markro schreef:Zondag 24 juni 2007, Nederland 1, 11.30 - 12.00 uur, TROS
Portret van een passie. Gaat over Hans Klok, de goochelaar, die nu furore maakt in Las Vegas, NV.
Bedankt voor de tip. Vroeg me al af hoe het met hem ging. Hoop wel dat het over zijn Las Vegas-avontuur gaat.
lelie schreef:
Bedankt voor de tip. Vroeg me al af hoe het met hem ging. Hoop wel dat het over zijn Las Vegas-avontuur gaat.
Begint over een paar minuten. Niet vergeten.
Ik had het opgenomen en heb het net even gekeken.
Jammer genoeg niets over Las Vegas. Wel leuk om hem over de strandweg vlakbij ons huis te zien lopen.
lelie schreef:Oh!!! Vergeten
Maar nu ik lees dat er geen item was over Las Vegas vind ik het niet zo erg.
Ik vond het toch wel leuk om te zien.
Er werd hem ook nog iets gevraagd over of hij zijn droom nu bereikt had (of zoiets, ik weet niet meer de preciese omschrijving, maar zijn antwoord vond ik heel byzonder)
"Jazeker want dat heb je al bereikt als je gelukkig en gezond bent".
Vond ik zo mooi.
Vanavond 29 juni op Tien om 20.30:
Open Range, een vrij nieuwe western (2003) met Kevin Costner, hij is tevens de producer en director van deze film.
Prachtige filmlocaties in o.a.Montana en Alberta!
Kijk vast op : http://video.movies.go.com/openrange/index.html
Gypsygirl1 schreef:Vanavond 29 juni op Tien om 20.30:
Open Range, een vrij nieuwe western (2003) met Kevin Costner, hij is tevens de producer en director van deze film.
Prachtige filmlocaties in o.a.Montana en Alberta!
Kijk vast op : http://video.movies.go.com/openrange/index.html
De film "Open Range" heb ik al eens gezien, maar ga zeker weer kijken. Ik houd wel van dit soort films.
Ingrid bedankt voor het melden hiervan, want zelf had ik de aankondiging nog niet gezien.
Vanavond op Discovery om 21:00 uur "Grizzly Man"docu over de man die dacht tussen de Grizzlyberen te kunnen leven en uiteindelijk samen met zijn vriendin door deze beren gedood en opgegeten is.
Deze docu is al eerder uitgezonden dus misschien iets voor diegene die het gemist hebben.
Persoonlijk vond ik deze persoon niet echt sporen.
aankomende vrijdag komt op Ned 1 Andre rieu waarbij ze achter de schermen gaan kijken bij de voorbereidingen van z'n show in de Radio City music hall. (deze show was overigens een paar maand geleden al op Ned 1). dit word afl. 2 en nu zijn ze bij het gedeelte dat ze in Ny aankomen
CountryWes schreef:aankomende vrijdag komt op Ned 1 Andre rieu waarbij ze achter de schermen gaan kijken bij de voorbereidingen van z'n show in de Radio City music hall. (deze show was overigens een paar maand geleden al op Ned 1). dit word afl. 2 en nu zijn ze bij het gedeelte dat ze in Ny aankomen
Vanavond op Nederland 2 22.45 When the Levees Broke (deel 1), de documentaire van Spike Lee over de gevolgen van de orkaan Katrina.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Vannacht om 01.00 uur Nederlandse tijd het debat tussen de Democratische presidentskandidaten. Het wordt gehouden in Charleston, South Carolina. In EenVandaag om 18.20 uur, Nederland 1, is er al een soort voorbeschouwing op dit debat. Amerikanen konden via een zelf ingesproken bericht op YouTube een vraag aan één van de kandidaten stellen. Ik begreep dat er 50 vragen zijn geselecteerd. Voor degenen die het volhouden: 01.00 uur Nederlandse tijd op CNN.
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
donderdag 23 augustus. 21:55pm ned.3
Jansen & Janssen
afL: Wat weten de Amerikanen allemaal van mij?
We laten allemaal onze sporen na. Of we nu geld overmaken, bellen, emailen, gebruik maken van een zoekmachine of een vliegreis maken, bijna al onze bewegingen zijn te traceren. En niet alleen door onze eigen overheid.
Ook de Amerikanen maken dankbaar gebruik van de onbeperkte mogelijkheden van het digitale tijdperk.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.