Oh, ik weet precies, wat je bedoelt, om het bloed onder je nagels vandaan te halen! Of als ze zo met dezelfde snelheid net in je dooie hoek blijven hangen. Gelukkig is dat in dit gebied weinig het geval, daar heeft iedereen teveel haast voor.
Hier in Florida is dit vaak het geval, waarschijnlijk omdat de gemiddelde leeftijd hier iets hoger ligt. In begin keek ik raar op als auto's langs rechts voorbij staken ( op een twee baansvak).
Wat anders is dan in Belgie ( Nederland weet ik niet) is dat de gele lijnen een scheiding van 2 rijrichtingen weergeeft en witte lijnen voor scheidingen in dezelfde rijrichting.
Die gele lijn om de scheiding tussen de twee weghelften aan te geven zijn idd erg handig. Waar ik minder over te spreken ben zijn de speed limits. Deze lijken elke honderd meter te veranderen.
Jaaaaa die van die gevangenissen hebben wij ook gezien!! Het is dat we dachten dat het verdacht zou lijken als we een foto zouden maken, anders had-ie in onze collectie gezeten.
Ik vond deze ook best flauw. Wilde ik net mijn geit gaan uitlaten, mag het niet!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.