Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Broek ophijsen of anders straf
-
- Amerikakenner
-
- Amerikakenner
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou - net ver genoeg om het elastieken randje te laten zien - en dus strafbaar!Magnolia87 schreef:Haha ja, we zijn niet mega afgedwaald ofzo.......CaroLine schreef::sorry: ! (maar het ging toch over onderbroeken)

Ja ja, ik weet 't... off topic... of toch niet...? (onderbroeken, elastieken randjes zichtbaar, strafbaar

Ik hou op nu...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-expert
ben ik met je eens. het is weer zo'n overdreven maatregel die de bedoelde doelgroep mist en de rest benadeelt.6foot6 schreef:Net als de petjesdoreennicole schreef: kleuren is logisch, dat heeft met gangs te maken.
Dat snap ik ook wel, maar ik ben geen gangmember.
Dus niet kleuren bestrijden, en daarmee de massa ergeren maar doelgericht gangs
Dus niet legitmatieplicht invoeren, 45000 bekeuringen uitdelen en geen enkele terrorist vangen.
Niet je eigen onvermogen afwentelen met makkelijk te nemen maatregelen die toch niets uithalen
Gangs zijn er nog steeds in de mall, zonder kleuren maar met woorden,maffe loopjes en handgebaren
SEEING IS BELIEVING
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1441 Weergaves
-
Laatste bericht door Sandra22