Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

verkeersborden

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

Petra/VS
Oh, ik weet precies, wat je bedoelt, om het bloed onder je nagels vandaan te halen! Of als ze zo met dezelfde snelheid net in je dooie hoek blijven hangen. Gelukkig is dat in dit gebied weinig het geval, daar heeft iedereen teveel haast voor.
Hier in Florida is dit vaak het geval, waarschijnlijk omdat de gemiddelde leeftijd hier iets hoger ligt. In begin keek ik raar op als auto's langs rechts voorbij staken ( op een twee baansvak).

Wat anders is dan in Belgie ( Nederland weet ik niet) is dat de gele lijnen een scheiding van 2 rijrichtingen weergeeft en witte lijnen voor scheidingen in dezelfde rijrichting.
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
sweatbox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

Die gele lijn om de scheiding tussen de twee weghelften aan te geven zijn idd erg handig. Waar ik minder over te spreken ben zijn de speed limits. Deze lijken elke honderd meter te veranderen.
Dutchie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Dutchie »

Sommige borden langs de weg zijn inderdaad erg grappig, zoals deze langs de I10 bij Joshua Tree NP:

Afbeelding

Walter
sweatbox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

Afbeelding
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Dutchie schreef:Sommige borden langs de weg zijn inderdaad erg grappig, zoals deze langs de I10 bij Joshua Tree NP:

Afbeelding

Walter
Deze zijn vrij gebruikelijk in de omgeving van gevangenissen. Je ziet ze vaak.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Jaaaaa die van die gevangenissen hebben wij ook gezien!! Het is dat we dachten dat het verdacht zou lijken als we een foto zouden maken, anders had-ie in onze collectie gezeten.

Ik vond deze ook best flauw. Wilde ik net mijn geit gaan uitlaten, mag het niet! :? :lol:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer