Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Best of the west van exit-reizen.nl

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sabine1984
Amerika-ontdekker

Bericht door Sabine1984 »

hekkie schreef:
jerbia schreef: Bijvoorbeeld hier
He wat een goeie tip Bianca. Had ik dat maar eerder geweten. Ik heb de laatste tijd heel wat boekhandels afgestruind voor de Hallwagkaarten want ik wil de hele serie compleet hebben.

Via de site van Hallwag in Zwitserland kosten ze toch € 14,95 + verzendkosten en bij de boekhandel betaal ik € 9,95. Uiteindelijk had ik er nog drie nodig (sommigen waren aan vervanging toe) en samen met Roland (die miste ook nog een stuk of wat) hebben we ze toevallig vorige week bij de boekhandel besteld.

Als ik deze site geweten had, had ik het daar gedaan...... :wink:

@ Sabine. Voor de route die jij wil maken heb je Hallwagkaart nr. 5 (Californië) en nr. 6 (Southwest) nodig. Deze kaarten zijn echt geweldig en heel duidelijk. Ik gebruik ze al jaren tot volle tevredenheid,

Gr. Marjan
Weet iemand een internetsite waar ik deze kan bestellen ?
Sabine1984
Amerika-ontdekker

Ik heb het al gevonden : http://www.manymaps.com/

Maar is belgisch bedrijf en komen extra kosten bij denk ik .
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Sabine, klik eens op de link (het woordje 'hier') die ik in mijn bovenstaande post vermeld.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Sabine1984
Amerika-ontdekker

jerbia schreef:Sabine, klik eens op de link (het woordje 'hier') die ik in mijn bovenstaande post vermeld.
dank je wel :) had er over heen gelezen
marjolein spoelstra
Amerika-ontdekker

Re: Best of the west van exit-reizen.nl

Bericht door marjolein spoelstra »

met deze reis hebben we geen ervaring maar met exit reizen wel. vorig jaar november gingen wij met exit reizen naar florida omdat de kinderen daar voor de helft mee mogen. we hadden gekozen voor de wat betere hotels. nou, kort voor vertrek heeeel veel gedoe gehad. het bevestigde hotel in miami beach bleek opeens vol en toen moesten we maar naar fort lauderdale of elders.
natuurlijk wilden we dat niet we wilden naar miami beach. nou, dat had heel wat voeten in aarde en aller vriendelijks waren ze toen niet.
(er kwamen ook nog diverse fee´s bij en parkeerkosten wat neerkwam op ruim 100 dollar extra voor ons terwijl wij er niets aan konden doen.)
ze vonden ons maar vervelend en hadden geen enkel begrip voior ons standpunt. erg jammer, de boeking was nl erg soepel verlopen en de hotels waren ook al bevestigd.
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

hekkie schreef:
jerbia schreef: Bijvoorbeeld hier
He wat een goeie tip Bianca. Had ik dat maar eerder geweten. Ik heb de laatste tijd heel wat boekhandels afgestruind voor de Hallwagkaarten want ik wil de hele serie compleet hebben.

Via de site van Hallwag in Zwitserland kosten ze toch € 14,95 + verzendkosten en bij de boekhandel betaal ik € 9,95. Uiteindelijk had ik er nog drie nodig (sommigen waren aan vervanging toe) en samen met Roland (die miste ook nog een stuk of wat) hebben we ze toevallig vorige week bij de boekhandel besteld.

Als ik deze site geweten had, had ik het daar gedaan...... :wink:

@ Sabine. Voor de route die jij wil maken heb je Hallwagkaart nr. 5 (Californië) en nr. 6 (Southwest) nodig. Deze kaarten zijn echt geweldig en heel duidelijk. Ik gebruik ze al jaren tot volle tevredenheid,

Gr. Marjan
Ik was net van plan om de Rand Mcnally Roadatlas 2007 aan te schaffen. Twijfel nu weer. Heb natuurlijk alleen kaarten van deze kant van Amerika nodig. Is het dan toch handiger om de losse kaarten van Hallwag te kopen?
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Milan schreef: Ik was net van plan om de Rand Mcnally Roadatlas 2007 aan te schaffen. Twijfel nu weer. Heb natuurlijk alleen kaarten van deze kant van Amerika nodig. Is het dan toch handiger om de losse kaarten van Hallwag te kopen?
Ik persoonlijk vond de kaarten van Hallwag het fijnste om te gebruiken tijdens onze laatste reis. De Rand McNally is de hele vakantie in de koffer gebleven.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Milan schreef: Ik was net van plan om de Rand Mcnally Roadatlas 2007 aan te schaffen. Twijfel nu weer. Heb natuurlijk alleen kaarten van deze kant van Amerika nodig. Is het dan toch handiger om de losse kaarten van Hallwag te kopen?
De Rand McNally Roadatlas is gewoon fijn om (erbij) te hebben omdat heel Amerika er in staat. Om op te rijden en om duidelijk de wegen en de scenic en dirtroads te kunnen zien, zijn de Hallwag kaarten ideaal.

Ik zou ze hier in Nederland aanschaffen die je nodig hebt voor je trip en in Amerika eventueel de Raod atlas kopen bij de Walmart voor $ 5,97.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

hekkie schreef:
De Rand McNally Roadatlas is gewoon fijn om (erbij) te hebben omdat heel Amerika er in staat. Om op te rijden en om duidelijk de wegen en de scenic en dirtroads te kunnen zien, zijn de Hallwag kaarten ideaal.

Ik zou ze hier in Nederland aanschaffen die je nodig hebt voor je trip en in Amerika eventueel de Raod atlas kopen bij de Walmart voor $ 5,97.

Gr. Marjan
Bianca en Marjan, ik ben overtuigd. Het worden de Hallwag kaarten. De Roadatlas kopen we dan wel bij Walmart.
Dank voor de reacties.
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
inge van den berg
Amerika-ontdekker

Bericht door inge van den berg »

ben je er nu al uit of je met exit reizen wil gaan?

ik ga in dit najaar ook voor het eerst naar de USA maar heb er toch voor gekozen niets georganiseerds te boeken, je kunt in dit forum zoveel tips opdoen, en dan is het waarschijnlijk alleen maar balen als je georganiseerde reis al die leuke plekken overslaat...

succes!
voor het eerst naar The U.S.A.!!!
svdvlist2
Amerika-ontdekker

Bericht door svdvlist2 »

Bij exit reizen kan je ook gewoon een eigen route mailen + overnachtingsplaatsen en dan sturen zei je een offerte toe. Dan kan je zelf indelen hoelamg je ergens wil blijven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer