Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Florida in juli: Disney resorts en het weer

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Sandra & Bjorn
Amerikafan

Florida in juli: Disney resorts en het weer

Bericht door Sandra & Bjorn »

Dit jaar hebben we helaas niet naar Amerika kunnen gaan, maar volgend jaar willen we eigenlijk naar Florida. We willen ongeveer een week in Orlando blijven om Disney (water)parken te bezoeken. Heeft iemand ervaring met de Disney resorts, welke zijn leuk en betaalbaar? Of kun je beter in een hotel in de buurt verblijven?

Helaas kunnen we alleen in juli weg en nu zie ik op het weer dat het erg veel regent in Florida. Zijn dit buien of regent het dan constant? Iemand wel eens in juli daar geweest?

En dan de laatste vraag: we willen wellicht ook naar Key West, hoelang moet je daar ongeveer voor uittrekken? (Erheen rijden, hoelang blijven, en weer terugrijden)

Bedankt voor de reacties alvast!
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Wat betreft de hotels kun je hier: http://disneyworld.disney.go.com/wdw/index eens even kijken de prijzen staan erbij en de prijzen voor 2008 komen rond 5 augustus on line.

We hebben vorig jaar in een Disney Resort geslapen en voor volgend jaar weer een Disney resort geboekt. :lol:
Sandra & Bjorn
Amerikafan

Bericht door Sandra & Bjorn »

Tinkerbell schreef:We hebben vorig jaar in een Disney Resort geslapen en voor volgend jaar weer een Disney resort geboekt. :lol:
Welk resort hadden jullie en hoe beviel het?
Tinkerbell
Amerikakenner

Sandra & Bjorn schreef:
Tinkerbell schreef:We hebben vorig jaar in een Disney Resort geslapen en voor volgend jaar weer een Disney resort geboekt. :lol:
Welk resort hadden jullie en hoe beviel het?

We hadden DIT hotel en het is ons meer als goed bevallen.

Deze keer hebben we HIER geboekt.

Voor meer info kun je ook OP DEZE PAGINA eens kijken. Hier staan de codes en kortingen op die je eventueel kunt krijgen bij je boeking.

Voor info en heel veel foto`s kun je HIER terecht.
Bert
Amerika-newbie

Bericht door Bert »

Dag Sandra & Bjorn

Wij zijn eergisteren en de dag ervoor naar Disneyworld geweest en hebben inderdaad onze portie regen gehad. De eerste dag enkel s'avonds maar de 2de dag heeft het echt van begin tot einde GEGOTEN.
De regen is warm en dus minder storend als bij ons. Je kan het vergelijken met onder een douche staan. We hebben ons toen maar een Disney poncho aangeschaft en dan is het goed te doen. Ondanks de regen was er toch behoorlijk wat volk in het park.
Als het hard regent zijn er ook geen parades. Het vuurwerk gaat wel door. Dus dankzij de regen was ons verblijf helaas wat minder magisch, maar toch plezant.

Je kan ons reisverhaal volgen op http://www.bkusa.be

Groetjes vanuit Bonita Springs Florida.

Bert
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Florida in juli: Disney resorts en het weer

Bericht door MattRob »

Sandra & Bjorn schreef:Dit jaar hebben we helaas niet naar Amerika kunnen gaan, maar volgend jaar willen we eigenlijk naar Florida. We willen ongeveer een week in Orlando blijven om Disney (water)parken te bezoeken. Heeft iemand ervaring met de Disney resorts, welke zijn leuk en betaalbaar? Of kun je beter in een hotel in de buurt verblijven?

Helaas kunnen we alleen in juli weg en nu zie ik op het weer dat het erg veel regent in Florida. Zijn dit buien of regent het dan constant? Iemand wel eens in juli daar geweest?

En dan de laatste vraag: we willen wellicht ook naar Key West, hoelang moet je daar ongeveer voor uittrekken? (Erheen rijden, hoelang blijven, en weer terugrijden)

Bedankt voor de reacties alvast!
In Juli is het ERG warm. Reken daar in ieder geval op. En regenen, tja, dat is wisselend. Maar reken op elke dag een half uur keiharde regen eind van de middag. En zo heel af en toe een hele dag, maar dat is meer uitzondering. De regen heb je niet heel veel last van, niet te vergelijken met die buien hier. Heel veel mensen (en ook wij) zijn gewoon in onze regen-ponchos op pad gegaan. Bij thunder gaan de waterparken overigens wel dicht !

De Disney resorts zijn over het algemeen prijzig. Tinkerbell zit wel erg mooi (ik ben ERG jaloers :lol: ), maar ook flink duur in vergelijking met hotels buiten de parken. Ieder zijn eigen afweging daarin uiteraard. Dus vergelijk goed de prijzen (en kijk eens naar Priceline, wij zaten bv een paar dagen in het Hilton bij Downtown Disney voor USD 60 per nacht, en ook in het ertegenover gelegen Wyndham Hotel), dat kan aardig verschillen en je moet zelf afwegen hoe of wat. Ook villa's kunnen een afweging zijn (al zou ik dat met 2 personen niet zo snel doen), zijn ook niet overdreven duur.

Ik ga zeker nog wel eens een week op Disney zelf in een Resort zitten. Dan kies ik er bewust voor en neem de prijs voor lief. Maar dan plan ik ook in dat ik daadwerkelijk ook een paar dagen doorbreng bij het hotel. Want om alleen 's avonds laat je bed in te rollen en 's ochtends vroeg er weer uit, daar betaal ik geen honderden dollars per nacht voor !

SUCCES :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Tinkerbell
Amerikakenner

Re: Florida in juli: Disney resorts en het weer

MattRob schreef: De Disney resorts zijn over het algemeen prijzig. Tinkerbell zit wel erg mooi (ik ben ERG jaloers :lol: ), maar ook flink duur in vergelijking met hotels buiten de parken. Ieder zijn eigen afweging daarin uiteraard. Dus vergelijk goed de prijzen (en kijk eens naar Priceline, wij zaten bv een paar dagen in het Hilton bij Downtown Disney voor USD 60 per nacht, en ook in het ertegenover gelegen Wyndham Hotel), dat kan aardig verschillen en je moet zelf afwegen hoe of wat. Ook villa's kunnen een afweging zijn (al zou ik dat met 2 personen niet zo snel doen), zijn ook niet overdreven duur.

SUCCES :wink:
Troost je,als je zo oud bent als wij heb je geen zin om je oude botten ook nog elke dag kilometers door Orlando te slepen :lol:
We moeten af en zowel geestelijk als lichamelijk even kunnen bijtanken.

Overigens staat de boekeing op dit hotel maar als de prijzen voor 2008 exorbitant gaan stijgen gaan weer terug naar Port Orleans Riverside.

Morgenvroeg zouden de nieuwe prijzen on line komen dus nog even cross your fingers voor ons. :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer