijs nodig om zo'n ding te rijden, dus kinderen van 16 en opa's van 80 zitten achter het stuur! RV is misschien een beetje overtrokken maar niet veel. Breakdown is al een klassieker van 10 jaar oud, maar een goede film.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Voor de Kurt Russell (Breakdown) fans en vooral de Tarantino fans Grindhouse schijnt ook een goede film(s) te zijn om te zien.

http://www.apple.com/trailers/weinstein/grindhouse/
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Oh die film heb ik laatst gezien (Breakdown) mooie, spannende film!
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Tuurlijk, altijd weer die vrachtwagenchauffeurs!!! :?
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

lelie schreef:Oh die film heb ik laatst gezien (Breakdown) mooie, spannende film!
Ik heb tot 2x toe net het einde gezien van de film ... Ik ben benieuwd hoe die helemaal is. Misschien moeten we die maar een keer huren dan :)
Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer