Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel in NY voor 4
Hotel in NY voor 4
Neen, niet weer het zoveelste item over welk hotel in NY, maar dit is specifiek voor een een verblijf met 4 (2 volwassenen, 2 kids 15 en 10) in NY.
Op dit forum heb ik al als tip het Blevedere hotel gevonden, maar zijn er nog meer ?
Heb uiteraard wat zelf gezocht, maar de meeste kamers zijn te klein om met 4 te slapen, en 2 kamers is wat buiten ons budget.
Ook zijn het alleen maar de dure hotels die blijkbaar iets grotere kamers hebben.
Ons budget is zo'n 120 euro/kamer/nacht. (dus een 150 USD)
Grote luxe hoeft niet, wel een eigen badkamer, en uiteraard wat proper.
Iemand nog tips ?
Op dit forum heb ik al als tip het Blevedere hotel gevonden, maar zijn er nog meer ?
Heb uiteraard wat zelf gezocht, maar de meeste kamers zijn te klein om met 4 te slapen, en 2 kamers is wat buiten ons budget.
Ook zijn het alleen maar de dure hotels die blijkbaar iets grotere kamers hebben.
Ons budget is zo'n 120 euro/kamer/nacht. (dus een 150 USD)
Grote luxe hoeft niet, wel een eigen badkamer, en uiteraard wat proper.
Iemand nog tips ?
Hoi,
Wij hebben in oktober in hotel Beacon geslapen. We waren met 4 en het was een perfect hotel. Ruime kamer voor New Yorkse begrippen en met een eigen keukentje. Aan de overkant een geweldige supermarkt ( ook met kant en klaar maaltijden ). Dicht bij de metro en op loopafstand ( maar 2 blokken ) van Central Park. De prijs weet ik niet meer precies maar wij zaten met hetzelfde probleem. Dit is echt een geweldig hotel, goede service. Nette kamers. Goede locatie.
Groetjes Mirjam
Wij hebben in oktober in hotel Beacon geslapen. We waren met 4 en het was een perfect hotel. Ruime kamer voor New Yorkse begrippen en met een eigen keukentje. Aan de overkant een geweldige supermarkt ( ook met kant en klaar maaltijden ). Dicht bij de metro en op loopafstand ( maar 2 blokken ) van Central Park. De prijs weet ik niet meer precies maar wij zaten met hetzelfde probleem. Dit is echt een geweldig hotel, goede service. Nette kamers. Goede locatie.
Groetjes Mirjam
- Ranger fan
- Amerika-ontdekker
Hallo,
ik heb in maart nog in het belvedere hotel geslapen. Kamers zien er wel goed uit. Slaapkamer en badkamer zijn ruim. Op kamer stond ook een koffiezetapparaat en een koelkast. Het hotel heeft alleen geen mooi uitzicht. Als je de gordijnen 's ochtends opent kijk je uit op een muur.
Ik heb ook al verscheidene malen in het Hotel Edison (http://www.edisonhotelnyc.com) geslapen. Ook een goed hotel, maar ligt iets meer in de drukte. Ligt ongeveer 100 m van Times Square.
Verder heb ik 1 keer in het Red Roof Inn geslapen. Ligt rond 34th str. Is ook een goed hotel, alleen heeft niet zoveel 'luxe' als de andere 2. Weet alleen helaas de prijzen niet meer voor de kamers.
Gr.
DT
ik heb in maart nog in het belvedere hotel geslapen. Kamers zien er wel goed uit. Slaapkamer en badkamer zijn ruim. Op kamer stond ook een koffiezetapparaat en een koelkast. Het hotel heeft alleen geen mooi uitzicht. Als je de gordijnen 's ochtends opent kijk je uit op een muur.
Ik heb ook al verscheidene malen in het Hotel Edison (http://www.edisonhotelnyc.com) geslapen. Ook een goed hotel, maar ligt iets meer in de drukte. Ligt ongeveer 100 m van Times Square.
Verder heb ik 1 keer in het Red Roof Inn geslapen. Ligt rond 34th str. Is ook een goed hotel, alleen heeft niet zoveel 'luxe' als de andere 2. Weet alleen helaas de prijzen niet meer voor de kamers.
Gr.
DT
Cosmohotel
Wij logeerden in het Cosmopolitan Hotel (http://www.cosmohotel.com).
Vriendelijk personeel en mooie, propere kamers.
2 blocks van ground zero en metrohalte om de hoek.
Als ik me goed herinner hebben we 200 dollar per nacht betaald voor een kamer met 4. De kamer was aan de kleine kant, maar toch nog ok voor 4 volwassenen. Je bent er uiteindelijk toch alleen maar om te slapen.
Veel plezier in the big apple !
Vriendelijk personeel en mooie, propere kamers.
2 blocks van ground zero en metrohalte om de hoek.
Als ik me goed herinner hebben we 200 dollar per nacht betaald voor een kamer met 4. De kamer was aan de kleine kant, maar toch nog ok voor 4 volwassenen. Je bent er uiteindelijk toch alleen maar om te slapen.
Veel plezier in the big apple !
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
toen ik in 1998 met mijn broertje en ouders in NY was hebben wij ook in het Beacon Hotel geslapen op een 4-persoonskamer
Is ons erg goed bevallen toen
Is ons erg goed bevallen toen
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
In het Pennsylvania Hotel kun je ook prima met vier mensen op een kamer slapen. In vergelijking met andere hotels is het relatief goedkoop. Ligt recht tegenover Madison Square Garden en vlakbij Empire State Building, als ik me niet vergis in de wijk Greenwich.
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
wij hebben overnacht in Ramada Hotel New Yorker. Ik moet bekennen dat we in eerste instantie schrokken toen we onze kamer zagen. Stelt werkelijk niks voor. De badkamer was oud (ook niet heel erg schoon) en de kamer was heel klein.... maar ja... het is natuurlijk wel New York.
Achteraf (een mens past zich snel aan) is het allemaal reuze meegevallen. De oude badkamer had een douchestraal die ik nog nergens heb meegemaakt... en was (met gesloten ogen) heerlijk te noemen.
Het hotel ligt heel gunstig, 34e straat en 8 avenue. Vlakbij de Empire en op loopafstand van Times Square. Schuintegenover een supermarkt en recht tegenover de Mc. Donalds. Daarnaast was de prijs per nacht voor 2 volwassenen en 2 kinderen ook niet verkeerd. ($189,-- per nacht)
Het hotel ondergaat momenteel een grote renovatie, dus misschien hebben anderen meer geluk en kun je al een gerenoveerde kamer krijgen. De foto's hiervan zagen er in elk geval prima uit.
MAS
Achteraf (een mens past zich snel aan) is het allemaal reuze meegevallen. De oude badkamer had een douchestraal die ik nog nergens heb meegemaakt... en was (met gesloten ogen) heerlijk te noemen.
Het hotel ligt heel gunstig, 34e straat en 8 avenue. Vlakbij de Empire en op loopafstand van Times Square. Schuintegenover een supermarkt en recht tegenover de Mc. Donalds. Daarnaast was de prijs per nacht voor 2 volwassenen en 2 kinderen ook niet verkeerd. ($189,-- per nacht)
Het hotel ondergaat momenteel een grote renovatie, dus misschien hebben anderen meer geluk en kun je al een gerenoveerde kamer krijgen. De foto's hiervan zagen er in elk geval prima uit.
MAS
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik snap niet hoe je met 4 in Salisbuty hotel kan.
Lijkt me een leuk hotel, maar wat ik ook probeer : ik krijg telkens de mededeling dat er geen kamer voor 4 is.
Heb ondertussen ook nog wat gevonden over appartementen.
Woogo Central Pak Hotel NY (**) – apartment, lijkt wel leuk qua locatie/uitzicht maar lijkt ook zeer klein (een double room apartm. heeft een opp. van 650 sq.feet = m²???)
Lijkt me een leuk hotel, maar wat ik ook probeer : ik krijg telkens de mededeling dat er geen kamer voor 4 is.
Heb ondertussen ook nog wat gevonden over appartementen.
Woogo Central Pak Hotel NY (**) – apartment, lijkt wel leuk qua locatie/uitzicht maar lijkt ook zeer klein (een double room apartm. heeft een opp. van 650 sq.feet = m²???)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Dieter,
Wij willen volgend jaar ook met z'n vieren naar New York, dus ik zit dit topic ook te volgen, en ik zie wel dat het niet meevalt om iets betaalbaars te vinden. Ik ben al zover dat ik iets goedkoop vind als het onder de 200 dollar is!
Heb jij al wat New York gidsen bekeken? Wij hebben er net 3 in huis gehaald en de hotels bekeken. Het handige van die gidsen is dat je in 1 oogopslag kunt zien of er 4 personen op 1 kamer kunnen en ook waar het hotel ligt.
Ik heb zelf de meest betaaalbare uit de gidsen van OAD, HI en Hotelplan op een rij gezet. De prijzen die er bijstaan zijn in euro's. Ik wil nu nog kijken wat de prijzen in dollars zijn, als je zelf gaat boeken, maar zover ben ik nog niet gekomen.
Newton 180
Regency Inn & Suitets 184
Comfort Inn Chelsea 236
Skyline 224
Travel Inn 216
Beacon 208
Edison 196
Ameritania 236
Comfort Inn Manhattan
Wellington 256
Red Roof Inn Secaucus 88
Carter 120
Da Vinci 196
Days Broadway 166
Pennsylvania 220
Bentley 196
The Marcel 164
The Moderne 164
Exelcior 232
Windsor 228
Helmsley 216
(Is er ook een truc om die prijzen netjes onderelkaar te krijgen?)
Sommige hotels staan in meerdere gidsen. De prijzen verschillen niet of nauwelijks per organisatie.
Marianne
Wij willen volgend jaar ook met z'n vieren naar New York, dus ik zit dit topic ook te volgen, en ik zie wel dat het niet meevalt om iets betaalbaars te vinden. Ik ben al zover dat ik iets goedkoop vind als het onder de 200 dollar is!
Heb jij al wat New York gidsen bekeken? Wij hebben er net 3 in huis gehaald en de hotels bekeken. Het handige van die gidsen is dat je in 1 oogopslag kunt zien of er 4 personen op 1 kamer kunnen en ook waar het hotel ligt.
Ik heb zelf de meest betaaalbare uit de gidsen van OAD, HI en Hotelplan op een rij gezet. De prijzen die er bijstaan zijn in euro's. Ik wil nu nog kijken wat de prijzen in dollars zijn, als je zelf gaat boeken, maar zover ben ik nog niet gekomen.
Newton 180
Regency Inn & Suitets 184
Comfort Inn Chelsea 236
Skyline 224
Travel Inn 216
Beacon 208
Edison 196
Ameritania 236
Comfort Inn Manhattan
Wellington 256
Red Roof Inn Secaucus 88
Carter 120
Da Vinci 196
Days Broadway 166
Pennsylvania 220
Bentley 196
The Marcel 164
The Moderne 164
Exelcior 232
Windsor 228
Helmsley 216
(Is er ook een truc om die prijzen netjes onderelkaar te krijgen?)
Sommige hotels staan in meerdere gidsen. De prijzen verschillen niet of nauwelijks per organisatie.
Marianne
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Nou Marianne,
gedegen onderzoek!
Wij hebben in april 2008 met twee gezinnen van 4 personen hetzelfde probleem, maar dan dubbel.....
Wat me wel wat lijkt is het Ramada Limited in Jersey City. Ligt echt zeer dichtbij Manhattan, en volgens de tripadvisor reviews ben je daar zo.
Prijs is 136 dollar.
Link:
http://www.ramada.com/Ramada/control/Bo ... stay=false
MVG
A3
gedegen onderzoek!
Wij hebben in april 2008 met twee gezinnen van 4 personen hetzelfde probleem, maar dan dubbel.....
Wat me wel wat lijkt is het Ramada Limited in Jersey City. Ligt echt zeer dichtbij Manhattan, en volgens de tripadvisor reviews ben je daar zo.
Prijs is 136 dollar.
Link:
http://www.ramada.com/Ramada/control/Bo ... stay=false
MVG
A3
Bedankt Marianne, daar kan ik een eind mee verder.
Neen, ik heb geen gidsen NY.
Ge meestal naar de bib even voor we vertrekken de capitol reisgidsen halen. Die zijn een grote hulp, maar zijn meestal enkele jaartjes oud, dus niet de meest recente hotelgegevens.
Ga met jou lijst + tripadvisor eens alles napluizen.
Weer uren voorbereidingsplezier ....
En nu maar hopen dat de USD op dit peil blijft.
Ook de tip van A3 lijkt me wat. Idd : waarom niet in Jersey verblijven ?
Heeft er iemand daar ervaring mee ? Hoe geraak je dan in Manhattan ?
Kostprijs ? reistijd ?
Neen, ik heb geen gidsen NY.
Ge meestal naar de bib even voor we vertrekken de capitol reisgidsen halen. Die zijn een grote hulp, maar zijn meestal enkele jaartjes oud, dus niet de meest recente hotelgegevens.
Ga met jou lijst + tripadvisor eens alles napluizen.
Weer uren voorbereidingsplezier ....
En nu maar hopen dat de USD op dit peil blijft.
Ook de tip van A3 lijkt me wat. Idd : waarom niet in Jersey verblijven ?
Heeft er iemand daar ervaring mee ? Hoe geraak je dan in Manhattan ?
Kostprijs ? reistijd ?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Uiteraard ligt het eraan waar je zit in Jersey City.
Vanaf het station (Penn Station NJ) ben je in een minuut of 20 in Manhattan met de PATH, je kunt rechtstreeks naar de WTC site, of via een overstap naar omgeving Macy's/Empire State building.
Enkele reis $ 1,50.
Let wel op dat je met de Path gaat, je kunt ook met de Amtrak, die gaat naar Madison Square Gardens (Penn Station NY) maar die is een flink stuk duurder. (wel iets sneller overigens).
Verder zijn er nog diverse veer verbindingen, maar daar heb ik geen verstand van.
Eric
Vanaf het station (Penn Station NJ) ben je in een minuut of 20 in Manhattan met de PATH, je kunt rechtstreeks naar de WTC site, of via een overstap naar omgeving Macy's/Empire State building.
Enkele reis $ 1,50.
Let wel op dat je met de Path gaat, je kunt ook met de Amtrak, die gaat naar Madison Square Gardens (Penn Station NY) maar die is een flink stuk duurder. (wel iets sneller overigens).
Verder zijn er nog diverse veer verbindingen, maar daar heb ik geen verstand van.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik bedoel gewoon de gratis gidsen van de reisorganisaties. Loop eens langs een reisbureau, ze zijn erg handig om te hebben, ook voor de korte toelichting per hotel (ligging, wel of niet zwembad, ontbijt, internetaansluiting, etc).dieter schreef:Neen, ik heb geen gidsen NY.
Marianne
De laatste twee keer dat ik geweest ben, was steeds in dit hotel. Ik kan er alleen maar positief over zijn. Ik had een kamer gevraagd op één van de hoger verdiepingen zodoende ik nog een fraai uitzicht had over Manhattan. Twee bloks van Times Square.
Aanrader!
De laatste twee keer dat ik geweest ben, was steeds in dit hotel. Ik kan er alleen maar positief over zijn. Ik had een kamer gevraagd op één van de hoger verdiepingen zodoende ik nog een fraai uitzicht had over Manhattan. Twee bloks van Times Square.
Aanrader!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ziet er goed uit! Even de prijzen bekeken; ik kom in juli voor een deluxe 2 doubles op een prijs van 214 of 244 dollar per nacht. In euro's is dat 160 - 180. En dat met kitchenette, niet gek.walravens schreef:Op dit forum heb ik al als tip het Blevedere hotel gevonden, maar zijn er nog meer ?
Aanrader!
Marianne
Check eens de Beekman Tower, ik logeerde er in februari en volgende week opnieuw. De suites met één slaapkamer zijn zeer ruim (klein appartement met volledig ingerichte keuken, ...). Een extra bed in de living zou een mogelijkheid zijn. Ik weet niet of ze suites met 2 slaapkamers hebben. Er zijn dikwijls interessante aanbiedingen via orbitz.com
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht