Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

transfer Newark - Manhattan

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
jos.nynke
Amerika-ontdekker
Contacteer:

transfer Newark - Manhattan

Bericht door jos.nynke »

Wij gaan voor het eerst naar New York en komen aan op Newark. Ik heb begrepen dat het zo'n 45 min. rijden is van Manhattan. Heeft iemand tips voor ons hoe we het beste en makkelijkste van de airport naar het hotel kunnen gaan. Misschien dat er naast taxi's (wat kost dit?) ook nog andere opties zijn.

Alvast bedankt voor het meedenken.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij zitten over een week of wat met hetzelfde. We leveren onze camper in bij Road Bear in Middletown, NJ. Ze verzorgen transfers tot Newark en niet verder. We zullen dus vanaf daar ook zelf naar ons hotel in Manhattan moeten komen.

Ik denk eerlijk gezegd dat een taxi de makkelijkste weg is, maar wellicht zijn er andere ideeën over? Ik ga in elk geval niet slepen met een hoop bagage, ik ken mezelf, dus geen metro of zo!
MR.B
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MR.B »

nieuwenoord schreef:Wij zitten over een week of wat met hetzelfde. We leveren onze camper in bij Road Bear in Middletown, NJ. Ze verzorgen transfers tot Newark en niet verder. We zullen dus vanaf daar ook zelf naar ons hotel in Manhattan moeten komen.

Ik denk eerlijk gezegd dat een taxi de makkelijkste weg is, maar wellicht zijn er andere ideeën over? Ik ga in elk geval niet slepen met een hoop bagage, ik ken mezelf, dus geen metro of zo!
ging jij niet met die limoservice? Ik heb daarjuist ook een aanvraag ingediend...
Supershuttle is nog steeds mijn 'favoriet' maar ik vraag me af hoeveel ik minder moet betalen t.o.v. een taxi voor Newark -> Manhattan (34st street)
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik ga nog met niets :lol: Ik heb ook net een aanvraag ingediend voor die limoservice.
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Er is net een discussie over in een ander draadje: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 6aa76d2414.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Weet ik, deze twee draadjes lopen door elkaar. Misschien een van de twee sluiten?
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Mijn man is er vorige week geweest en heeft een taxi genomen naar een hotel aan 62 nd street in Manhattan.
Met 5 personen en heeeeel wat bagage was het $ 70,- voor de gehele rit.
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

met de New Jersey Transit (trein) stap je uit onder Madison Square Garden
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Bbuurt schreef:met de New Jersey Transit (trein) stap je uit onder Madison Square Garden
No way voor mij. Je hebt nog nooit gezien wat ik allemaal mee sleep.
peter1962
Amerika-ontdekker

Bericht door peter1962 »

taxi - flat rate 55 usd
shared shuttle - (2 pers)
coach usa (bus) 14 pp

of zeulen met je handtasje en de rest

Peter

nog maar 2 weken wachten
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

nieuwenoord schreef:
Bbuurt schreef:met de New Jersey Transit (trein) stap je uit onder Madison Square Garden
No way voor mij. Je hebt nog nooit gezien wat ik allemaal mee sleep.
Ik hoop dat het niet zo erg was als mijn toenmalige vriendin.
Ik liep 2 koffers van haar te sjouwen en zij mijn weekendtas :roll: (en dat was maar voor 8 dagen)
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Dat heet Penn Station. Moet je dan eens zien buiten te komen met zware bagage.
Het station is echt een ware doolhof, met veel gangen, minstens 4 verdiepingen en onvindbare liften.
En als je dan buiten bent geraakt (hopelijk aan de voorkant) dan is dit een van de drukste plekken van New York om een taxi te vinden.
Ik gebruik heel vaak de railverbinding (meestal de PATH, die kost maar $ 1,75)) vanaf New Jersey, maar niet met bagage.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

enger003 schreef:
Dat heet Penn Station. Moet je dan eens zien buiten te komen met zware bagage.
Het station is echt een ware doolhof, met veel gangen, minstens 4 verdiepingen en onvindbare liften.
En als je dan buiten bent geraakt (hopelijk aan de voorkant) dan is dit een van de drukste plekken van New York om een taxi te vinden.
Ik gebruik heel vaak de railverbinding (meestal de PATH, die kost maar $ 1,75)) vanaf New Jersey, maar niet met bagage.
Eric
Ons hotel was toen recht tegenover Penn Station. Hotel Pennsylvania. Zo onoverzichelijk vond ik het station eigenlijk niet. En het stikte constant van de taxi's (afgelopen april) Ik zal over 3 weekjes wel eens kijken hoe het dan is 8)
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Wij hebben gewoon een taxi genomen en waren met z'n viertjes. Dat was ongeveer 70 dollar. Omdat we vrij veel bagage hadden, werd er een grote SUV voorgereden.
Om na een paar dagen weer terug te gaan, vroegen we in het hotel om een taxi te regelen. Daar vroegen ze: 'Wat wilt u, een gewone taxi of een hotellimo met een veel grotere kofferbak. Is ook nog 10 dollar goedkoper.'
Drie keer raden wat wij toen besloten hebben... :D

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jos.nynke
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jos.nynke »

in het andere draadje heb ik net aangegeven welke aanbieding wij nu binnen hebben gekregen voor een limo service. Krijg er misschien nog wel meer binnen.

Maar we hebben nu voor €15,00 p.p.p.e.r. (per persoon per enkele reis) een auto geregeld om ons naar het hotel te brengen en op donderdag weer op te halen. Gewoon via het reisburo. Konden het zonder kosten bijboeken.
MR.B
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MR.B »

Wij hebben met SuperShuttle gereden. Newark -> Manhattan en viceversa. Steeds $19 per persoon + $1 tip per koffer. Bij aankomst direct richting Ground Transportation gegaan en aan de balie gevraagd om een supershuttle te reserveren. Na 20 minuutjes zaten we al in de wagen met z'n zeven dacht ik. Rit duurde voor ons +- 1u30 (werden al laatste afgezet)

Let wel, als je terug rijdt naar Newark neem dan 30 minuten reserve want die gasten rijden niet zo stipt.

Btw, iemand vertelde me gisteren nog in het busje dat je geen flate rate richting Newark Airport kon krijgen met de taxi....
peter1962
Amerika-ontdekker

Bericht door peter1962 »

ik heb gisteren voor 2 personen geboekt bij super shuttle (shared) en betaal net geen 29 usd totaal.
Ben benieuwd of we als eerste of als laatste er uit gaan...

Peter
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

peter1962 schreef: Ben benieuwd of we als eerste of als laatste er uit gaan...

Peter
Ik lees in een ander draadje dat je op 120 zit, vrees dat je dan niet de eerste zult zijn.
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

Wij hebben ook een taxi genomen, omdat we na een vlucht van 7 uur en een niet zo fijne landing even geen geouwehoer wilden en snel naar het hotel en relaxen. Je bent dan wel tussen de 70 en 80 dollar kwijt, maar goed dat ben je al snel...
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

80 dollar?
dacht dat er een flat rate was van 45 dollar van het vliegveld naar de stad??

Ik neem vaak de coach naar Penn Station voor 15 dollar.
Maar als je met 3 of 4 mensen bent is een taxi relaxter en voordeliger!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer