Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leuke en lekkere restauranttips

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Nog tips voor lekkere buffetten (vinden de kinderen zo leuk) in de omgeving van Kissimmee, FLorida?
Een heerlijke steakhouse (Rib Eye) mag ook .... ;)
Sandy
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Sandy schreef:Nog tips voor lekkere buffetten (vinden de kinderen zo leuk) in de omgeving van Kissimmee, FLorida?
Wij hadden in Orlando op Internation Drive bij Golden Coral gegeten, deze bieden bufetten aan en wij vonden het erg lekker. Je hebt ook Pandorossa maar die vonden wij iets minder uitgebreid.
Noa
Amerikakenner

Bericht door Noa »

Souraia schreef:
Sandy schreef:Nog tips voor lekkere buffetten (vinden de kinderen zo leuk) in de omgeving van Kissimmee, FLorida?
Wij hadden in Orlando op Internation Drive bij Golden Coral gegeten, deze bieden bufetten aan en wij vonden het erg lekker.
Wij hebben ook bij the Golden Coral gegeten en inderdaad is het goed daar. Vooral voor kinderen is het leuk die buffetten en de prijs is ook redelijk te noemen. Sandy, ik kan je dit aanbevelen.

Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

MMmm ik schrijf het allemaal op :D
Sandy
Lola
Amerika-ontdekker

Bericht door Lola »

In Salt Lake City heb ik een leuk tentje ontdekt: de Bayou op 645 S. State Street. ook wel "Beervana" genoemd vanwege de >100 verschillende biertjes ;) Het eten is cajun en met name de appetizers zijn heerlijk. En groot, een hoofdgerecht neem ik eigenlijk nooit. Geweldige popcorn crawfish en patatjes van sweet potatoes met garlic-chipotle aioli.
Libertad o la Muerte!
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Met de kinderen is het leuk om naar Ponderosa, Sizzler en Golden Corral te gaan. Alledrie buffetrestaurants waar een ieder wel iets lekkers kan vinden, maar echt verfijnd eten is het hier niet.
Het doet je denken aan een vreetschuur :lol:
(zie o.a. ons verslag verslag )

Smakelijk eten!
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Inmiddels kan ik een restaurant toevoegen. In Torrey (een gehucht vlakbij Capitol Reef) heb je Cafe Diablo. Op het eerste gezicht ziet het er niet super uit, maar het eten is formidabel. Wel een beetje prijzig, alhoewel voor wat je ervoor krijgt. Oh ik krijg spontaan weer honger als ik daar aan denk.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Ben een paar weken geleden in Houston, TX geweest en in een Duits restaurant gegeten, een aanrader : Rudi Lechner

/PeeJay

Ps. Er zitten wel veel Duitsers binnen... 8)
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

In San Antonio, TX kun je lekker en goedkoop eten bij het Duitse lunch cafe Schiloh's vlakbij de Riverwalk.

Ook leuk: lunch in de Tower of the America's, ook in San Antonio.
Even buiten het centrum van San Antonio ligt The Barn Door Restaurant: lekker eten, geen liflafjes in een restaurant in een boerenschuur stijl - erg leuke sfeer.

In de Hill Country in Texas moet je vooral de Fredericksburg Brewery in Fredericksburg, en de Grist Mill Restaurant in Gruene niet overslaan!

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Is Olive Garden eigenlijk al genoemd in dit topic? :D

Pasta's om je vingers erbij af te likken! Om nog maar te zwijgen over het leuke en vriendelijke personeel wat er rondloopt. Erg lekker!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Tijdens onze laatste vakantie in Florida hebben we de Disney Cruise Line gedaan, en daar hebben we zó ontzettend goed gegeten! Echt fantastische diners daar!

In San Francisco hebben we eens gegeten bij The Stinking Rose. We hebben er heerlijk gegeten, hele leuke bediening, leuke entourage en ook nog leuk geprijsd. Je moet natuurlijk wel van knoflook houden! :lol:
Anita
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

chranimei schreef:In San Francisco hebben we eens gegeten bij The Stinking Rose. We hebben er heerlijk gegeten, hele leuke bediening, leuke entourage en ook nog leuk geprijsd. Je moet natuurlijk wel van knoflook houden! :lol:
Hebben wij ook gedaan, is echt een aanrader... enne, niet - zoals wij - er gaan eten als je de volgende ochtend het vliegtuig in moet :lol: want 24 uur later (!) ruik je nog steeds ontzettend naar de knoflook!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Moab:

De beste mexicaan in Moab: Miquels baja grill. Fantastische (zachte, zoals het hoort) taco's met gemarineerde steak-reepjes of met grote, sappige gekruide garnalen. Bij de salade zat een koriander-limoen dressing waar ik nog steeds 's nachts van droom, zo lekker was die....

In Las Vegas:

Wynn buffet voor lunch of diner, de top van alle buffetten. Als je een players-card haalt en wat dollars in de kasten gooit, heb je al snel twee gratis buffetten te pakken. Dit zijn wel de duurste in Las Vegas, diner is $ 38,- pp. (diner)

Paris buffet voor ontbijt, waar je verse crepes met fruit en slagroom kan laten maken. Ook echte, vers gebakken en knapperige pain-du-chocolat en croissants.

Cheesecake factory doet het ook altijd goed, al zijn de porties zo groot dat ik de vorige keer amper meer kon lopen (en geloof mij, ik kan wat hebben). Dat ik tegen beter weten in nog zo'n groot stuk machtige cheesecake naar binnen propte zal niet geholpen hebben.....

Planet Hollywood (voorheen Alladin) is ook een heel goed buffet. Met een heerlijke middle-eastern section, met Kebabs, Humus enz. Oh ja, en je kan je eigen toetjes bouwen met de ice-cream machine, altijd leuk. Met nootjes, caramel, m&m's, sprinkles, koekjes.......

Wat wil ik weer graag naar Vegas.... :D
Amikix
Amerikakenner

Colorado

Bericht door Amikix »

Dillon, CO: Dillon Dam Brewery. Hier weten ze hoe je hamburgers maakt!
Idaho Springs, CO: Beau Jo's Pizza. Op de website staan een kortinsbon van $5. Zij zitten trouwens in meerdere plaatsen in Colorado.
Boulder, CO: Sherpa's Adventurers Restaurant. Echt heerlijk Nepalees eten. De eigenaar en alle medewerkers komen uit Nepal, en zijn Mount Everest opgeweest als sherpa.

Absolute afrader: het Buffalo restaurant in Idaho Springs, CO. De gedimde verlichting is met een reden, het eten was gewoon slecht. Pastasaus die smaakt als tomatensoep uit blik, ontzettend taai vlees (brisket nota bene!) en halfrauwe gepofte aardappels. We konden in de keuken kijken en daar was het een ontzettende smeerboel :-(.

In plaats van Olive Garden zou ik een Carraba's zoeken. Ook een Italiaans restaurant, maar ik vind het eten er een stuk beter en lekkerder. Als je aan de bar bij de keuken zit wil het wel eens zijn dat je een gratis appetizer krijgt.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Niet zo bijzonder (dit weekend gegeten bij gebrek aan beter en voor de tweede keer matig) is Damon's Grill, een steakhouse keten. Ricks steak was slecht en mijn prime rib sandwich maar soso, de gestoomde groentes waren praktisch rauw en niet lekker. Ga dan liever bijLone Starof Texas Roadhouseeten (ook lekker daar zijn de pinda's, die je bij je tafel krijgt om te pellen).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Wij hebben heel gezellig gegeten bij Prairie Schooner in Ogden, Utah. http://www.prairieschoonerrestaurant.com
Leuke bediening en entourage, je zit in een huifkar. Bij de ingang ligt een heel dik gastenboek waar iedereen zijn/haar naam en woonplaats invult, ik zag er verschillende Nederlanders in staan. Het eten is goed al heb ik het wel eens beter gehad.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Margot61
Amerika-ontdekker

Bericht door Margot61 »

Aanraders:

In Salt Lake City: The Redrock

In Ketchum (Idaho): The Pioneer
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Dit weekend in San Diego heerlijk gegeten bij Peohe's

In Denver geniet ik het meest bij The Bent Fork. Mexikaans kun je in het zuidwesten het best eten bij een local "dive". In mijn omgeving is bijvoorbeeld Senor Sol een erg goeie.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

In Washington DC is The Old Ebbitt Grill, vlakbij het Witte Huis, een aanrader. Niet alleen is hun eten erg lekker, je kunt ook zomaar naast een bekende Amerikaan zitten.

Verder klagen veel mensen bij een bezoek aan Washington, dat er weinig eetgelegenheden zijn op en rond de "Mall". Alle musea hebben restaurants, voornamelijk cafetaria stijl. Maar twee daarvan springen erboven uit, als je lekker wilt lunchen:
"Mitsitam" in het National Museum of the American Indian -- Dit is ook een cafetaria, maar het eten is er voortreffelijk en allemaal origineel Indiaans uit de verschillende streken. Persoonlijke favoriet is de zalm met heel originele bijgerechten uit het Noordwesten, maar alles, wat ik daar geprobeerd heb is goed. Zoek een tafeltje uit met uitzicht op de fontein en je hebt een leuke lunchplek (wel ietsje duurder, dan de gemiddelde hot dog op straat).

Het "Garden Cafe" in het Westelijke gebouw van de National Gallery of Art. Hier krijg je een tafeltje bij een sfeervolle fontein en kun je kiezen uit een super lekker buffet of a la carte gerechten. Alweer duurder, dan McDonald's, maar dan heb je ook wat.

Een andere optie bij een bezoek aan de Mall is de Metro naar Chinatown nemen. Daar vind je niet alleen heel goede Chinese restaurants, maar ook van alles wat: Spaanse Tapas, Microbreweries, Indiase restaurants, noem maar op. Of bezoek de echte Washingtonian keten Clyde's (waarvan het originele restaurant in Georgetown ook de moeite waard is).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Dank je voor de tips Petra :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht