Ik had de vorige keer ook neverlost en vond het geweldig, zeker in de steden. En nogmaals, ik heb neverlost al wel geboekt, het gekke was dus dat de site aangaf dat het niet mogelijk was en bij Doets kon het wel.
De hotels zijn al geboekt dus schuiven in die streek zal niet meer gaan, ik ga nu vanaf LV naar Bishop (300mijl), daar een nachtje en dan de volgende dag door naar Yosemite (130mijl)...da's wel te doen lijkt me, we zijn ook niet van die uitslapers
Laatst gewijzigd door ivodl op 21 aug 2007, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
ivodl schreef:Ik heb net even gekeken naar wat voor huurauto wij krijgen en volgens Hertz is dit een Chevrolet Trailblazer. Nu lukte het me destijds niet om via de site van hertz een auto in deze cat. te reserveren met Neverlost (was niet beschikbaar op deze categorie zei de site) maar volgens doets kon dit wel, vandaar dat we de auto reservering via hen hebben laten gaan.
De beschikbaarheid ligt aan de locatie. Zie hier: http://www.neverlost.com/availability.php
Volgens de bovenstaande site hebben ze in LA geen Neverlost. Maar als je op Hertz.com kijkt dan kun je wel weer een Trailblazer met Neverlost huren.
Overigens kun je tegenwoordig bij Dollar ook een auto huren met Navigatieapparatuur. Je krijgt dan een Garmin Streetpilot C330 mee.
o.a. te huur bij USAReisen.de (Link)
Nogmaals: Ik heb al betaald voor neverlost (dit liep via Doets), dus ik hoef vraag niet om alternatieven maar of er mensen zijn die dus de pech hebben gehad dit wel te hebben geboekt en niet hebben gekregen
Hoi,
Ik zie in je reisschema dat je een paar keer 's avonds wil rijden of aankomen, dat is in de NP's niet erg verstandig, want je ziet echt geen hand voor ogen. Of je moet een hele grote avonturier zijn.
Montery is een heel leuk plaatsje om te overnachten en je zou als andere tussenstop nog San Louis Obispo kunnen kiezen. Ook erg gezellig.
Langs de hwy 1 zou ik wel vantevoren bespreken, want heel veel hotels zitten daar volgeboekt, misschien is het in september wat minder maar dat wij daar vorige maand waren hebben we heel wat "hopeloze zoekenden" gezien die geen overnachting meer konden vinden.
ivodl schreef:Nogmaals: Ik heb al betaald voor neverlost (dit liep via Doets), dus ik hoef vraag niet om alternatieven maar of er mensen zijn die dus de pech hebben gehad dit wel te hebben geboekt en niet hebben gekregen
Je gaf aan dat op de site stond dat het niet beschikbaar was. Welke site heb je bekeken?
De site van Hertz geeft aan dat het niet kan, bij boeken bij Doets kon het wel. Heb dus nu hertz maar een mail gestuurd.
Is ook de reden dat ik via Doets heb geboekt, als er iets mis is kan ik hen er op aanspreken.
Overigens ga ik niet s'avonds rijden...heb ik denk ik nog niet aangepast. Ik wilde zo rond het einde van de middag aankomen bij de hotels (zeg 5 uur ofzo)
Dan hoop ik dat ik het verkeerd heb gedaan Geluykkig maar en bedankt voor je hulp!
Heb ook wel aan tomtom zitten denken, maar in mijn eigen auto zit navi ingebouwd dus dan heb ik er thuis niks meer aan, anders had ik dit mogelijk in het begin wel overwogen.
ivodl schreef:Ik had de vorige keer ook neverlost en vond het geweldig, zeker in de steden. En nogmaals, ik heb neverlost al wel geboekt, het gekke was dus dat de site aangaf dat het niet mogelijk was en bij Doets kon het wel.
De hotels zijn al geboekt dus schuiven in die streek zal niet meer gaan, ik ga nu vanaf LV naar Bishop (300mijl), daar een nachtje en dan de volgende dag door naar Yosemite (130mijl)...da's wel te doen lijkt me, we zijn ook niet van die uitslapers
Dat is prima te doen inderdaad.
Ongeveer wat ik bedoelde.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.