Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV 2009 ....alle vragen over DV 2009
-
- Amerika-ontdekker
DV 2009 ....alle vragen over DV 2009
Alles over DV 2009 en de laatste nieuws.
En gooie nieuws is :
http://www.dvlottery.state.gov/
Nog een kans voor iederen.
En gooie nieuws is :
http://www.dvlottery.state.gov/
Nog een kans voor iederen.
Laatst gewijzigd door topoli&sarvenaz op 12 okt 2007, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
Nee, de bedoeling is dat je je echt volledig vestigt in de VS. In bepaalde omstandigheden kan je de VS voor langere tijd verlaten zonder je rechten te verspelen, maar 6 maanden per jaar in de VS zal niet zomaar geaccepteerd worden.JuJules schreef:ik denk dat ik dit jaar ga meedoen, het is toch zo dat als je wint, je niet eindeloos in Nederland kunt blijven wonen? Je moet toch wel minstens 6 maanden per jaar in the USA blijven?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij gaan voor de derde keer
Het frustreerd mij alleen altijd zo dat er mensen bij zijn die het meer voor de gein doen dan voor echie, om het zo maar te zeggen. Zo van: ach we zien wel, terwijl sommige mensen er echt mee bezig zijn en het kansloos is om voor hen op andere wijze binnen te komen 
Maar ja, we gaan er weer voor straks, fingers crossed

Maar ja, we gaan er weer voor straks, fingers crossed

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij ook! Derde keer, goede keer!Vegasgirl schreef: Wij gaan voor de derde keer
Da's waar, maar eigenlijk hebben wij, serieuze kandidaten, daar niet echt last van hoor. Vooral de Amerikaanse administratie van de lotterij heeft daar 'last' van: zij selecteren daarom altijd haast eens zoveel kandidaten dan ze daadwerkelijk toe gaan laten (vandaar ook die hele hoge casenumbers), omdat zij weten dat er altijd mensen afvallen.Vegasgirl schreef: Het frustreerd mij alleen altijd zo dat er mensen bij zijn die het meer voor de gein doen dan voor echie
natuurlijk, je zal maar zo'n heel erg hoog nummer hebben, het geeft je natuurlijk altijd wel hoop, en je zal zien dat net dan er veel serieuze kandidaten waren, zodat jij uiteindelijk toch niet aan bod komt.

Maar kom, we gaan ons niet laten ontmoedigen, net als de vorige twee keer vertrekken we positief: we gaan winnen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Mensen denken vaak niet goed na over de consequenties en wat ze nu eigenlijk voor ogen hebben. Ik weet zeker dat hier op het forum ook een (groot) aantal 'Amerika gangers' zitten die op het moment dat ze werkelijk zouden winnen zullen afhaken. Natuurlijk zijn er een aantal die ik noem 'verjaardags praters' , die op verjaardagen het hoogste woord hebben over hun plannen te gaan vertrekken, wat er allemaal verkeerd is in Nederland en beter in Amerika. Geeft natuurlijk een hoop stof om te spreken en je bent het middelpunt van de belangstelling.Het frustreerd mij alleen altijd zo dat er mensen bij zijn die het meer voor de gein doen dan voor echie
Wij hebben daar ook veel mee te maken, mensen die afvallen omdat ze 'koude voeten' krijgen op het moment dat het werkelijkheid gaat worden. Hun excuses zijn legio, ook echte als scheidingen, maar ook wazige zoals pas, mijn ouders worden oud en ik wil ze niet alleen achter laten. Dat je ouders ouder zijn en alleen maar ouder worden dat weet je toch (zijn engelse klanten, dus ik kan het hier wel schrijven). Daar is dus niet over nagedacht en ze hebben e.e.a. verkeerd ingeschat. Wat betreft scheidingen, dit gebeurd ook regelmatig, echtparen zien hun 'move' naar de VS als een nieuwe start als ze problemen hebben. Ze hebben alleen niet in de gaten dat de spanningen en stress van het werkelijke vertrekken de boel nog erger maakt en dan barst de bom alsnog.Vooral de Amerikaanse administratie van de lotterij heeft daar 'last' van: zij selecteren daarom altijd haast eens zoveel kandidaten dan ze daadwerkelijk toe gaan laten (vandaar ook die hele hoge casenumbers), omdat zij weten dat er altijd mensen afvallen.
Al met al vind ik dat de meeste te makkelijk denken over het verhaal emigreren. Emigreren is iets anders dan (zelfs langdurig) op vakantie zijn in een ander land. Wonen in Amerika is ook iets anders en de eerste 5 jaar zijn meestal het moeilijkst. Nu zijn er hier een aantal emigranten, waaronder Dennis natuurlijk, die het goed doen en niet meer terug zouden willen. Maar er zijn er ook legio die het helemaal niet naar hun zin hebben maar dit niet laten blijken, (niet zozeer hier op het forum) want dat zou toch wel een afgang zijn naar familie en vrienden toe. Eerst zo'n grote mond hebben over hoe goed het allemaal is in Amerika en als je er zit toch je familie en vrienden missen, je collega's etc. , heimwee hebben. Deze mensen zul je niet snel zien op een forum als dit en al helemaal hun 'ellende' niet zien schrijven. Op een forum als dit lees je dus vaak de wat possitievere dingen.
Ik wens in ieder geval iedereen succes met de lotterij, maar denk er nog eens goed over na wat je hier laat en wat je denkt te krijgen en of dit ook werkelijk zo is. (na zoveel wijsheid in de vroege ochtend is er koffie

-
- Amerika-ontdekker
Volledig mee eens.. 't gras schijnt soms groener te zijn aan de overkant, maar elke plaats heeft wel zijn voor- en nadelen.
't Is aan de persoon zelf om uit te maken waarom hij/zij het doet en alle consequenties aan elkaar af te wegen. Mensen die er echt voor gaan zullen zeker en vast niet over 1 nacht ijs zijn gegaan....
Meelopers zijn er altijd, maar zoals hier werd gezegd : 't is niet aan ons om die eruit te halen, laat de emigratiedienst dat maar doen. Voor allen diegene die (opnieuw) meedoen dit jaar : veel succes en hopelijk zijn er weer gelukkigen onder ons die daadwerkelijk de stap kunnen zetten.
't Is aan de persoon zelf om uit te maken waarom hij/zij het doet en alle consequenties aan elkaar af te wegen. Mensen die er echt voor gaan zullen zeker en vast niet over 1 nacht ijs zijn gegaan....
Meelopers zijn er altijd, maar zoals hier werd gezegd : 't is niet aan ons om die eruit te halen, laat de emigratiedienst dat maar doen. Voor allen diegene die (opnieuw) meedoen dit jaar : veel succes en hopelijk zijn er weer gelukkigen onder ons die daadwerkelijk de stap kunnen zetten.
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ik kan het niet meer vinden...maar las vorige wek ERGENS dat je je foto testen kan via een site om te zien of die voldoet...
Wie weet waar nog ?
Dank
Wie weet waar nog ?
Dank

http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gewoon op die link hier helemaal bovenaan klikken, over de DV Lottery.ellenjoan schreef:Ik kan het niet meer vinden...maar las vorige wek ERGENS dat je je foto testen kan via een site om te zien of die voldoet...
Wie weet waar nog ?
Dank
Daar zie je dan vrij opvallend 'photo validator' staan.
Elke
Dank je !

http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1561 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 12 Reacties