Bedankt voor je pb'tje. Ik had inderdaad bij de inventarisatie aangegeven dat we wilden komen. Echter toen was de datum nog niet bekend. 3 november hebben we een etentje van Rons werk. Dit is speciaal voor ons uitgesteld, het was eerst in september gepland. Maar aangezien wij dan in de VS zijn, is het verplaatst naar 3 november.
Je begrijpt dat we daar niet onderuit kunnnen nu.
Volgend jaar hopelijk beter!
Een heel gezellige meeting gewenst allemaal. Ik zal de foto's en de verslagen t.z.t. met plezier lezen !
vana schreef: Met zijn zessen moet een taxi toch te doen zijn en dan hoeven we niet zelf heen en weer te rijden.
Marjon
Of met z'n achten? We hebben vorige week een mailtje gestuurd of er nog plaats was en kregen vandaag bericht, er was nog 1 kamer vrij, dus die gelijk geboekt.
Normaal gesproken rijden we wel naar huis maar het leek ons wel eens lekker om daar gewoon te blijven overnachten.
Hoe meer zielen......
Taxi Voet heeft busjes. Ik wil eventueel best 's morgens even de chauffeurs ophalen bij de Neust om de auto's weer uit Beesd op te halen. Niet te vroeg hoor
nieuwenoord schreef:Taxi Voet heeft busjes. Ik wil eventueel best 's morgens even de chauffeurs ophalen bij de Neust om de auto's weer uit Beesd op te halen. Niet te vroeg hoor
Dat is een geweldig aanbod Monique. Tegen die tijd moeten we e.e.a. maar eens goed met elkaar afstemmen. Wellicht kunnen we onder elkaar ook wel iets regelen.
Wat het inchecken betreft, kan ik me haast niet voorstellen dat De Neust "moeilijk" gaat doen wat het tijdstip betreft. We gaan zeker proberen om ook dat anders te regelen.
paula58 schreef:Of met z'n achten? We hebben vorige week een mailtje gestuurd of er nog plaats was en kregen vandaag bericht, er was nog 1 kamer vrij, dus die gelijk geboekt.
Leuk Paula, dan zijn we idd met z'n achten. Wordt vast een gezellige boel......
Ach, Lotje, de eigenaresse van De Neust is een beetje 'typisch'. Beetje verwarde adel, echt zo'n verstrooide barones. Gewoon even bellen dat je met 8 mensen liefst om een uur of twee langs gaat komen om je spullen weg te brengen en vragen of er dan iemand kan zijn.
Even een kort vraagje m.b.t. de betaling: ik heb 't - het komt vast allemaal goed, daar twijfel ik niet aan... maarre... ik zie onze namen nog niet in groen staan
Ik weet 't, ik weet 't: geduld is een schone zaak... je wilt niet weten hoe vaak ik dat te horen krijg!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
paula58 schreef:Of met z'n achten? We hebben vorige week een mailtje gestuurd of er nog plaats was en kregen vandaag bericht, er was nog 1 kamer vrij, dus die gelijk geboekt.
Normaal gesproken rijden we wel naar huis maar het leek ons wel eens lekker om daar gewoon te blijven overnachten.
Hoe meer zielen......
Gezellig dat jullie ook blijven overnachten Paula.
nieuwenoord schreef:Dit gaat even over twee schijven: Roland ontvangt de betalingen, Rob houdt de lijst bij. Kan even duren dus
Roland is erg druk de laatste tijd en er kwamen de afgelopen dagen niet veel betalingen binnen, vandaar dat ik het even niet gecontroleerd had. Zojuist weer even gekeken en er zijn weer 6 betalingen binnengekomen gisteren en vandaag. Rob zal dat later vanavond (of morgen) verwerken in "de lijst der lijsten" zodra hij het van mij ontvangen heeft.
Het lijkt me ook zeker heel gezellig.
Het staat nog niet helemaal vast, vorige week een mailtje gestuurd en vandaag een berichtje terug, dus gelijk gebeld maar we kregen een antwoordapparaat, daar netjes op ingesproken en ook gelijk een mailtje gestuurd dat we het willen bespreken.
Ze hadden nog maar één kamer vrij dus hopelijk komt het allemaal goed, ik laat het nog wel even weten.
Met het beantwoorden van de eerste mail waren ze ook niet zo snel dus het kan wel een paar dagen duren.
Wat komen er trouwens maar weinig mensen in hun eentje!
Vier tot nu toe van wie ik de enige vrouw ben.
Nou ja, kunnen we in ieder geval klaverjassen met z'n vieren.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.