Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Film die je niet moet zien, voordat je naar Amerika gaat
Ik heb hem nog niet gezien, wil hem overigens wel graag zien. Room 1408 van Stephen King lijkt me overigens ook erg goed!
En ach, inderdaad maar niet over nadenken als je binnenkort op vakantie gaat........
En ach, inderdaad maar niet over nadenken als je binnenkort op vakantie gaat........
onze blog - Bouwmanfamily
-
- Amerikafan
Niet echt een film, maar meer een documentaire, maar heeft iemand "Sicko" van Michael Moore gezien? Gaat over het Amerikaanse zorgstelsel
Ik weet dat Michael Moore niet echt de meest objectieve en eerlijke documentaire maker is (understatement), maar echt lekker is die film ook niet om te kijken voor je naar de VS gaat. Helemaal niet als je, net als ik, over 10 dagen 1,5 tot 2 jaar naar de VS gaat!
Ik weet dat Michael Moore niet echt de meest objectieve en eerlijke documentaire maker is (understatement), maar echt lekker is die film ook niet om te kijken voor je naar de VS gaat. Helemaal niet als je, net als ik, over 10 dagen 1,5 tot 2 jaar naar de VS gaat!
Volgens mij heet de film 'vacancy' hier Motel maar ik kan me vergissen.
Ik zag vandaag een trailer op mtv nl en het leek heel erg op die screenshot van de topicstarter.
Hij komt dus ook redelijk snel naar europa, meestal scheelt het een maand of vier.
Wel een beetje heel erg een Hostel rip-off, met dat gemartel etc ook Saw trekjes
Ik zag vandaag een trailer op mtv nl en het leek heel erg op die screenshot van de topicstarter.
Hij komt dus ook redelijk snel naar europa, meestal scheelt het een maand of vier.
Wel een beetje heel erg een Hostel rip-off, met dat gemartel etc ook Saw trekjes
Autogek!
Die vond ik ook erg leuk!Wennie schreef:Een must see movie vond ik toch wel RV met Robin Williams.
Breakdown kun je liever ook niet kijken vlak voordat je op een trip naar het Zuidwesten gaat...
Wanneer Jeff (Kurt Russell) en zijn vrouw Amy (Kathleen Quinlan) verhuizen van Boston naar San Diego, stranden zij met autopech in de woestijn. Een trucker schiet hen te hulp en biedt Amy een lift naar het dichtstbijzijnde restaurant om een monteur te bellen. Als Jeff de auto toch zelf weer aan de praat krijgt, rijdt hij naar het restaurant om zijn vrouw op te halen. Wanneer blijkt dat zij daar nooit is aangekomen, begint de ontredderde Jeff een wanhopige zoektocht naar zijn vrouw en ontdekt dat hij een pion is in een smerig complot.
boeffie schreef:Die vond ik ook erg leuk!Wennie schreef:Een must see movie vond ik toch wel RV met Robin Williams.
Breakdown kun je liever ook niet kijken vlak voordat je op een trip naar het Zuidwesten gaat...
Wanneer Jeff (Kurt Russell) en zijn vrouw Amy (Kathleen Quinlan) verhuizen van Boston naar San Diego, stranden zij met autopech in de woestijn. Een trucker schiet hen te hulp en biedt Amy een lift naar het dichtstbijzijnde restaurant om een monteur te bellen. Als Jeff de auto toch zelf weer aan de praat krijgt, rijdt hij naar het restaurant om zijn vrouw op te halen. Wanneer blijkt dat zij daar nooit is aangekomen, begint de ontredderde Jeff een wanhopige zoektocht naar zijn vrouw en ontdekt dat hij een pion is in een smerig complot.
Stond gisteren toevallig met iemand te praten op de camping over de film RV. Hij zelf heeft een RV van 42 foot bij zich, dus een touringcar ( voor foto's zie ons blog http://hollandranch.blogspot.com/ Hier in Amerika heb je geen groot rijbewijs nodig om zo'n ding te rijden, dus kinderen van 16 en opa's van 80 zitten achter het stuur! RV is misschien een beetje overtrokken maar niet veel. Breakdown is al een klassieker van 10 jaar oud, maar een goede film.
Voor de Kurt Russell (Breakdown) fans en vooral de Tarantino fans Grindhouse schijnt ook een goede film(s) te zijn om te zien.
http://www.apple.com/trailers/weinstein/grindhouse/
http://www.apple.com/trailers/weinstein/grindhouse/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1271 Weergaves
-
Laatste bericht door groennom