Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

nieuwenoord schreef:Maarre ... ik zit hier aanmeldingen te ontvangen en ik zit met de aanmelding van Dennis en Anna hier nog maar op 51 ... waar zijn die 80 mensen uit het inventarisatietopic?

Natúúrlijk hebben jullie nog een maand om je aan te melden, maar wacht niet te lang als je toch wilt komen. Dat is voor de organisatie heel prettig, dan weten we een beetje waar we rekening mee moeten houden.

Nah, laat ik maar gewoon eerlijk zijn: We willen het gewoon weten!!! :P
Je hebt groot gelijk Monique. Voor de organisatie is het heel prettig om te weten waar aan toe te zijn.

Het is nu precies een jaar geleden dat wij (de organisatie van 2006) bij elkaar kwamen in Beesd vlak na jullie vakantie. Ik weet het nog precies omdat ik toen jarig was (morgen weer.... :wink: ). Na deze bijeenkomst zijn we eigenlijk pas defenitief met de aanmeldingprocedure begonnen. Ik bedoel er maar mee te zeggen dat jullie niets later zijn dan anders.

Mijn ervaring van de afgelopen jaren is dat ongeveer de helft van de definitieve aanmeldingen pas wat later op gang komt. Ik ben er van overtuigd dat we de 80 zeker zullen halen en ook dat dat niet allemaal dezelfde mensen zijn die zich in eerste instantie opgegeven hebben. Maar er zullen ook een aantal "nieuwen" bij zijn.

De locatie, de datum en de prijs is nu bekend en ik zou iedereen die op zeker naar de meeting gaan, willen aansporen zich op te geven. Dat is erg prettig en praktisch voor de organisatie om te weten. Voor de betaling hebben jullie nog ruim een maand de tijd.

Het is wellicht wel handig de inschrijving voor de meeting wat te verlengen tot bijv. twee weken voor de datum van de meeting. Juist op het laatst zijn er toch nog een aantal mensen die nog over de streep worden getrokken en besluiten alsnog te gaan.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

hekkie schreef:Het is wellicht wel handig de inschrijving voor de meeting wat te verlengen tot bijv. twee weken voor de datum van de meeting. Juist op het laatst zijn er toch nog een aantal mensen die nog over de streep worden getrokken en besluiten alsnog te gaan.

Gr. Marjan
Is aan de ene kant wel handig aan de andere kant zit je met de mogelijkheid dat bij zo'n late inschrijving de betaling niet op tijd is.
Ook voor het maken van de badges wordt het wel last minute werk, en de fotowedstrijd heeft ook wat voorbereidingstijd nodig.
Vorig jaar waren de inschijvingen (mede doordat er maar een X aantal plaatsen waren) ook al een maand van te voren binnen.
We zijn dit jaar ruim een maand vroeger met de inschrijving ten opzichte van vorig jaar.
Vorig jaar stond er ook een stuk over de meeting op de homepage (met de foto van PeeJay) dat mis ik dit jaar tot op heden.

Rob
Laatst gewijzigd door Rob op 26 aug 2007, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef: Vorig jaar stond er ook een stuk over de meeting op de homepage (met de foto van PeeJee) dat mis ik dit jaar tot op heden.
Daar heb je ook gelijk in. Zou mooi zijn als Dennis dit ook voor de meeting van 2007 zou kunnen regelen. Misschien dat PeeJay of iemand anders weer zo'n originele foto kan maken via internet.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Het verschuiven van de datum van de inschrijving met twee weken zou een idee zijn. Anderzijds weet je dan als organisatie nóg later waar je aan toe bent. Daar komt bij dat ik op dit moment de inschrijvingen ontvang en inventariseer. Ik ga op 2 oktober naar Amerika, dus 1 oktober komt mij erg goed uit!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

De inschrijving verlengen zou ik niet doen. Heeft Monique er ook tijdens haar vakantie alleen maar werk van. Ik zou dan nog eerder iedereen die zich voorlopig aangemeld had even een reminder sturen per pb, hoeft helemaal niet lang te zijn en misschien de mensen die vorig jaar geweest zijn.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Goed plan, ik kijk later op de dag of morgen even of ik tijd heb! Nu weer naar de paarden!
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

nieuwenoord schreef:Het verschuiven van de datum van de inschrijving met twee weken zou een idee zijn. Anderzijds weet je dan als organisatie nóg later waar je aan toe bent. Daar komt bij dat ik op dit moment de inschrijvingen ontvang en inventariseer. Ik ga op 2 oktober naar Amerika, dus 1 oktober komt mij erg goed uit!
Ook Roland gaat nog een poosje naar de Amerika en die regelt de betalingen.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Annie schreef:Ook Roland gaat nog een poosje naar de Amerika en die regelt de betalingen.
Das waar ook, had ik nog niet eens aan gedacht. :lol:

Roland

Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Coyote schreef:
Annie schreef:Ook Roland gaat nog een poosje naar de Amerika en die regelt de betalingen.
Das waar ook, had ik nog niet eens aan gedacht. :lol:

Roland
Wil je dan niet graag anders willen wij wel in jou plaats :lol:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Annie schreef:Wil je dan niet graag anders willen wij wel in jou plaats :lol:
Niks daarvan! :wink: :lol:

Mijn broer en ik kijken er enorm naar uit!

Roland

Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

hekkie schreef: Ik weet het nog precies omdat ik toen jarig was (morgen weer.... :wink: )
Gr. Marjan
Ik ben misschien wat aan de vroege kant en off topic, maar vast van harte gefeliciteerd en maak er een fijne dag van
Afbeelding

Marja
Fan of the U.S.A.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Noa schreef:
hekkie schreef: Ik weet het nog precies omdat ik toen jarig was (morgen weer.... :wink: )
Gr. Marjan
Ik ben misschien wat aan de vroege kant en off topic, maar vast van harte gefeliciteerd en maak er een fijne dag van
Afbeelding

Marja
Het is enorm :offtopic: :lol: Wel goed bedoelt en lief maar s.v.p. niet in dit draadje, we willen dit echt voor vragen cq opmerkingen voor de meeting houden.

Hier dus graag geen vervolg aan geven door de andere forumleden :wink:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik heb zojuist alleen die in het inventarisatietopic aangegeven hebben te willen komen, een herinnerings-pbtje gestuurd. Natuurlijk is het vrijblijvend geweest om in dat topic te reageren, maar even opfrissen kan geen kwaad.

Voor wie toen niet gereageerd heeft: JE KAN JE OOK GEWOON OPGEVEN!

Het maakt niet uit of je lang of kort lid bent, wel of niet post, al wel of niet in Amerika geweest bent, gewoon komen!
Noa
Amerikakenner

Bericht door Noa »

Sorry :oops:
Fan of the U.S.A.
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Ik weet de komende week waarschijnlijk of ik er ben. We zijn in die periode wel in Europa, ik weet alleen nog niet of ik per op 3 November net nog ben. Het zal op een paar dagen spannen, denk ik.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Noa schreef:Sorry :oops:
And you should be! Afbeelding

:lol: Just kidding...Afbeelding
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik had vanmiddag een herinnerings-pb-tje in mijn box, dus ik wil even laten weten dat wij waarschijnlijk niet komen. Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar zoals de vlag nu erbij hangt zien we ervanaf. Ondanks dat ik toen heb aangegeven wel te willen komen in het inventarisatietopic, ik hoop dat dat niet tegen me gebruikt gaat worden :wink:

Mocht ik nog van gedachten veranderen, dan heb ik daar nog een paar weken de tijd voor.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Er wordt helemaal niets tegen je gebruikt hoor, ik snap in jullie situatie best dat je er even vanaf ziet. Hoewel het wel leuk zou zijn als jullie alsnog kunnen komen :lol:
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Bedankt voor de herinnering, ik kom vrij zelden op dit sub forum.
Leuk heel leuk, ik heb er zin in. Maar ik wacht nog heel even af met definitief aanmelden. Mijn man heeft vanaf maandag een nieuwe werkgever en weet dus zijn rooster nog niet, dus wordt vervolgd....
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Mooi Souraia, het zou leuk zijn als je er weer kan zijn!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer