Je hebt groot gelijk Monique. Voor de organisatie is het heel prettig om te weten waar aan toe te zijn.nieuwenoord schreef:Maarre ... ik zit hier aanmeldingen te ontvangen en ik zit met de aanmelding van Dennis en Anna hier nog maar op 51 ... waar zijn die 80 mensen uit het inventarisatietopic?
Natúúrlijk hebben jullie nog een maand om je aan te melden, maar wacht niet te lang als je toch wilt komen. Dat is voor de organisatie heel prettig, dan weten we een beetje waar we rekening mee moeten houden.
Nah, laat ik maar gewoon eerlijk zijn: We willen het gewoon weten!!!
Het is nu precies een jaar geleden dat wij (de organisatie van 2006) bij elkaar kwamen in Beesd vlak na jullie vakantie. Ik weet het nog precies omdat ik toen jarig was (morgen weer....

Mijn ervaring van de afgelopen jaren is dat ongeveer de helft van de definitieve aanmeldingen pas wat later op gang komt. Ik ben er van overtuigd dat we de 80 zeker zullen halen en ook dat dat niet allemaal dezelfde mensen zijn die zich in eerste instantie opgegeven hebben. Maar er zullen ook een aantal "nieuwen" bij zijn.
De locatie, de datum en de prijs is nu bekend en ik zou iedereen die op zeker naar de meeting gaan, willen aansporen zich op te geven. Dat is erg prettig en praktisch voor de organisatie om te weten. Voor de betaling hebben jullie nog ruim een maand de tijd.
Het is wellicht wel handig de inschrijving voor de meeting wat te verlengen tot bijv. twee weken voor de datum van de meeting. Juist op het laatst zijn er toch nog een aantal mensen die nog over de streep worden getrokken en besluiten alsnog te gaan.
Gr. Marjan