Iris_1982 schreef:Zeker omdat wij al een helicoptervlucht gemaakt hadden vonden we het imax een beetje onzin, maar blijkbaar is het toch wel mooi om te zien.
Toch is de combinatie heel goed te maken voor een compleet beeld van dit natuurwonder.
Wij hebben destijds 's morgens een rondvlucht gemaakt, 's middags gewandeld langs de rim en de div. viewpoints bezocht, 's avonds zonsondergang beleefd aan de rim en aansluitend naar het Imax Theater in Tusayan voor de film over de Grand Canyon.
Een prachtige Grand Canyon Day......
Marjan
Hmm Wij slapen in GC Village. 's avonds klinkt wel goed.
Maar is dat te doen om 's avonds (in het donker) terug te rijden?
GinoW schreef:Hmm Wij slapen in GC Village. 's avonds klinkt wel goed.
Stelt niets voor in mijn beleving. Het is een grote geasfalteerde weg naar Tusayan en het Imax Theather is maar een paar minuten van de ingang van het park verwijderd.
GinoW schreef:
Hmm Wij slapen in GC Village. 's avonds klinkt wel goed.
Is echt makkelijk te doen. Het is echt heel dichtbij het park.
Ik vond overigens de overnachting in GC Village tegenvallen. Het hotel vond ik oud en simpel (Yavapai Lodge East), voor wat betreft de prijs. Airco heel luidruchtig. Volgende keer overnacht ik in Tusayan, dat weet ik nu al .
Hier staan de prijzen van Maswik Lodge. Volgens mij kun je alleen boeken via Xanterra, of niet?
Ik heb via Kuoni geboekt.
Misschien dat zij korting krijgen?
En misschien dat het nog scheelt in welke maand je boekt?
Dat augustus bv duurder is dan oktober?
Als ik bijvoorbeeld 15 december selecteer, dan kom ik op $94 voor een king size bed north lodge...
Standard 1 King North Per night: $94.00 Total:* $94.00
Ik heb hem ook gezien. Ik kwam doodziek uit het theater....
Nee, dit soort dingen is niets voor mij.... ben nogal gevoelig voor wagenziekte (verschilt van auto tot auto), zeeziekte en luchtziekte... (heb ik weer ). Pilletjes doen gelukkig wonderen.
Vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada: http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.