Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis West-USA in september. Welke route?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
rvdboomen
Amerika-ontdekker

Bericht door rvdboomen »

Yeehaw schreef:Ik zou de route laten zoals hij is. Ook zou ik Monument Valley niet overslaan. Thebes stelt voor om van Page eerst naar Zion te gaan en dan naar Bryce. Het is logischer om eerst naar Bryce te gaan en dan naar Zion. Van Bryce naar Zion rijd je dan door de tunnel naar Springdale. Van Zion op en neer naar Bryce is zeker een omweg.
YH
Wat is een goede uitvalsbasis voor Bryce?
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

rvdboomen schreef: Wat is er in MV te zien behalve de rotsen?
Er is inderdaad niet veel anders te zien in MV dan de rode rotsen, de indianen en het rode zand. Maar het is wel dermate bijzonder en mooi dat ik je een bezoek alleen maar kan aanraden.

De herkenning van de films en de reclames is ook leuk. Wil je iets ondernemen, huur dan hier een paard en verken het park op die manier.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

rvdboomen schreef:Hoi Pete,

Ik heb mijn bericht inmiddels aangepast, Y moet erin blijven.
Misschien dat ik dan toch Monument valley laat vallen, dan heb ik een dag meer in Bryce/Zyon.

Hier moet ik nog goed over nadenken.

Op zich is MV mooi om te zien,maar of het de dag extra waard is...

Op de meeste routes die te vol worden zeg ik altijd dat mensen beter MV kunnen schrappen,uiteindelijk is het een redelijke omweg,en tja,veel meer dan rotsen is het niet,wandelen kan je er niet,en de rit er naar toe is ook niks bijzonders.....

Maar het zijn ook wel weer van die rotsen die je eigenlijk wel een keer gezien moet hebben...moeilijk.
rvdboomen
Amerika-ontdekker

Bericht door rvdboomen »

We hebben besloten Monument Valley te schrappen aangezien er weinig te zien is naast de tafelbergen. De Lodge was ook vol.
Nu rijden we vanuit Grand Canyon rechtstreeks naar Page en willen we een dag langer in Zion blijven. Daar willen we een wandeltocht gaan doen, genaamd Narrows. Is een wandeling gedeeltelijk door het water.
benchen
Amerikafan

Bericht door benchen »

rvdboomen schreef:We hebben besloten Monument Valley te schrappen aangezien er weinig te zien is naast de tafelbergen. De Lodge was ook vol.
Nu rijden we vanuit Grand Canyon rechtstreeks naar Page en willen we een dag langer in Zion blijven. Daar willen we een wandeltocht gaan doen, genaamd Narrows. Is een wandeling gedeeltelijk door het water.
Als je die doet, zeker nodige middelen huren (speciale schoenen om te wandelen in het water - stok) en vooraf informeren of waterstand niet te hoog is. Iets waterbeschermend om fotoapparatuur in te steken valt hier zeker aan te raden.
rvdboomen
Amerika-ontdekker

Bericht door rvdboomen »

Ik zie dat een overnachting in Springdale (Zion) lastiger gaat worden omdat er al veel vol zit. Heeft iemand nog tips voor hotels in springdale?

Daarnaast zoek ik voordelige toegangskaarten voor Universal studio's in LA. Die krijg ik niet echt gevonden.

Als derde willen we graag Teva schoenen kopen in LA die we in de bergen kunnen gebruiken. Iemand nog tips voor winkels in LA(omgeving Hollywood) of onderweg van LA naar Grand Canyon waar die te krijgen zijn?

Ik hoor het graag...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

rvdboomen schreef:Ik zie dat een overnachting in Springdale (Zion) lastiger gaat worden omdat er al veel vol zit. Heeft iemand nog tips voor hotels in springdale?
Ik weet niet welke je al geprobeerd hebt, zoek eens op motels en Springdale, dan vind je wel wat.
Het mooiste motel is de Desert Pearl Inn.

Marianne
Sophie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Sophie »

Hoi
Wij hebben in Springdale ook Desert Pearl Inn gekozen.
Voor SF kozen we voor The Wharf Inn met gratis parking en een fantastische ligging.
In LA kozen we voor het Hollywood Celebrity Hotel op een paar minuten van the Walk of Fame.
Alleszins nog veel succes met je planning want jullie vertrekdatum komt snel dichterbij.
Wij tellen geduldig af tot in april. :wink: :wink: :wink:
Groetjes
2014 : CMA Fest Nashville - Atlanta - Memphis - New Orleans !!
2015: Washington en Vancouver
2016: Alaska en Yukon
rvdboomen
Amerika-ontdekker

Bericht door rvdboomen »

Sophie schreef:Hoi
Wij hebben in Springdale ook Desert Pearl Inn gekozen.
Voor SF kozen we voor The Wharf Inn met gratis parking en een fantastische ligging.
Desert Inn is helaas ook vol. Zie dat travelodge nog wel plaatsen heeft. We zoeken wel ter plekke, anders altijd nog uitwijkmogelijkheid naar travelodge
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

rvdboomen schreef:Ik zie dat een overnachting in Springdale (Zion) lastiger gaat worden omdat er al veel vol zit. Heeft iemand nog tips voor hotels in springdale?

Daarnaast zoek ik voordelige toegangskaarten voor Universal studio's in LA. Die krijg ik niet echt gevonden.

Als derde willen we graag Teva schoenen kopen in LA die we in de bergen kunnen gebruiken. Iemand nog tips voor winkels in LA(omgeving Hollywood) of onderweg van LA naar Grand Canyon waar die te krijgen zijn?

Ik hoor het graag...
Tips voor Springdale heb ik niet, maar je zou ook Hurricane kunnen overwegen. Wij hebben daar vorig jaar september een dag voor aankomst telefonisch de Super 8 geboekt en daar was nog volop plek. Het is iets verder rijden, maar het motel was prima, het ontbijt was voor de verandering goed (je kon zelfs je eigen wafels bakken!) en er zit een erg lekker Chinees restaurant in de buurt!
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Ik zou het proberen in de Cliffrose Lodge and Gardens, een echt mooi hotel ik heb er 19 augustus overnacht. Het ligt direct bij de ingang van Zion is maar een paar honderd meter lopen. Ik een stuk veder op de weg in Springdale ligt het "Spotted Dog Cafe" restaurant kun je echt lekker eten.
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
rvdboomen
Amerika-ontdekker

Bericht door rvdboomen »

tcoppers schreef:
Ik zou het proberen in de Cliffrose Lodge and Gardens, een echt mooi hotel ik heb er 19 augustus overnacht. Het ligt direct bij de ingang van Zion is maar een paar honderd meter lopen. Ik een stuk veder op de weg in Springdale ligt het "Spotted Dog Cafe" restaurant kun je echt lekker eten.
Ziet er mooi uit, de prijs is daar helaas ook na....

Ik zoek eigenlijk iets betaalbaars voor rond de 70 dollar, iemand een idee?
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

rvdboomen schreef:
tcoppers schreef: Ik zou het proberen in de Cliffrose Lodge and Gardens, een echt mooi hotel ik heb er 19 augustus overnacht. Het ligt direct bij de ingang van Zion is maar een paar honderd meter lopen. Ik een stuk veder op de weg in Springdale ligt het "Spotted Dog Cafe" restaurant kun je echt lekker eten.
Ziet er mooi uit, de prijs is daar helaas ook na....

Wij hebben dit jaar in Bumbleberry Inn geslapen in Springdale, was iets van 79 dollar per nacht. De bus naar het park stopt voor de deur en het zijn mooie ruime kamers. Het naastgelegen Zion Park Motel is ook niet mis, daar hebben we 2 jaar geleden gelogeerd.
rvdboomen
Amerika-ontdekker

Bericht door rvdboomen »

Souraia schreef:
rvdboomen schreef: Ziet er mooi uit, de prijs is daar helaas ook na....

Wij hebben dit jaar in Bumbleberry Inn geslapen in Springdale, was iets van 79 dollar per nacht. De bus naar het park stopt voor de deur en het zijn mooie ruime kamers. Het naastgelegen Zion Park Motel is ook niet mis, daar hebben we 2 jaar geleden gelogeerd.
Ik zit nu in de lobby van het Bumbleberry Inn, prima hotel hier met mooie kamers en een lekker zwembad! Tips zijn dus niet meer nodig, we zijn al hier. Zion is geweldig mooi. Morgen de Angels Landing lopen, ben benieuwd of mijn hoogtevrees me tegenhoudt.
rvdboomen
Amerika-ontdekker

Bericht door rvdboomen »

Zo, inmiddels terug in ons koude landje:-)

We hebben een geweldige vakantie gehad. Hierbij wil ik jullie bedanken voor de hulp en tips etc.
De route bleek perfect, uiteindelijk hebben we er een dag minder over gedaan om San Francisco te bereiken. Hoogtepunt was voor ons Zion en vooral Angels Landing en Narrows!

Nogmaals bedankt!
Angels Landing was mijn grootste overwinning ooit!! Rob
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer