Ik heb al veel pro's en contra's over een helicoptervlucht over de Grand Canyon gelezen op dit forum. Maar toch had ik nog een paar vraagskes.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes
Liesbeth
Betekent dit dat je beter een tour bij Grand Canyon Helicopter tours kan boeken? (volgens mij scheelt het zo'n 20$: Papillon $170 en Grand Canyon $190)dirky schreef:papillon zijn de helicopters met gekleurde strepen, grand canyon zijn rode en ander type
Inderdaad, vooral met het maken van foto's is het licht ontzettend belangrijk. Als je rond het middaguur in de felle zon foto's maakt, dan zal dat vaak resulteren in uitgebeten foto's.Iris_1982 schreef:wij hebben eind van de middag gevlogen, om 4 uur
Mooie tijd omdat het licht dan warmer/roder is dan bijv, om 12 uur 's middags.
Maar het hangt van het weer af
Ochtendlicht is vaak beter, je hebt dan als het goed is een meer heldere lucht dan in de namiddag, wanneer de aarde al ontzettend warm is en je veel hitte trilling in de lucht hebt.Liesje68 schreef:Dus het beste is ofwel in de vroege ochtend misschien tot een uur of elf. Ofwel rond 16u in de namiddag?
Kijk in de folderrekken in de hotels en bezoekerscentra (chamber of commerce) in de stadjes of bij binnenkomst van een staat.aspers schreef:Wij gaan over een paar weken ook naar de Grand canyon. Hoe zit het met die aanbieders van de vluchten? Kom je ze overal tegen onderweg, of moet je er echt naar op zoeK (dus naar het airport)?
Wij hebben de tour al in Nederland geboekt bij het reisbureau, toen we ook onze camperreis hebben vastgelegd.aspers schreef:Wij gaan over een paar weken ook naar de Grand canyon. Hoe zit het met die aanbieders van de vluchten? Kom je ze overal tegen onderweg, of moet je er echt naar op zoeK (dus naar het airport)?
Wij zijn helaas maar een dag in Tusayan. Weet niet hoelaat we daar aankomen (vanuit sedona met een stop in williams). Dus dat risico loop ik liever niet. Hoeven we ook nergens rekening mee te houden.bnr schreef:Wij hebben de tour al in Nederland geboekt bij het reisbureau, toen we ook onze camperreis hebben vastgelegd.aspers schreef:Wij gaan over een paar weken ook naar de Grand canyon. Hoe zit het met die aanbieders van de vluchten? Kom je ze overal tegen onderweg, of moet je er echt naar op zoeK (dus naar het airport)?