Misschien iets wat je na 2011 kunt gaan bewonderen in Chicago - dit is gepland voor een gebied dat volop in ontwikkeling is, dichtbij McCormick Place (enorm congrescentrum en beurscomplex) en naast Soldier Field (Chicago Bears) en straks in 2016 (hopelijk) het Olympic Village.
Ik woon hier zelf hemelsbreed ongeveer een kilometer vandaan. Tijd voor gordijntjes, dus
2000 ft (650m) in totale hoogte en een publiek toegankelijk observatory (uitkijkplatform) op 1650 ft (550m) - even ter vergelijking, Sears Tower is 1720 ft met het observatory op op 1355 ft.
Wie deze maand met United Airlines vliegt zal daar in het inflight magazin een heel artikel over Chicago vinden met veel info over de laatste architectonische hoogstandjes die ze daar willen gaan uitvoeren !
Dat ziet er spectaculair uit. Op Searstower ben ik al eens geweest, maar toen hadden we slecht zicht. De volgende keer in Chicago kunnen we misschien de Chicago Tower op voor een prachtig uitzicht over de stad en Lake Michigan.
hekkie schreef:Dat ziet er spectaculair uit. Op Searstower ben ik al eens geweest, maar toen hadden we slecht zicht. De volgende keer in Chicago kunnen we misschien de Chicago Tower op voor een prachtig uitzicht over de stad en Lake Michigan.
Marjan
Ik weet dat ze snel kunnen bouwen maar dat we er begin april al op kunnen geloof ik niet
hekkie schreef:Dat ziet er spectaculair uit. Op Searstower ben ik al eens geweest, maar toen hadden we slecht zicht. De volgende keer in Chicago kunnen we misschien de Chicago Tower op voor een prachtig uitzicht over de stad en Lake Michigan.
Marjan
Ik weet dat ze snel kunnen bouwen maar dat we er begin april al op kunnen geloof ik niet
Daar dacht ik ook niet aan hoor, maar meer aan een evt. volgende reis.
Volgens mij hebben we daar in april ook geen tijd voor.....
Ik wist niet dat de Chicago Tower goedgekeurd was, je leert weer iets nieuws iedere dag!
Wat ik persoonlijker een interessanter project vind (sorry!) is de Chicago Spire:
DPlane schreef:Ik wist niet dat de Chicago Tower goedgekeurd was, je leert weer iets nieuws iedere dag!
Wat ik persoonlijker een interessanter project vind (sorry!) is de Chicago Spire:
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.