Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
to-the-usa- vertrekt over anderhalve week
-
- Amerika-ontdekker
to-the-usa- vertrekt over anderhalve week
Hallo,
Ik ben Marijke en ga samen met mijn vriend 6 weken rontrekken door de USA met een camper.
Ik ben al eerder geregistreerd geweest als marijkegoesusa, maar was daar mijn wachtwoord van vergeten en mijn emailadres was veranderd.....
Dus maar weer even een nieuwe aangemaakt
Ons schema: Los Angeles- SF- Yosemite - LV- GC- Flagstaff- route 66 to chicago- Niagara falls- New England- New York
en zoveel mogelijk national parks bezoeken!!Wandeltips zijn altijd welkom
Ik ben Marijke en ga samen met mijn vriend 6 weken rontrekken door de USA met een camper.
Ik ben al eerder geregistreerd geweest als marijkegoesusa, maar was daar mijn wachtwoord van vergeten en mijn emailadres was veranderd.....
Dus maar weer even een nieuwe aangemaakt
Ons schema: Los Angeles- SF- Yosemite - LV- GC- Flagstaff- route 66 to chicago- Niagara falls- New England- New York
en zoveel mogelijk national parks bezoeken!!Wandeltips zijn altijd welkom