Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Silicon valley

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ivodl
Amerika-ontdekker

Silicon valley

Bericht door ivodl »

Als echte IT nerd lijkt het me leuk om toch even door silicon valley te rijden maar na wat zoeken hier op het forum kom ik niet echt veel tegen hierover.

Zijn er mensen die hier al eens geweest zijn? Zijn er bezienswaardigheden buiten alle grote gebouwen van de "dot-commers" om?

Ik ben benieuwd en alvast bedankt!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

We zijn vorig jaar een aantal dagen in San Jose geweest, en het enige wat je merkt van Silicon valley zijn inderdaad wat gebouwen van IT bedrijven. Ik vind het hele gebied rondom San Francisco een erg mooi gebied om eens wat langer te vertoeven, het leven is daar volgens mij erg goed. Je merkt wel dat er veel geld te verdienen is, ik vond San Jose een mooie stad, je ziet ook veel mooie auto's en gebouwen en het gaf ons gewoon een aangenaam gevoel. Maar kom je voor het eerst in de bay-area dan zou ik me toch volledig op San francisco richten en de rest van de bay-area bewaren voor een volgende vakantie.

Harry
ivodl
Amerika-ontdekker

Bericht door ivodl »

We hebben best wel ruim de tijd in SF dus daar ligt ook mijn eerste keuze om het zo maar te zeggen, ik weet niet of het anders een optie is om als we s'ochtends vertrekken richting monterry om er dan even langs te rijden?...meer om inderdaad even de gebouwen van de grote jongens te zien...
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Je kunt natuurlijk onderweg naar Monterey door de Silicon Valley rijden, als je gewoon de 101 volgt dan rij je er vanzelf doorheen en kun je in Sunnyvale, Santa Clara, San Jose enz. wat bekijken, maar er zijn natuurlijk meerdere routes naar het zuiden. De highway 1 langs de kust is ook hier al heel erg mooi en wat rustiger dan ten zuiden van Monterey, maar daar tussenin loopt ook nog een weg door de Santa Cruz mountains wegnummer 35 de Skyline blvd. deze hebben we dit jaar gereden en vonden dit ook een erg mooie weg richting het zuiden. Kortom heel wat te kiezen, maar dat wist je natuurlijk al.

Harry
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer