In september gaan wij (mijn vriendin en ik) voor bijna 4 weken naar de westkust, van 2 september t/m 27 september wel te verstaan. Ik ben zelf 2 jaar terug al eens met een goede vriend in 3 weken van NY naar Key West gereden maar deze omgeving lijkt me toch een stuk leuker voor wat betreft de natuur e.d.
We hebben de route al redelijk in elkaar gezet, maar omdat er toch nog wat punten zijn die we niet echt duidelijk hebben hoopte ik dat jullie misschien wat tips hadden.
Wat achtergrond info: We hebben alleen de vlucht, de 2 eerste nachten in LA en een auto al geboekt (cat. 4x4 met Neverlost

Nou ja, genoeg, dit is onze route, de data staan er wel bij maar we hebben expres op sommige punten wat extra dagen staan zodat we die altijd nog in kunnen leveren op andere punten:
24 dagen + 2 dagen aankomst + terugreis
Dag 02-09 - Aankomst in Los Angeles / Slenteren Marina Del Rey
Dag 03-09 - Los Angeles Star Tours, Beverly Hills / Hollywood, Walk of Fame
Dag 04-09 - Richting San Diego, met tussenstops (Long Beach), slenteren San Diego
Dag 05-09 - San Diego Seaworld
Dag 06-09 - San Diego vertrek richting Palm Springs, Joshua Tree NP
Dag 07-09 - Palm Springs vertrek richting Grand Canyon (via route 66) (via Laughlin) of http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=10743
Dag 08-09 - Grand Canyon (vroeg op, hele dag slenteren, excursie?) terug naar GC
Dag 09-09 - Vertrek vanuit GC naar Monument Valley, overnachten in Page
Dag 10-09 - Page s’middags richting Bryce
Dag 11-09 - Bryce (slenteren of excursie) s’avonds terug naar hotel
Dag 12-09 - Vertrek uit Bryce, via Zion National Park s’avonds aankomst Las Vegas!
Dag 13-09 - Viva Las Vegas!
Dag 14-09 - Viva Las Vegas!
Dag 15-09 - Las Vegas s’ochtends vertrekken naar Death Valley, overnachten???
Dag 16-09 - Death Valley vertrek richting Yosemite, s’avonds aankomst
Dag 17-09 - Yosemite
Dag 18-09 - Yosemite s’ochtends vertrekken naar San Fransisco
Dag 19-09 - San Fransisco
Dag 20-09 - San Fransisco - Alcatraz
Dag 21-09 - San Fransisco
Dag 22-09 - San Fransisco s’ochtends vertrekken naar Monterry
Dag 23-09 - Monterry in de loop van de dag vertrekken overnachting in Santa Barbara of mogelijk een eerdere locatie (hangt af van de snelheid dat we dit stuk gaan/willen afleggen)
Dag 24-09 - Santa Barbara, in de loop van de dag vertrekken naar Los Angeles
Dag 25-09 - Los Angeles, Universal Studio’s
Dag 26-09 - Los Angeles vertrek terug naar Amsterdam
Ik ben vandaag de hele dag vrij dus sta klaar voor alle reacties!!!