Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Daar gaat nog een Nederlander
Ja, je kan op het Museumplein, of beter, onder het Museumplein parkeren. Een grote parkeer garage met genoeg plaats.
Ik liep destijds, ook van de röntgen plaats terug naar het Consulaat, maar ik weet niet of je naar hetzelfde adres gaat natuurlijk.
/PeeJay
Ps. ik vond dat je al erg veel geduld had....
Ik liep destijds, ook van de röntgen plaats terug naar het Consulaat, maar ik weet niet of je naar hetzelfde adres gaat natuurlijk.
/PeeJay

Don't Call Me 'Sir'!

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Volgens de telefoniste vd rontgen was het een kwartiertje lopen, zal dus wel hetzelfde zijn.PeeJay schreef:Ja, je kan op het Museumplein, of beter, onder het Museumplein parkeren. Een grote parkeer garage met genoeg plaats.
/PeeJay
Ik ga gewoon 6 uur 's ochtends weg, moet om 09.00 bij de rontgen zijn en om 10.00 bij 't medisch onderzoek.
Stom dat je je om zulke dingen nu druk gaat maken

Dank

-
- Amerika-expert
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Waarom moet je eigenlijk op de dag dat je naar de artsen gaat, ook bij het Consulaat zijn? Ik moest op de "dokterdag" helemaal niets doen bij het Consulaat...
Als je niet bij het consulaat hoeft te zijn, kun je beter parkeren in een zijstraat bij één van die dokters. Dat is volgens mij wel wat goedkoper dan in die garage parkeren, en bovendien is dat dichterbij (als je, zoals gezegd, niet op het Consulaat moet zijn).
Als je niet bij het consulaat hoeft te zijn, kun je beter parkeren in een zijstraat bij één van die dokters. Dat is volgens mij wel wat goedkoper dan in die garage parkeren, en bovendien is dat dichterbij (als je, zoals gezegd, niet op het Consulaat moet zijn).
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik ook niet:Dennis schreef:Ik moest op de "dokterdag" helemaal niets doen bij het Consulaat...
Was even verwarring denk ikolavski schreef:23 februari het interview op het consulaat in Amsterdam, 9 februari het medische onderzoek inclusief de rontgenfoto.

Daar ga ik dus ook voor, ik zorg ervoor dat ik absurd vroeg in Amsterdam ben zodat ik in ieder geval de tijd heb.Dennis schreef:Als je niet bij het consulaat hoeft te zijn, kun je beter parkeren in een zijstraat bij één van die dokters. Dat is volgens mij wel wat goedkoper dan in die garage parkeren, en bovendien is dat dichterbij (als je, zoals gezegd, niet op het Consulaat moet zijn).

Dank.
Hey Olavski,
Misschien een leuke opsteker voor je :
Dat bezoek aan de dokter, enz. heb ik in December 2000 gedaan, en vandaag 3 Feb-2005 heb ik eindelijk de brief van USCIS dat ik mijn permanente greencard kan afhalen.
4 jaar en 4 maanden verder, talloze bezoeken aan de USCIS kantoren, ontelbare ingevulde dokumenten, en een hele berg dollars later ben ik er dan eindelijk
. Goedgekeurd !!
Jij ook succes op deze lange weg.
/PeeJay
Misschien een leuke opsteker voor je :
Dat bezoek aan de dokter, enz. heb ik in December 2000 gedaan, en vandaag 3 Feb-2005 heb ik eindelijk de brief van USCIS dat ik mijn permanente greencard kan afhalen.
4 jaar en 4 maanden verder, talloze bezoeken aan de USCIS kantoren, ontelbare ingevulde dokumenten, en een hele berg dollars later ben ik er dan eindelijk

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

PeeJay schreef:Dat bezoek aan de dokter, enz. heb ik in December 2000 gedaan, en vandaag 3 Feb-2005 heb ik eindelijk de brief van USCIS dat ik mijn permanente greencard kan afhalen.
4 jaar en 4 maanden verder, talloze bezoeken aan de USCIS kantoren, ontelbare ingevulde dokumenten, en een hele berg dollars later ben ik er dan eindelijk. Goedgekeurd !!

Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Peejay, van harte! Geniet ervan.
Jacqueline
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-expert
Natuurlijk proficiat PeeJay,
ik ben zelf alleen wel zeer teleurgesteld in de snelheid van werken. Ik ben dan ook al meteen gaan zoeken naar andere dingen die ik hier kan doen!!! Want drie jaar een beetje rondhangen heb ik dus echt geen zin in!
IK WIL MIJN CITIZENSHIP NU
Richard
ik ben zelf alleen wel zeer teleurgesteld in de snelheid van werken. Ik ben dan ook al meteen gaan zoeken naar andere dingen die ik hier kan doen!!! Want drie jaar een beetje rondhangen heb ik dus echt geen zin in!
IK WIL MIJN CITIZENSHIP NU

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.