Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shoppen in New York!

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
rob2iecorte7
Amerika-ontdekker

Shoppen in New York!

Bericht door rob2iecorte7 »

Hallo, ik ga volgende week naar New York! Heeft er iemand tips voor winkels waar je mooie Heren Jeans/Heren T-Shirts kan kopen tegen een mooie prijs?

Heb al bij Macy's online gekeken en dat ziet er leuk uit, maar ik ben op zoek naar leuke kleine winkeltjes waar ze echt leuke dingen hebben.... iemand die leuke winkels weet?

Grt, Robbert!
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Als je vanaf Milford plaza 8th ave. afloopt, richting zuiden, dan krijg je aan de linkerkant (oost-zijde) van de straat een winkel op de hoek met veel reclame op de buiten kant van Levis501 en dergelijke.

Hebben wij laatste keer jeans gekocht, $29,95 voor orginele Lee, kost in nederland €59,95 bij de Makro.
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Je moet eens bij Century21 gaan kijken. http://www.c21stores.com/

Alle merken tegen goede prijzen. Het is tegenover ground zero.

Veel plezier
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Gewoon Broadway aflopen. Dan kom je genoeg leuke zaken tegen!
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Mack schreef:Gewoon Broadway aflopen. Dan kom je genoeg leuke zaken tegen!

:hilarious: :hilarious: :hilarious:
rob2iecorte7
Amerika-ontdekker

Bushmaster schreef:Als je vanaf Milford plaza 8th ave. afloopt, richting zuiden, dan krijg je aan de linkerkant (oost-zijde) van de straat een winkel op de hoek met veel reclame op de buiten kant van Levis501 en dergelijke.

Hebben wij laatste keer jeans gekocht, $29,95 voor orginele Lee, kost in nederland €59,95 bij de Makro.
ok, klinkt goed, weet je toevallig ook de naam of is het goed te herkennen aan de reclameborden? En hoe is de prijsverhouding met Nederland?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

't Is geen "leuk klein winkeltje", maar eerder een enorm grote leuke winkel: M&M World aan Broadway - niet te geloven hoeveel M&M artikelen je er kunt vinden!

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Oh ja - ze verkopen hele leuke t-shirts bij M&M World - ik zie net pas dat je vroeg naar Heren Jeans/Heren T-shirts... :oops:

:wink:

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
rob2iecorte7
Amerika-ontdekker

Dento schreef:Oh ja - ze verkopen hele leuke t-shirts bij M&M World - ik zie net pas dat je vroeg naar Heren Jeans/Heren T-shirts... :oops:

:wink:

Dennis
haha ja ik heb het opgezocht.... t-shirts met M&M's of niet? Ik ga er zeker even een kijkje nemen, kan niet wachten totdat ik dinsdag erheen ga. Ben nu bezig met zoeken van een helicopter vlucht en te mailen hoe ik moet gaan betalen wat een Credit Card heb ik niet.... misschien is er andere optie :D
Lanni
Amerikafan

Re: Shoppen in New York!

Bericht door Lanni »

rob2iecorte7 schreef:Hallo, ik ga volgende week naar New York! Heeft er iemand tips voor winkels waar je mooie Heren Jeans/Heren T-Shirts kan kopen tegen een mooie prijs?

Heb al bij Macy's online gekeken en dat ziet er leuk uit, maar ik ben op zoek naar leuke kleine winkeltjes waar ze echt leuke dingen hebben.... iemand die leuke winkels weet?

Grt, Robbert!
Als je naar macy's gaat, kan je op de 2e verdieping bij klantenservice met je paspoort een klantenkaart nemen, en krijg je bij alle macy's 11% korting. Tenminste als dat nog zo is..
nicky
Amerika-ontdekker

Bericht door nicky »

Ja dat van die 11% korting bij Macy's is nog steeds zo. Wij zijn nu in Washington en vanmiddag bij Macy's die kortings kaart gehaald, scheelde 12,76 dollar bij het afrekenen.

Shop ze.

Nicky
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

hoe ik moet gaan betalen wat een Credit Card heb ik niet.... misschien is er andere optie
Shoppen in New York City zonder creditcard ... aaarrrrrggghhhhh!
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Annie schreef:
Mack schreef:Gewoon Broadway aflopen. Dan kom je genoeg leuke zaken tegen!
:hilarious: :hilarious: :hilarious:
Het was niet eens grappig bedoelt... :? Langs Broadway zitten gewoon heel veel kledingzaken... Gewoon vanaf het financial district naar boven lopen... :wink:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

Ik heb al gezien dat er een grote winkel van Abercrombie&Fitch op 5th Avenue zit. Vlak bij Central park. Dus dat gaat vast goedkomen straks :D
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Louise »

Ja, die M&M's winkel is echt grappig! Zoveel merchandise! Ik heb geprobeerd een foto te maken van al die buizen met M&M's. Zoveel kleurtjes! Maar het komt niet zo goed uit op de foto. Je moet het in het echt zien.
Bij Century21 waren de tassen in de aanbieding vorige maand. Maar het was er best druk en met een man en dochter bij je kijkt niet echt relaxed.
Ik heb niets gekocht verder.
Demi had een paar hele coole sneakers gezien bij de Nike winkel voor $55, maar niet gekocht, want het was pas de eerste dag van de vakantie en wie weet zie je later nog veel leukere en goedkopere sneakers.
Dezelfde sneakers zagen we een week later in Asheville, voor $20 meer! Hadden we ze toen maar in New York gekocht! Maar ja, dat weet je ook niet van tevoren. Demi wilde ze hééél graag hebben, dus daar ging Jaap weer met z'n groene flapjes. Ze is er heel erg blij mee :D , nog steeds en ze zijn nog steeds wit.

Louise[/quote]
rob2iecorte7
Amerika-ontdekker

nieuwenoord schreef:
hoe ik moet gaan betalen wat een Credit Card heb ik niet.... misschien is er andere optie
Shoppen in New York City zonder creditcard ... aaarrrrrggghhhhh!
cash genoeg hoor haha!
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Als je echt wil shoppen : er worden ook trips georganiseerd naar een shopping mall even buiten NY.
Is veel goedkoper dan NY, maar je bent dan weer een dag NY kwijt.
Century21 is idd goedkoop, maar het is een wat aparte smaak (volgens mijn vrouw "tuttebellekleding"), maar smaken verschillen uiteraard.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Op die ene toeristische pier zitten ook winkels (pier 17?)...abercrombie en fitch bijv.
Ben de naam ff kwijt...vlakbij Brooklyn Bridge iig.

Verder Century 21 idd en Macy's. Manhattan Mall achter Macy's is ook leuk en groot en verder hebben wij 5th avenue afgelopen. Opeens was het 9 uur 's avonds, haha
Dat heb je gewoon niet eens door....
rob2iecorte7
Amerika-ontdekker

Iris_1982 schreef:Op die ene toeristische pier zitten ook winkels (pier 17?)...abercrombie en fitch bijv.
Ben de naam ff kwijt...vlakbij Brooklyn Bridge iig.

Verder Century 21 idd en Macy's. Manhattan Mall achter Macy's is ook leuk en groot en verder hebben wij 5th avenue afgelopen. Opeens was het 9 uur 's avonds, haha
Dat heb je gewoon niet eens door....
ok dan, en hoe vinden jullie allemaal de prijzen van de kleding?
Dinsdag 21/08/07 naar New York! 6 Daagse Reis!
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

rob2iecorte7 schreef:
ok dan, en hoe vinden jullie allemaal de prijzen van de kleding?
Meestal op het kaartje

;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer