Ik kan ook geen tips geven want wij gaan voor het eerst naar de Southwest.
Maar heel veel plezier en een goede reis. Ben ook benieuwd naar het reisverslag. Die van ons zijn we inmiddels begonnen (hier). Nog 6 dagen en dan is het zover

The hurricane of 1919 practically wiped out Port Aransas except for a very few fortunate buildings. The docks, wharf and warehouses were now on the mainland, and the whole of the island was flooded and infested with rattlesnakes seeking some kind of high ground.
Tot dusver heb je nog niks aan mijn bijdrage gehad en om toch iets zinvols bij te dragen:Currently, tourism is the largest section of the economy. The popular beach at Port Aransas draws thousands of visitors each weekend from Memorial Day through Labor Day.
Prachtige reis gaan jullie maken. En als ik het goed begrijp, hebben jullie een paar vastigheden (reserveringen), maar voor de rest lekker vrij om te gaan en te staan waar jullie willen. Heerlijk toch?Yeehaw schreef: 9/22: Amsterdam-Chicago-Phoenix
9/23: Phx-Wickenburg-Prescott-Jerome-Ash Fork-Williams
9/24: Williams-Flagstaff (Musea)-Wupatki-Vermilion Cliffs (Page area)
Leuk om te lezen, dat onze verslagen in de smaak zijn gevallen bij jullie.Yeehaw schreef:Hi Marco, alweer overlapped....
Jullie verslagen zijn een bron van inspriratie voor ons geweest vooral door de gedetailleerde waarnemingen. Vulture Mine is de reden om naar Wickenburg te gaan en ook die Safeway is ook een goede tip, zullen we de auto eens volladen. (Bij ons ziet de huurwagen er na een week uit of ie al een wereldreis achter de rug heeft!) Van Vulture Mine had ik nog nooit gehoord maar toevallig kregen we een aantal weken van iemand uit Prescott de tip. Toevallig nietwaar? Wij hebben slechts 6 overnachtingen geregeld.
Ik wens jullie een geweldige reis toe, maar ik heb jullie route gemist op het forum. Zal eens gaan speuren.
Yeehaw
U vraagt, wij draaien!Yeehaw schreef:@ De "meereizigers"
We zullen een grotere suv huren (of misschien een stadsbus) maar met alleen het vasthouden van de koelbox en het aanreiken van de drankjes kom je er niet. Koffers uit/inladen en uit/inpakken, onderhandelingen over de kamerprijs, het verzorgen van de ijsblokjes, het uit de modder trekken van de auto als we weer eens vastzitten, het fungeren als caddy tijdens het golfen, het uit/inladen van het boodschappenkarretje en 's avonds het licht uitdoen behoort allemaal tot het takenpakket. Een aanvullende lijst ligt klaar bij vertrek.-lol-
Ik heb al een paar keer op kaarten naar de Mojave-regio gekeken. Aan de ene kant ben ik nieuwsgierig, aan de andere kant wil ik geen Death Valley-tijd opofferen.Martin & Marianne schreef: eerlijk gezegd vond ik dat stuk Las Vegas - Amboy maar vreselijk saai. Maar voor een liefhebber van route 66 is het wellicht wel interessant.
En hoe zit het met de kleine wegen die parallel aan de I-15 lopen. Idealiter kom je op de wat afgelegen plekken vaak net dat kapotgeschoten verkeersbord, begraafplaats met houten kruisen, verroest blik, zonderlingen die creatieve dingen maken in een eigen werkplaats (wel eens een docu over gezien op een Duitse TV-zender), of een mini-vliegveld tegen.johan1973 schreef:Mojave-regio