Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstappen in Houston
Overstappen in Houston
Vraagje in aanvulling op die vraag over overstappen op detroit of minneapolis..
Wij moeten overstappen in Houston.
Uur en een kwartier de tijd.
Heeft iemand hier ervaring? is continental in zelfde gate, is dit te doen met immigratie e.d.?
Alvast bedankt.
maarten
Note Mod (Roland): Titel aangepast. Vermijd tevens het gebruik van enkel hoofdletters (van één of meerdere woorden) in de titel.
Wij moeten overstappen in Houston.
Uur en een kwartier de tijd.
Heeft iemand hier ervaring? is continental in zelfde gate, is dit te doen met immigratie e.d.?
Alvast bedankt.
maarten
Note Mod (Roland): Titel aangepast. Vermijd tevens het gebruik van enkel hoofdletters (van één of meerdere woorden) in de titel.
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Je zegt dat je met Continental vliegt. Dan is het meestal wel goed te doen. Houston is namelijk een grote hub van Continental en als ze precies op schema vliegen dan landen zij net voor KLM, BA en Air France. In dat geval ben je dus voor al die anderen bij immigrations en is het goed te doen. De C terminal waar je landt is net vernieuwd en de ruimte waar je je bagage enzo moet halen is mooi en overzichtelijk.
Tips: Probeer als je uit het vliegtuig mag zo snel mogelijk door te lopen naar immigrations. Het is nogal een eindje door allerlei gangen, maar het staat goed aangegeven. Hoe verder je voor blijft op mensen uit je vliegtuig, hoe eerder je bij immigrations aan de beurt bent.
Eenmaal door immigrations moet je met een roltrap naar beneden om je bagage te halen. Onderaan de roltrap hangt een bord waarop staat op welke band je bagage ligt (mocht je die mededeling in het vliegtuig gemist hebben).
Vlak nadat je door de douane bent gegaan met je koffers kun je ze aan de rechterkant weer inleveren.
Verder kan ik je niet helpen, want ik neem daar altijd de uitgang
.
Tips: Probeer als je uit het vliegtuig mag zo snel mogelijk door te lopen naar immigrations. Het is nogal een eindje door allerlei gangen, maar het staat goed aangegeven. Hoe verder je voor blijft op mensen uit je vliegtuig, hoe eerder je bij immigrations aan de beurt bent.
Eenmaal door immigrations moet je met een roltrap naar beneden om je bagage te halen. Onderaan de roltrap hangt een bord waarop staat op welke band je bagage ligt (mocht je die mededeling in het vliegtuig gemist hebben).
Vlak nadat je door de douane bent gegaan met je koffers kun je ze aan de rechterkant weer inleveren.

You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben deze zomer voor het eerst met een overstap richting de VS gegaan en ik zal eerlijk zijn: het is me erg tegen gevallen. Welliswaar vlogen wij met US Airways via Philadelphia, maar ondanks dat alle vluchten op tijd waren en we een overstaptijd van maar liefst 3 uur (!!!) hadden is het niet lekker ontspannen gelopen.
Het begon al bij de immigrationsofficer, hier werden we eruit gepikt en konden we een uurtje wachten voor een extra controle, vervolgens je koffer weer van de band halen, weer afgeven en dan weer door een controle waar je zo weer een uur in de rij staat. Uiteindelijk waren we een kwartiertje voor het boarden begon bij de gate.
Ik vind eerlijk gezegd een uur en een kwartier krap voor een overstap.
Nogmaals jij vliegt op een andere luchthaven met een andere maatschappij, dus misschien valt t voor jou erg mee. Het kan zijn dat wij gewoon veel pech hebben gehad waardoor het zo langzaam verliep. In iedergeval een goede reis!
Het begon al bij de immigrationsofficer, hier werden we eruit gepikt en konden we een uurtje wachten voor een extra controle, vervolgens je koffer weer van de band halen, weer afgeven en dan weer door een controle waar je zo weer een uur in de rij staat. Uiteindelijk waren we een kwartiertje voor het boarden begon bij de gate.
Ik vind eerlijk gezegd een uur en een kwartier krap voor een overstap.
Nogmaals jij vliegt op een andere luchthaven met een andere maatschappij, dus misschien valt t voor jou erg mee. Het kan zijn dat wij gewoon veel pech hebben gehad waardoor het zo langzaam verliep. In iedergeval een goede reis!
- deh78
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb het zelfde ik vlieg met Continental naar Houston heb 53 min. overstap tijd om mijn vluvht naar Los Angeles te halen.
Ik heb continental al hierover gebeld maar volgens hun moet dit makkelijk te halen zijn...ik ben benieuwd
Dennis
Ik heb continental al hierover gebeld maar volgens hun moet dit makkelijk te halen zijn...ik ben benieuwd
Dennis
Laatst gewijzigd door deh78 op 08 aug 2007, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Vanaf het moment dat ik uit het vliegtuig stap in Houston tot het moment dat ik in de auto zit is ongeveer 3kwartier tot een uur. Ik heb dan de "pech" dat ik internationaal student ben en dus al mijn papieren af moet laten tekenen en stempelen bij immigrations. Dan heb ik ook nog 2 kinderen bij me waarvan dat ook allemaal getekend en gestempeld moet worden, dus... als alles vlot en normaal verloopt zou jouw overstaptijd geen probleem moeten zijn.deh78 schreef:Ik heb het zelfde ik vlieg met Continental naar Houston heb 53 min. overstap tijd om mijn vluvht naar Los Angeles te halen.
Ik heb continental al hierover gebeld maar volgens jun moet dit makkelijk te halen zijn...ik ben benieuwd
Dennis
Eventueel kun je tegen degene die je wijst welk poortje je moet nemen bij immigrations zeggen dat je een krappe overstaptijd hebt. Dan willen ze je nog weleens voorschuiven ergens.
Garantie krijg je niet, maar als je je vlucht mist zetten ze je vast op de eerstvolgende...
Trudie
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
-
- Amerika-expert
Continental en Houston : veel te late aankomst, na immigratie vliegensvlug naar het wachtende vliegtuig, instappen, deuren dicht en vertrokken. En het ongelooflijke : ook onze koffers waren mee. Blijkbaar moet je wat geluk hebben.
[/quote]Vlak nadat je door de douane bent gegaan met je koffers kun je ze aan de rechterkant weer inleveren.
[/quote]Vlak nadat je door de douane bent gegaan met je koffers kun je ze aan de rechterkant weer inleveren.
Bij ons stonden daar toen mensen van Continental ons op te wachten om ons vliegensvlug verder te helpen.
jacques
Wij hadden dit jaar niet het geluk dat het snel ging. Wij hebben er 3 uur over gedaan voordat we bij de bagageband waren. Was dan ook erg druk en veel ouders met huilende kinderen die uit de rijen werden gehaald en die voor mochten gaan. Zou inderdaad zo snel mogelijk proberen het vliegtuig uit te komen en goed doorlopen.
Hallo!
Bedankt allemaal!
Het ziet er naar uit dat het een kwestie is van mazzel hebben en verder niet te ingewikkeld doen..
Rustig blijven, beleefd doen,je papieren goed invullen en hostesses vragen om eventuele hulp bij snelle afhandeling!
Ik hoop op het beste!
En voor de reacties: keep em coming, en aub niet alleen de horrorverhalen om je hart te luchten! ik wil wel ontspannen op vakantie!

Bedankt allemaal!
Het ziet er naar uit dat het een kwestie is van mazzel hebben en verder niet te ingewikkeld doen..
Rustig blijven, beleefd doen,je papieren goed invullen en hostesses vragen om eventuele hulp bij snelle afhandeling!
Ik hoop op het beste!
En voor de reacties: keep em coming, en aub niet alleen de horrorverhalen om je hart te luchten! ik wil wel ontspannen op vakantie!

Ik vlieg ook met continental op Houston, maar dat is de terugweg vanuit SF, Heb ook iets meer dan een uur de tijd, maar heb dan niet het probleem van Immigrations (kom immers van een binnenlandse vlucht) neem ik aan. Dus ik ga er ook niet vanuit dat ik problemen heb.
Heenweg vlieg ik op NY, maar daar heb ik maar een paar dagen aangeplakt...
Neem aan dat deze horrorverhalen voor vluchten naar de US zijn? En niet vanuit?
Heenweg vlieg ik op NY, maar daar heb ik maar een paar dagen aangeplakt...
Neem aan dat deze horrorverhalen voor vluchten naar de US zijn? En niet vanuit?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij hebben vluchten met een overstap van krap 45 minuten gehaald (je moet wel ff joggen nr de gate
) maar ook wel eens vluchten gemist met een overstap van 2 uur... Kan vriezen en dooien. Gelukkig zijn ze in de VS nooit ergens van onder de indruk, zelfs de keer dat we nog van terminal moesten wisselen na het bagage inleveren en nog maar 15 minuten hadden om er te komen (en nog met zo'n treintje moesten). Antwoord van het balipersoneel: 'Well, you can run, can't you?" Ehm... okee, rennen dus en hopen dat de securityline een beetje opschiet...
Maar ja het hoort er een beetje bij en ze zetten je ook zonder enkele problemen op een volgende vlucht. Ik ben ook altijd een beetje een zenuwenpees als ik weer in enorme douanerij verzeild raak, maar uiteindelijk gaat het er niet harder van. Blijf relaxed, het valt meestal reuze mee en anders kan je nog wat langer je benen strekken

Maar ja het hoort er een beetje bij en ze zetten je ook zonder enkele problemen op een volgende vlucht. Ik ben ook altijd een beetje een zenuwenpees als ik weer in enorme douanerij verzeild raak, maar uiteindelijk gaat het er niet harder van. Blijf relaxed, het valt meestal reuze mee en anders kan je nog wat langer je benen strekken

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 990 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi
-
- 14 Reacties