Graag uw expertise...

Beide zijn prachtige parken met ieder een eigen karakter.Dries Molemans schreef:We zijn druk bezig met het uitstippelen van de route. Dilemma: we moeten de keuze maken tussen Arches NP en Capitol Reef NP (vanaf Monument Valley)
Graag uw expertise...
Dat hadden wij ook een beetje. Nu moet ik erbij zeggen dat het weer ook niet echt meehielp en we daarom ook geen lange hikes konden maken. Dus als ik weer in de buurt ben zal ik het park toch een 2e kans geven om te zien wat we de 1e keer allemaal gemist hebbenReny schreef:Zonder anderen op de tenen te trappen....wij vonden Capitol Reef een beetje tegenvallen. Ik moet wel zeggen dat we al zoveel moois gezien hadden dat Capitol Reef hét voor ons niet was.
Reny
Is deze off road tour zelfstandig te doen als je geen 4wd ervaring hebt?hekkie schreef:Maar..... de allermooiste offroad dagtrip bevindt zich toch echt in Capitol Reef en dat is de Castle Valley Loop. Onwaarschijnlijk wat je hier allemaal ziet en tegenkomt. Onderweg zijn er dan ook nog prachtige hikes te doen.
Vorige maand hebben we deze loop gedaan en dat is met stip onze mooiste autorit geworden van de hele vakantie!!
Gr. Marjan
Het hangt van de weersomstandigheden af hoe de toestand van de weg is. Toen wij de Cathedral Valley Loop vorig jaar reden was het al wekenlang droog, en de weg lag er prima bij. Je moet wel high clearance hebben, maar 4x4 was niet nodig. Je kan het beste vooraf even informeren bij het Visitor Center, je moet namelijk ook weten hoe hoog het water in de Fremont River staat. Want daar moet je doorheen rijden!Is deze off road tour zelfstandig te doen als je geen 4wd ervaring hebt?