Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bestelde auto gekregen of "or simular". De ervarin

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik huur standaard bij Alamo,nooit klachten gehad.
2005 midsize gehuurd en full-size meegekregen,2006 Trailblazer gehuurd en meegekregen.
Beide auto's praktisch nieuw,schoon en mooi,met volle tank.
Bij inleveren werd er verder niet eens gekeken,sleutels afgeven en have a nice day.
JanJaap
Amerika-ontdekker

Bericht door JanJaap »

Al zo’n 15 jaar Hertz klant met een uitstapje naar Avis en National en snel weer terug. Nooit gezeur, altijd snel geholpen, ben #1 club member, altijd schone ‘nieuwe’ wagens. Ik heb werkelijk geen reden om op een ander verhuurbedrijf over te stappen.
Co
Amerika-newbie

Bericht door Co »

Jaar: april 2007

Geboekte auto: Chevrolet Equinox.

Gekregen auto: Toyota 4runner

Besteld bij: Usareisen.de

Verhuurmaatschappij: Alamo.

Service:
Via usareisen.de had ik een Equinox geboekt bij Alamo voor de duur van twee weken in Atlanta.
Alles was prima geregeld, na het overleggen van de voucher bij de balie van Alamo mocht ik zelf een auto uitzoeken. Geen gezeur over upgrades en dergelijke.
Op het parkeerterrein stonden bij de categorie SUV / VAN enkele Equinoxen, Buick Rendevous (veel), Dodge Caravan, Jeep Liberty en een Toyota 4runner, echter geen Trailblazers.

Waardering cijfer 1 t/m 10: 8
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Co schreef:Op het parkeerterrein stonden bij de categorie SUV / VAN enkele Equinoxen, Buick Rendevous (veel), Dodge Caravan, Jeep Liberty en een Toyota 4runner, echter geen Trailblazers.
Jeep Liberty en Equinox zijn Midsize SUV's. Vreemd dat ze die op 1 hoop met de SUV/Vans' hebben gezet.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Hoewel veel over de (veelal scherpe) aanbiedingen met de Equinox is gesproken en deze auto ook door velen is geboekt, zijn er maar weing USA-gangers in terecht gekomen. Misschien jammer, maar ik heb niet het idee dat er iemand slechter terecht is gekomen. Je zou bijna zeggen, boek een Equinx, dan is een "Upgrade" gegarandeerd.
Bij Advantage (Las Vegas), de verhuurder waar ik mijn auto diende op te halen stond er ook geen Equinox in de rij SUV's. Ook bij Thriffty, waar mijn zwager huurde, stond geen Equinox.

Trouwens perfect geregeld daar in Las vegas met dat nieuwe autoverhuurcentrum.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ruud2004 schreef:Hoewel veel over de (veelal scherpe) aanbiedingen met de Equinox is gesproken en deze auto ook door velen is geboekt, zijn er maar weing USA-gangers in terecht gekomen. Misschien jammer, maar ik heb niet het idee dat er iemand slechter terecht is gekomen. Je zou bijna zeggen, boek een Equinx, dan is een "Upgrade" gegarandeerd.
Dit heeft USAReisen zelf ook al een keer toegelicht in een mailing.
wie wir erst kürzlich erfahren haben, haben die Autovermieter Alamo/National die Mietwagenkategorien in den USA zum Teil geändert.

Der Grund hierfür liegt in der kurzfristigen Flottenerweiterung insbesondere im SUV/Geländewagen Segment.

Somit kann es vorkommen, dass die auf Ihrem Mietwagenvoucher/Reservierung angegebene Kategorie nicht mehr mit der Kategorie übereinstimmt, die von den Vermietern vor Ort verwendet wird. Dies bedeutet für Sie jedoch keinen Nachteil, da sie nach wie vor ein Fahrzeug der Kategorie erhalten, dass dem bei Buchung vom Veranstalter angegebenen Fahrzeugbeispiel entspricht.

Eine konkrete Übersicht hierzu (direkt vom Veranstalter) finden Sie auf unserer Internetseite unter folgenden PDF Links:

Alamo FTI - SUV Bezeichnung http://www.usareisen.de/mietwagen/al...mo_FTI-SUV.pdf

Sollten Sie Fragen hierzu haben erreichen Sie uns zu den angegebenen Bürozeiten unter der Rufnummer
+49 30 707 93 40.

Ihr http://www.USA-Reisen.de Internet Service Team
Wat er staat is dat de boekingscodes die FTI/USAReisen gebruikt niet altijd beschikbaar zijn bij Alamo/National. Maar dat maakt verder niet uit omdat je wel het type voertuig krijgt waar je recht op hebt.

Met dit voorbeeld bevestigen ze nu ook wat we al jaren wisten: boek een EQuinox en krijg een Midsize SUV mee.

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ja, duidelijk mailtje van ze Njit. Heb ik gemist.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Jaar: 2007
Geboekt: Economy
Gekregen: We konden zelf een auto uitkiezen, er stonden er nog 4, we hebben een Saturn Ion genomen
Besteld bij: Tioga Tours
Verhuurmaatschappij: Alamo
Service: Auto opgehaald en teruggebracht bij nieuwe McCarran Rent-A-Car Center in Vegas. Er stond helemaal niemand in de rij bij Alamo dus we waren meteen aan de beurt. Er stonden wel wat mensen aan een zelfincheckapparaat maar omdat dit onze eerste keer was zijn we maar naar de balie gegaan. De standaardvragen over de verzekering en zo werden wel gevraagd maar na onze "nee" werd er ook totaal niet moeilijk gedaan. Er stond een mevrouw met informatie en landkaartjes over de route om de auto terug te brengen en toen ze hoorde dat we richting Zion/Bryce/Grand Canyon gingen, gaf ze daar ook nog kaartjes van. Heel erg vriendelijk.
Terubrengen ging ook allemaal erg soepel. Gratis shuttle om de paar minuten naar het vliegveld.
Cijfer 1-10: 9
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Jaar: 2006
Geboekt: Luxury
Gekregen: We konden kiezen tussen Cadillac DTS of Chrysler 300. Hebben de cadillac gekozen.
Besteld bij: Wings and Wheels
Opgehaald luchthaven SFO.
Hadden enkele jaren geleden problemen gehad met de extra verzekering in Orlando. Heb toen alles thuis viamail kunnen regelen, dus goed voorbereid.
Toen we met de wagen wilden starten kwam op de display "break fluid problem". Hebben dit meteen doorgegeven. Ze zeiden ons dat er geen probleem was, dat alleen het lampje stuk was. Wou toch het zekere voor het onzekere nemen en weigerde de wagen. (gingen tenslotte van SFO, via LA naar Las Vegas), Je kon zo van hun gezichten lezen dat ze daar niet al te blij mee waren. Hebben tenslotte toch andere wagen gekregen.
svdvlist2
Amerika-ontdekker

Bericht door svdvlist2 »

Geboekt: SUV Chevrolet Equinox
Gekregen: Nissan Murana 4WD
Besteld bij: Usa-reisen.de
Duur: 18 dagen
Opgehaald in SF en terug gebracht op SFO. Tijdens het ophalen stond er niemand en werden de sleuteltjes al binnen enkele minuten overhandigd, nadat we alles getekend hadden. Tijdens het inleveren werd er een halve blik op de wagen geworpen, de kilometerstand werd genoteerd end at was het.
(Ze hadden veel vertrouwen in 3 gasten van 21 en 22 :-))

@Madphil
O'farrell street. Ik zag dat ze er ook eentje bij Union Square hebben. Degene op O'farell street ligt een metertje of 150 meter ofsow van Union Square af. Vraag me dus af waar die andere zit.

Het is maar een klein kantoortje. Je vult de papieren in, je krijgt een sleutel en als het goed is staat je auto dan bij de uitgang van de garage klaar. Gewoon op de sleutel drukken en kijken welke er reageert. (op de papieren staat ook het model voor het geval dat)

De man was niet overdreven vriendelijk, maar hij deed wat hij moest doen. Misschien was het probleem dat ik een hele venti koffie over zijn vloer gooide :S
Laatst gewijzigd door svdvlist2 op 13 aug 2007, 23:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

svdvlist2 schreef:Geboekt: SUV Chevrolet Equinox
Gekregen: Nissan Murana 4WD
Besteld bij: Usa-reisen.de
Duur: 18 dagen
Opgehaald in SF en terug gebracht op SFO. Tijdens het ophalen stond er niemand en werden de sleuteltjes al binnen enkele minuten overhandigd, nadat we alles getekend hadden. Tijdens het inleveren werd er een halve blik op de wagen geworpen, de kilometerstand werd genoteerd end at was het.
(Ze hadden veel vertrouwen in 3 gasten van 21 en 22 :-))
Mag ik vragen waar in SF je de auto hebt opgehaald? Aangezien je niet SFO typt ga ik ervan uit dat dit ergens downtown is geweest? En Wat waren je ervaringen met dat verhuurstation?

(ik haal de auto nl downtown op)
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Onze reizen zijn alweer een paar jaar geleden, maar toch:

Jaar: 2003 (sept)
Geboekte auto: Intermediate/Fullsize
Gekregen auto: Premium > Chrysler Concorde
Besteld bij: Hotelplan
Verhuurmaatschappij: Dollar (vertrek van SF Downtown)
Service: Bij Hotelplan hadden ze een actie voor een gratis upgrade als je een intermediate zou boeken. We verwachtten dus een fullsize. Ter plekke probeerden ze ons nog een upgrade te verkopen. Aangegeven hier niet in geïnteresseerd te zijn; toen kregen we alsnog gratis de upgrade. We konden kiezen uit een minivan of een Premium... We kozen dus uiteindelijk voor een redelijk nieuwe Chrysler Concorde. Geen problemen mee gehad en ook het inleveren geen vlot en netjes.
Al met al dus erg tevreden!

Jaar: 2005 (sept)
Geboekte auto: Fullsize
Gekregen auto: SUV > Toyota Sequoia
Besteld bij: Hotelplan
Verhuurmaatschappij: Hertz (vertrek van Seattle Airport)
Service: Ik wilde graag een upgrade naar een SUV, ernaar gevraagd en een upgrade aangeboden gekregen voor $300 (voor ca. 30 dagen); afgeslagen, alsnog een aanbod van $116 gekregen voor een SUV. Dit wel gedaan. Erg prettige auto en verder ook weer een nette service.
Deze keer geboekt bij Hertz i.p.v. Dollar i.v.m. de lagere drop-off kosten (van Seattle naar Denver).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer