Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

SF, Townhouse of La Luna Inn?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Lotte
Amerika-ontdekker

SF, Townhouse of La Luna Inn?

Bericht door Lotte »

Wie kan mijn keuze wat makkelijker maken?
Townhouse motel en La Luna Inn liggen beiden op Lombardstreet.
Townhous is ongeveer 105 dollar, la luna inn is ongeveer 119 dollar, dus dat is niet veel verschil. Reviews zijn bij beiden prima.
Mijn gevoel zegt La Luna inn, maar volgens mij ligt het Townhouse wat centraler.

Weet iemand voor- en nadelen van beide hotels? Is de ligging van een van de twee toch beter? Ervaringen?
Of maakt het niks uit, en moet ik er gewoon maar eentje prikken :shock:
Wordt inmiddels wel een beetje kriegel :? van al die hotels vergelijken... maar hierna nog maar 1 gelukkig!
Oktober 2008 Florida : )
September 20007 Zuid-west Amerika
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Wij hebben in het Townhouse gezeten en hebben het daar prima naar ons zin gehad.
Erg lekker kingsize bed, gratis parkeren en je loopt zo de stad in (nou ja..je zit wel boven lombard street en dat is achterlijk steil....maar wij namen dan altijd de straat omhoog 2 blocks verderop en sloegen dan linksaf naar onze straat...slim en een stuk minder steil :) )

Het enige nadeel aan het Townhouse vonden wij dat het wel vrij gehorig was
nou heeft geen enkel motel geluidswerende betonnen muren, maar wij hadden toevallig hele luidruchtige bovenburen en dat was soms wel irritant
Maar verder een goed motel hoor.
Jann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Jann »

Hoi Lotte,
ik kan het volledig eens zijn met Iris.
Eén maand geleden verbleven we in het Townhouse Motel en het is inderdaad zeer slecht geïsoleerd. Hangt er natuurlijk vanaf welke buren je hebt. Wij troffen het in ieder geval heel slecht, zelfs na twaalven was het lawaai niet te doen.
Gelukkig deden de uitbaters een telefoontje en nadien was het minder.
Verder dan deze mindere ervaring vonden wij het ok.
Toch zouden wij de volgende keer voor een ander gaan, in dezelfde prijsklasse en met het aanbod in SF moet dit zeker kunnen.
Ingrid26
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Ingrid26 »

Hoi Lotte,

Ook ik heb afgelopen juni in Town House Motel overnacht, maar zou dit motel niet meer een volgende keer boeken. Inderdaad erg gehorig, zoals de anderen ook al zeggen. Daarnaast kregen we een roken-kamer, terwijl we niet-roken besteld had (foutje), dus dat stonk behoorlijk. Verder vond ik het zelf iets of wat smoezelig... De plek is wel heel centraal!
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik heb alleen ervaring met Town House, niks mis mee,geen last gehad van lawaai,maar je bent natuurlijk wel afhankelijk van je buren,zoals in de meeste motels.En roken doen we zelf,dus ook dat was geen probleem.
In 2004 en 2005 daar geweest.
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Wij hebben ook in het Townhouse gezeten en geen last gehad van lawaai. Wij zaten wel op de 2e verdieping dus geen buren boven ons. Wil je dus geen last hebben van je bovenburen vraag dan gewoon om een kamer op de 2e verdieping, dit hebben wij overigens bij ieder motel gedaan waar we hebben gezeten. Verder vonden wij het voor een grote stad een redelijk motel en het grote voordeel was het gratis parkeren waar je bij veel hotels/motels in SF apart voor moet betalen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
sjurrels
Amerika-ontdekker

Bericht door sjurrels »

Je kan ook gewoon de gewenste prijs en ligging ingeven op http://www.priceline.com. Kiezen hun voor je!

Ikzelf zit in courtyard SF downtown voor 100 dollar. Hele goede recensies en 3 sterren!
plien
Amerikafan

Bericht door plien »

Dag Lotte,

Ik wil het je niet nog moeilijker maken... Maar toch een tip. Wij hebben vorige week in hotel Astoria geslapen. Ongelooflijk centraal (vlak naast de poort van Chinatown op Grant/Bush en dus ook vlakbij Union Square), heel schoon en heel goedkoop. Geen franjes. Wij hebben voor 4 nachten, tax inbegrepen, 233 dollar betaald. Zonder tax dus maar 50 dollar per nacht. We hadden wel een gedeelde badkamer, maar dat delen gaat over één of twee andere kamers en de kamers met gedeelde badkamer zijn (volgens de uitbater) niet populair. Zelfs in hoogseizoen en ondanks de prijs zitten die nooit vol. Wij hadden de badkamer voor ons alleen!

Enige 'nadeel': als je met de auto bent: er is geen parking. Maar er is een parking vlakbij waar je voor 22 dollar per dag onbeperkt in en out mag. Tel dat op bij je geld voor de kamer, en je bent nog goedkoper uit, én je zit ongelooflijk centraal.

Veel succes met je keuze!

Plien
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

3 weken geleden in het Townhouse motel gezeten. Kan het met de andere reakties alleen maar eens zijn, dat het een prima prijs-kwaliteit verhouding heeft. Als je de goede weg neemt naar Fisherman's wharf, dan kan je inderdaad de heuvels vermijden.
Wel gelachen om het 'ontbijt' bij Townhouse motel. Muffins...
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer