Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met usareisen.de
Ervaringen met usareisen.de
zie juist op de site van usareisen.de dat de chevrolet equinox in aanbieding is .Vraag is: Is dit een 4 wiel aandrijving en is dit een goede verhuurmaatschappij? Bij eventueel problemen.Normaal hadden wij een chrysler pt cruiserwillen huren maar dit is ook aanlokkelijk.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Korte en duidelijke antwoorden:
Ja, Ja, en Ja.
Ik heb reeds 3 x via usareisen.de geboekt, 2 x de Equinox en het is mij prima bevallen.
De auto's zijn van Alamo.
Eric
Ja, Ja, en Ja.
Ik heb reeds 3 x via usareisen.de geboekt, 2 x de Equinox en het is mij prima bevallen.
De auto's zijn van Alamo.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Er is bovendien al veel (positiefs) geschreven over usareisen.de hier op het forum. Gebruik de zoekfunctie maar eens.
Overigens is het niet te zeggen dat je daadwerkelijk de Equinox meekrijgt als je die boekt. Altijd staat er bij "Equinox of gelijkwaardig". Afgelopen januari kregen Marjan (hekkie) en ik wel een Equinox nadat we een upgrade hadden gedaan van Standard naar SUV. De auto rijdt erg fijn, genoeg "power" en voorzien van allerhande extra snufjes. Het achteruitkijken (door de achterramen) is in het begin even wennen. Vond dat niet echt goed gaan. Gelukkig went dat snel.
Roland

Overigens is het niet te zeggen dat je daadwerkelijk de Equinox meekrijgt als je die boekt. Altijd staat er bij "Equinox of gelijkwaardig". Afgelopen januari kregen Marjan (hekkie) en ik wel een Equinox nadat we een upgrade hadden gedaan van Standard naar SUV. De auto rijdt erg fijn, genoeg "power" en voorzien van allerhande extra snufjes. Het achteruitkijken (door de achterramen) is in het begin even wennen. Vond dat niet echt goed gaan. Gelukkig went dat snel.
Roland
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat is met elke wagen wel zo hé. Ik had een Jeep Liberty besteld, maar toen ik aankwam in SFO was er geen meer.Coyote schreef:
Overigens is het niet te zeggen dat je daadwerkelijk de Equinox meekrijgt als je die boekt. Altijd staat er bij "Equinox of gelijkwaardig".
Roland
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Afgelopen juni via deze site ook de huurauto gereserveerd, ook een Equinox. Afhaallocatie was SF airport. Daar aangekomen konden we gewoon een auto uitkiezen, onder meer de gereserveerde Equinox. Uiteindelijk toch nog voor een upgrade gekozen naar een trailblazer (erg goede aanbieding).
Kortom ervaring met usareisen.de is goed bevallen!!!
Kortom ervaring met usareisen.de is goed bevallen!!!
2007 voor de 3e keer USA!
Wij hebben een mooie knalblauwe Equinox uitgekozen. Prima auto, achter heb je een beetje belabberd zicht maar aangezien alles in Amerika toch wijds is opgezet maakt dat niet zo veel uit.
Hij rijdt en zit prima. De achterbak is voor zo'n grote auto wel wat klein (prima voor 2 a 3 personen). Het is volgens mij geen 4wheel drive.
[/img]
Hij rijdt en zit prima. De achterbak is voor zo'n grote auto wel wat klein (prima voor 2 a 3 personen). Het is volgens mij geen 4wheel drive.
[/img]
Is idd inbegrepen. En waarom hopen op die Equinox, zag er geen slechte wagen uit maar gezien we om het even welke SUV mochten kiezen hebben we toch een Toyota Highlander genomen. Vond die stukken beter dan de Chevrolet Trailblazer waar we dan later ook mee gereden hebben, die had een erg zwakke motor.panita schreef:bedankt allemaal heb ondertussen een equinox geboekt en nu maar hopen dat we hem krijgen.Alleen nog een vraag we hebben de Super-Inklusiv-PLUS geboekt mar is hier ook afkoop eigen risico inbegrepen want mijn duits? Bedankt
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Volgens mij is het topic USAreisen.de en niet de ervaringen met verhuurmaatschappijen (hoe interessant ook).
Misschien afsplitsen?
Note Mod (Roland): Omdat de ervaringen inderdaad over de verhuurmaatschappijen gingen en niet meer over USAreisen.de, is het topic gesplitst in een topic over ervaringen met USAreisen.de (dit topic) en een topic over ervaringen met Alamo.
Misschien afsplitsen?
Note Mod (Roland): Omdat de ervaringen inderdaad over de verhuurmaatschappijen gingen en niet meer over USAreisen.de, is het topic gesplitst in een topic over ervaringen met USAreisen.de (dit topic) en een topic over ervaringen met Alamo.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 14853 Weergaves
-
Laatste bericht door crazywarning
-