Ben ik nu verkeerd of is het redelijk koud deze week a/d Westkust?
Ik ben al bezig met mn kleding wat uit te sorteren en nu zie ik net even op wundergroud en zo zou het maar 16 graden zijn in monterey & San Francisco (gemeten OP de middag) en 22° in San Diego!
Ik vroeg me af of het werkelijk zo koud is dat je in LA bij wijze van spreken een rolkraag moet aandoen??
Kan iemand me ook even zeggen wat nou juist de toegelaten bagage per persoon is in kg als je vliegt met KLM?
Aan de westkust is het wel vaker fris hoor. San Diego en Monterey met dit soort temperaturen kan je ook in de zomer overkomen. Maar een rolkraag? Gewoon een vestje mee.
Je mag bij KLM 2 x 23 kg per persoon meenemen, plus je handbagage.
Pushkin schreef:Ben ik nu verkeerd of is het redelijk koud deze week a/d Westkust?
Ik ben al bezig met mn kleding wat uit te sorteren en nu zie ik net even op wundergroud en zo zou het maar 16 graden zijn in monterey & San Francisco (gemeten OP de middag) en 22° in San Diego!
Ik vroeg me af of het werkelijk zo koud is dat je in LA bij wijze van spreken een rolkraag moet aandoen??
Kan iemand me ook even zeggen wat nou juist de toegelaten bagage per persoon is in kg als je vliegt met KLM?
Je kan gelukkig bar goedkoop kleding kopen daar, dus al te veel warme spullen hoeven niet mee....gewoon ter plekke aanschaffen + extra koffer om alles mee terug te nemen.
Het weer in SF kan erg wisselend zijn, maar ik denk dat je aan een vest en eventueel een windjack wel genoeg hebt.
Wij waren er een keer in mei en toen was het er bloedheet, normaal waren dat temperaturen voor september, vertelde een mevrouw me daar. Van mensen die er de week na ons waren, hoorden we dat het er erg koud was.
Laatst gewijzigd door Annie op 22 aug 2007, 14:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Toen ik een paar weken geleden in SF was, deden de winkeliers op Pier 39 goede zaken met hun sweaters en hoodies!
Veel mensen vergisten zich lelijk in de wind en temperatuur.
Liep men overdag nog in topjes enzo maar als de zon achter de huizen verdween, zag je opeens veel mensen met dezelfde San Francisco-sweaters en jassen met bij wijze van spreken de prijskaartjes er nog aan. Nou werd het niet echt koud met een graad of 15, maar het was best frisjes met de wind erbij.
Wij hadden allebei een Nike-vestje aan en dat was prima te doen.
[quote="nieuwenoord"]Aan de westkust is het wel vaker fris hoor. San Diego en Monterey met dit soort temperaturen kan je ook in de zomer overkomen. Maar een rolkraag? Gewoon een vestje mee.
Je mag bij KLM 2 x 23 kg per persoon meenemen, plus je handbagage.[/quoté]
Dus 2 koffers per persoon???
Da's neit verkeerd. Als ik ze dan half vol doe , dan kan ik behoorlijk shoppen in de VS
Het belangrijkste is dat er echt niet meer 23 kg in één koffer zit.
Beter een grote tas extra meenemen dus. En ik hoef niet te bezuinigen op de schoenen die ik meeneem.
Wij gaan ook véél shoppen. Vooral boeken!
Aan de Noord CA kust zeker een trui mee. De temperatuurverschillen aan de kust en in het binnenland zijn vaak best groot en ook tss de dag en nacht temperaturen!
Wij zijn op de 4e dag van onze reis van San Diego naar Blythe gereden. In San Diego was het die dag 23°C terwijl het in Blythe 46°C was. Je weet niet wat je overkomt!
GinoW schreef:Dus 2 koffers per persoon???
Da's neit verkeerd. Als ik ze dan half vol doe , dan kan ik behoorlijk shoppen in de VS
Ja, echt waar. Heerlijk he? Zal je nog een geheimpje vertellen: wij vliegen business en mogen dan zelfs 2 x 32 kg. per persoon meenemen. Maar dat moet ook hoor, ik heb een grote maat kleding, dus neemt meer ruimte in
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.