Of AAN je backpack.Lanni schreef:Ik denk dat mocht ik wat ruimte overhebben in mijn Backpack dat ik ze meeneem.
Doe ik ook als het er niet meer inpast.
In een flightbag en klaar is Kees!
Of AAN je backpack.Lanni schreef:Ik denk dat mocht ik wat ruimte overhebben in mijn Backpack dat ik ze meeneem.
Ja ik denk dat misschien ook doe. Heb nog alleen wat korte tripjes gemaakt met mijn backpack, vorige keer datik vloog was met een koffer. Maar je maakt ze gewoon vast aan je tas, en dan een flightbag erover? Euhm die gaat toch over je hele tas, ter bescherming en waterdicht?antonia schreef:Of AAN je backpack.Lanni schreef:Ik denk dat mocht ik wat ruimte overhebben in mijn Backpack dat ik ze meeneem.
Doe ik ook als het er niet meer inpast.
In een flightbag en klaar is Kees!
Coyote schreef:
Je kunt er alles over lezen in mijn reisverslag 2006 bij 20 juni.
Ik ben zelf ook geen geoefende loper maar vond 'm heel goed te doen. Al met al deed ik er iets meer dan 3 uur over (naar boven lopen, genieten van het uitzicht en weer naar beneden lopen).
Roland
De flightbag gaat inderdaad over je hele backpack heen.Lanni schreef: Ja ik denk dat misschien ook doe. Heb nog alleen wat korte tripjes gemaakt met mijn backpack, vorige keer datik vloog was met een koffer. Maar je maakt ze gewoon vast aan je tas, en dan een flightbag erover? Euhm die gaat toch over je hele tas, ter bescherming en waterdicht?
Een goede bergschoen hoef je niet in te lopen. Dat klinkt wat beweterig (sorry), maar een goede schoen moet gelijk goed zitten en als het her en der wat kneld is dat geen goede schoen voor je voeten. Koop schoen altijd een maat te groot. Je voeten kunnen behoorlijk op zwellen. En koop schoenen aan het eind van de dag na een wandelingetje van ongeveer 15 minuten.lelie schreef:Maar dan kun je ze niet meer vantevoren inlopenRuud2004 schreef:Oh ja, mocht je nog bergschoenen (of sportschoenen) willen kopen, koop ze dan in de VS. Het scheelt je een kapitaal.
En meestal is dat wel nodig.