Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yosemite inplannen
Als je vanuit Yosemite Village naar Mariposa Grove rijdt (hetgeen betekent dat je langs de noord-oostkant kant het park kan binnen rijden (kortste weg vanuit SF)), rijd je heen en terug 3 h. Een bezoek van 1,5 h. is lang genoeg. Het hele traject is dus makkelijk haalbaar in maximaal 4,5h. Te meer daar je volgens mij al ruim vóór 14h. in Yosemite Village kan zijn.
Ja dat gaan wij ook doenMartin & Marianne schreef:Wij hebben de bus de avond van te voren gereserveerd, en dat lukt toen nog. En je kunt toch bellen? Dit staat op de link die ik heb gegeven:Pushkin schreef:Okay, dan denk ik dat ik een keuze ga moeten maken tussen
Mariposa Grove (langs de zuidkant arriveren (gaat dit als we van SF komen?) eerst doen en dan onze tent opzetten... en dan de dag erna Mist Trail, want het reserveren van Panorama Trail-bus zal wel niet meer lukken dan...
Of Mariposa laten schieten en gewoon bij aankomst de Panorama Trail-bus gaan reserveren en opt gemakje alles verkennen en tent opzetten.
Ik krijg het gevoel dat ik zeker nog eens moet teruggaan
MarianneMaking Reservations: Once you are in the park, tour reservations may be placed at any Tour & Activity Desk or by calling x1240 from any house phone. To make reservations prior to your arrival in the Park, please call (209) 372-4FUN (4386). Reservations can be made up to seven days in advance.

Gewoon het nummer meenemen en vanuit een hotel lobby bellen voor een reservering (als je verder in je planning geen tijd hebt om te reserveren). Kan vanaf een week van te voren en dan weet je zeker dat je de vroegste bus hebt.
- Pushkin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hey bedankt iedereen!
Zal in San Francisco wel een telefoontje plegen en het proberen te reserveren
Nog een laatste vraagje... eens toegekomen in Yosemite, als je kampeert in Upper Pines, mag je dan met de wagen tot daar om je spullen uit te laden? Of is het meteen van de eerste keer parkeren In Yosemite Valley en dan tevoet/shuttle verder door met tent en zakken enz...?
Thx!

Zal in San Francisco wel een telefoontje plegen en het proberen te reserveren

Nog een laatste vraagje... eens toegekomen in Yosemite, als je kampeert in Upper Pines, mag je dan met de wagen tot daar om je spullen uit te laden? Of is het meteen van de eerste keer parkeren In Yosemite Valley en dan tevoet/shuttle verder door met tent en zakken enz...?
Thx!

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je staat gewoon met je auto bij je tent, geen gesjouw met spullen dus. Vanuit de campground kun je voor uitstapjes in de vallei het beste de shuttlebus gebruiken; dan heb je nergens parkeerproblemen.Pushkin schreef: Nog een laatste vraagje... eens toegekomen in Yosemite, als je kampeert in Upper Pines, mag je dan met de wagen tot daar om je spullen uit te laden? Of is het meteen van de eerste keer parkeren In Yosemite Valley en dan tevoet/shuttle verder door met tent en zakken enz...?
Thx!
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1857 Weergaves
-
Laatste bericht door Zarphil