Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
En van die vier zijn er 2 getrouwd. Zo te zien zijn jij en Gert op dit moment de enige vrijgezellen (die alleen komen)antonia schreef:Wat komen er trouwens maar weinig mensen in hun eentje!
Vier tot nu toe van wie ik de enige vrouw ben.
Nou ja, kunnen we in ieder geval klaverjassen met z'n vieren.

<geintje>
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik vind het ook heel leuk om jullie weer te zien! Maar een beetje eng vind ik het ook, ik ben niet zo heel goed in grote groepenCaroLine schreef:He Jacqueline ik zag dat jullie toch komen. Wat leuk, verheug me om je weer te zien.
Carola

Maar het is zeker leuk om jullie allemaal te zien!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Och Jacqueline, we zijn toch gewoon onder ons. Kan me niet voorstellen dat er iemand is die geen rekening met je houdt.Jasmino schreef:Ik vind het ook heel leuk om jullie weer te zien! Maar een beetje eng vind ik het ook, ik ben niet zo heel goed in grote groepenCaroLine schreef:He Jacqueline ik zag dat jullie toch komen. Wat leuk, verheug me om je weer te zien.
Carola![]()
Maar het is zeker leuk om jullie allemaal te zien!
Het wordt vaste en zeker gezellig!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een beetje eng? Uhm... da's hier nog een beetje een understatementJasmino schreef:Maar een beetje eng vind ik het ook, ik ben niet zo heel goed in grote groepen![]()

En tegelijkertijd ben ik ontzettend benieuwd! We gaan nu kijken of er in de omgeving van Utrecht nog een leuk hotelletje is dat we goedkoop met Weekendje Weg kunnen boeken - Anna is nog nooit in Utrecht geweest, dus da's misschien wel even leuk.
Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jan de Groot?Karinita schreef:Gelukkig ben ik nog bij de Bossche bollenmeeting in Den Bosch geweest![]()
Karin

(Is er een ander, hoor ik je denken

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ach je kent er al een paar in het echt van de mini-meeting en heel veel via het forum moet je maar denkenKarinita schreef:Ik vind het ook behoorlijk spannend![]()
Vooral ook omdat ik (haast) niemand ken. Gelukkig ben ik nog bij de Bossche bollenmeeting in Den Bosch geweest![]()
Karin

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
:hilarious:vana schreef:Ach, voor mij is het ook moeilijk dit jaar. Iedereen gaat natuurlijk kijken of ik echt op Rita Verdonk lijk, en ik ben al zo verlegen.
Marjon
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
En bedankt hè..... wordt deze Remy weer vergeten?lelie schreef:En van die vier zijn er 2 getrouwd. Zo te zien zijn jij en Gert op dit moment de enige vrijgezellen (die alleen komen)antonia schreef:Wat komen er trouwens maar weinig mensen in hun eentje!
Vier tot nu toe van wie ik de enige vrouw ben.
Nou ja, kunnen we in ieder geval klaverjassen met z'n vieren.![]()
<geintje>

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het altijd leuk om mensen te ontmoeten die ik niet ken.
...en vandaag nog maar een keertje gebeld naar het hotel en alles is geregeld, het feest kan dus beginnen.
...en vandaag nog maar een keertje gebeld naar het hotel en alles is geregeld, het feest kan dus beginnen.

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik vond het vorig jaar ook eng...... vroeg nog aan mijn partner of ie me niet in de steek zou laten zodat ik "alleen" was de hele avond...... wat gebeurde er ? ik liet hem in de steek hahaha
Ikmengde me onder alle forummers en zag mijn partner bijna de hele avond niet meer....hihihi.....zo gezellig was het

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
:hilarious: op de een of andere manier heb ik het idee dat dit bij ons ook gaat gebeurenphillybilly schreef:Ik vond het vorig jaar ook eng...... vroeg nog aan mijn partner of ie me niet in de steek zou laten zodat ik "alleen" was de hele avond...... wat gebeurde er ? ik liet hem in de steek hahahaIkmengde me onder alle forummers en zag mijn partner bijna de hele avond niet meer....hihihi.....zo gezellig was het

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Stefan schoof ook meteen bij anderen aan en liet mij maar staanphillybilly schreef:Ik vond het vorig jaar ook eng...... vroeg nog aan mijn partner of ie me niet in de steek zou laten zodat ik "alleen" was de hele avond...... wat gebeurde er ? ik liet hem in de steek hahahaIkmengde me onder alle forummers en zag mijn partner bijna de hele avond niet meer....hihihi.....zo gezellig was het

Ik ben achterin een hoekje gaan zitten en raakte zelf direct al in gesprek met Noa en Vana volgens mij. Tot overmaat van ramp ging Stefan helpen het vlees grillen ... dus moest ik me verder ook alleen redden. Maar dat verliep eigenlijk wel goed. Het was altijd wel druk en gezellig aan het tafeltje waar ik stond ...
Sandy